Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@15:06:41 GMT

جدال انتقامی پسران والیبال ایران برابر لهستان

تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۸۳۸۱۸

جدال انتقامی پسران والیبال ایران برابر لهستان

تیم والیبال نوجوانان ایران عصر امروز در یک جدال انتقامی و حساس به مصاف لهستان می رود.

به گزارش "ورزش سه"، مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان جهان به مراحل حساس خود رسیده و امروز فینالیست ها این رقابت ها مشخص خواهند شد. تیم ایران دیروز با شکست آرژانتین به جمع چهار تیم برتر مسابقات صعود کرد و امروز یک جدال انتقامی و دشوار را پیش رو خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در پایان مرحله یک چهارم نهایی تیم‌های بلغارستان، روسیه، لهستان و ایران به عنوان چهار تیم برتر این رقابت‌ها معرفی شدند و نکته عجیب و از شگفتی های این مسابقات حذف تیم های برزیل و ایتالیا بود.


بر این اساس، تیم‌های بلغارستان، روسیه، لهستان و ایران به عنوان چهار تیم برتر برای مشخص شدن فینالیست‌ این رقابت‌ها در سالن 12 هزار نفری آزادی به مصاف یکدیگر می‌روند.


ایران که در دور مقدماتی مقابل لهستان شکست سنگین 3 بر صفر را متحمل شده بود، برای رسیدن به فینال و نگه داشتن جام قهرمانی در تهران راهی به جز جبران آن شکست و پیروزی بر لهستان در دیدار امروز نخواهد داشت.


شاگردان مسعود آرمات که نسبت به دیدار مرحله مقدماتی برابر لهستان هماهنگی بهتری را به دست آوردند، پر از انگیزه هستند در این جدال علاوه گرفتن جواز صعود به فینال، انتقام بازی دور مقدماتی را هم بگیرند.


این دیدار از ساعت 19 امروز برگزار می شود و باید دید ایران می تواند خودش را برای سومین قهرمانی در مسابقات نوجوانان جهان آماده کند یا خیر.

 

تیم ملی والیبال ایران والیبال

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی والیبال ایران والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۸۳۸۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملت ایران در برابر تحریف خلیج‌فارس کوتاه نخواهد آمد

به گزارش حوزه استان ها خبرگزاری تقریب، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد عبادی‌زاده امروز (دهم اردیبهشت ماه)، در جشنواره خلیج‌فارس که مناسبت روز ملی خلیج‌فارس در فرهنگسرای طوبی برگزار شد، اظهار کرد: امروز خلیج‌فارس با مسئله امنیت ملی کشور عجین است و این ۲ را نمی‌توان از یکدیگر جدا کرد.

وی، تهدید و ستیز با استقلال و امنیت ملی را از جمله راهبردهای اصلی دشمن بر علیه ایران دانست و عنوان کرد: خلیج‌فارس برای دشمن بهانه‌ای است و ملت ایران نیز به این مهم رسیده است که خلیج‌فارس نماد اقتدار، امنیت و استقلال ملت ایران است.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان، با ذکر این نکته که ملت ایران در برابر هرگونه تحریف در خصوص خلیج‌فارس کوتاه نخواهد آمد، بیان کرد: امروز مساله خلیج‌فارس به یک وفاق ملی همگانی تبدیل شده است و نام خلیج‌فارس ایرانیان داخل و خارج از کشور را دور خود جمع کرده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی‌زاده، خلیج‌فارس را دارای یک امتداد تاریخی و تمدنی دانست و خاطرنشان کرد: روز خلیج‌فارس را در راستای تاریخ و تمدن ایران بزرگ شناخته می‌شود و نقش خلیج‌فارس در تحولات اقتصادی و سیاسی جهان بر کسی پوشیده نیست.

وی با بیان این نکته که نام خلیج‌فارس با هویت ملی و ایرانی همراستا است، مطرح کرد: بر اساس اسناد دینی و تاریخی، نام خلیج فارس سه مرتبه بر زیان مبارک پیامبر اکرم (ص) جاری شده و در آیات و روایات ذکر شده است.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان گفت: اولین شخصی که شیطنت تغییر نام خلیج فارس را انجام داد و بر زبان نحس خود جاری کرد؛ نماینده انگلیس در بحرین تازه جدا شده بود. ایران امروز با تمام تلاش و ظرفیت‌های خود از نام خلیج‌فارس دفاع خواهد کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ملت ایران در برابر تحریف خلیج‌فارس کوتاه نخواهد آمد
  • رقبای جوانان ایران در لیگ ملت‌های والیبال آسیای مرکزی
  • جدال شاگردان مؤمنی مقدم با ترکمنستان در گام نخست
  • عکس| مهمترین چالش استقلال در جدال تبریز
  • مهمترین چالش استقلال در جدال تبریز (عکس)
  • برگزاری مسابقات ورزشی مدارس سمپاد همدان با حضور ۱۵۰ دانش آموز
  • بدرقه ساحلی بازان زیر ۱۹ سال والیبال به مسابقات آسیایی
  • برگزاری مرحله استانی مسابقات قرآن و عترت و نماز به میزبانی شهر کهک
  • (تصاویر) مسابقات والیبال در گِل
  • اولین پیروزی تیم زیر ۱۸ سال هاکی روی یخ ایران