Web Analytics Made Easy - Statcounter

جهانگیر کی شمس سرپرست باشگاه صنعت نفت آبادان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ، اظهار کرد: رایزنی ها برای انتخاب سرمربی ادامه دارد و گزینه ها از جمله پور موسوی در حال بررسی است که نتیجه نهایی تا روز جمعه این هفته اعلام می شود.
سرپرست باشگاه صنعت نفت آبادان به موضوع انتقال مالکیت تیم نفت اشاره کرد و توضیح داد: انتقال مالکیت تیم نفت غیر ممکن نیست اما باید روند قانونی آن با کمک نمایندگان و بزرگان شهری طی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او ادامه داد: با توجه به ماده ۹۴ قانون که می گوید شرکت های دولتی نمی توانند تیم داری کند دو راه وجود دارد یکی افزودن تبصره به این ماده قانون و دیگری تغییر وضعیت باشگاه آبادان از دولتی است.
کی شمس با تاکید بر اینکه تیم های نفتی دیگر نیز همچون آبادان با این مشکلات درگیر هستند، افزود: نبود بودجه و امکانات مشکل بزرگی است و هیئت مدیره تنها مجری است و به تنهایی قادر با رایزنی با وزیر ورزش یا نفت و یا تغییر قانون نیست و می طلبد همه کمک کرده و این را به خاطر داشت که تغییر اسم کمکی به رفع مشکلات نمی کند.
سرپرست باشگاه صنعت نفت آبادان با یادآور شدن تصمیم برای ساماندهی امور و هدایت تیم پیش از آغاز فصل جدید از وعده فرماندار آبادان برای پیگیری مشکلات و وعده مدیر عامل سازمان منطقه آزاد اروند برای افزایش 2 برابری کمک مالی به این تیم ورزشی خبر داد.
او اظهار کرد: گروسی مدیر عامل سازمان منطقه آزاد اروند به عنوان حامی مالی قول داده است که بودجه اختصاصی را از 10 میلیارد به 20 میلیارد تومان برساند و برای تحقق این امر نیاز است موضوع در دبیرخانه مناطق آزاد کشور مطرح و مصوبه آن گرفته شود.
کی شمس همچنین به استعفای دسته جمعی هیئت مدیره و نگرانی هواداران از تکرار این اتفاقات اشاره کرد و گفت: دور قبل مدت زمان هیئت مدیره پایان یافته بود اما این بار حجم مشکلات، هیئت مدیره را ناچار به استعفا کرد و دلایل آن هم مطرح شد و این اقدام یک کار تکراری و متداول در تیم نفت آبادان نیست.
او نتیجه رقابت ها در فصل جدید را پیش بینی نکرد و افزود: همه چیز به مسائل مالی مربوط نمی شود و تیم نفت آبادان ظرفیت های معنوی همچون هواداران و پیش کسوتان را دارد و کمک گرفتن از سرمایه تفکرات بزرگترین سرمایه است.
سرپرست باشگاه صنعت نفت آبادان رفع دغدغه ها و ایجاد همدلی و همچنین تمرکز بر پایه و استعداد یابی را از جمله برنامه های باشگاه ورزشی فرهنگی نفت آبادان برای تقویت تیم و کسب امتیاز دانست.
انتهای پیام/ه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صنعت نفت آبادان فوتبال سرپرست باشگاه صنعت نفت آبادان هیئت مدیره تیم نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۸۳۸۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نفت آبادان 1-0 مس رفسنجان؛ امیدها برای بقا زنده شد

نفت آبادان به ماندن در لیگ برتر امیدوار شده است.

طرفداری | نفت آبادان پیروزی مهمی را به دست آورد.

مس رفسنجان اولین شکست خود را با سرمربیگری محرم نویدکیا تجربه کرد و با 31 امتیاز، در رده دهم قرار گرفت. صنعت نفت با وجود این پیروزی، با 19 امتیاز در قعر جدول روزگار می‌گذراند ولی امیدهایش برای بقا زنده شد.

صنعت نفت آبادان یک - مس رفسنجان صفر گل: علی یوسف (19) اخطار: طالب ریکانی از صنعت نفت و سجاد شهباززاده از مس اخراج: محمدرضا مهدی‌زاده از فولاد

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • انتخاب اعضای سومین دوره هیات مدیره صنف تماشاخانه‌های ایران
  • جلسه اعضای هیات مدیره با سرمربی تیم استقلال
  • انتخاب اعضای سومین دوره هیات‌مدیره صنف تماشاخانه‌های ایران
  • مس رفسنجان در آبادان متوقف شد
  • تصمیم‌گیری مهم ۲ بانک برای آینده پرسپولیس
  • نفت آبادان 1-0 مس رفسنجان؛ امیدها برای بقا زنده شد
  • سرمربی سایپا بار دیگر برکنار شد
  • سرمربی تیم فوتبال سایپا برکنار شد
  • ۲ بانک رئیس هیئت مدیره پرسپولیس را مشخص می‌کنند
  • ۲ بانک رئیس هیات مدیره پرسپولیس را مشخص می‌کنند