Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-01@08:38:30 GMT

پيشرفت 95 درصدي تقاطع غير همسطح سه راه باقرشهر

تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۸۳۸۷۱

خبرگزاری آریا- عملیات اجرایی پروژه تقاطع غیرهمسطح سه راه باقرشهر با 95 درصد پیشرفت فیزیکی در آستانه تکمیل و بهره برداری قرار گرفته است.
به گزارش خبرگزاری آریا، به منظور بررسی اقدامات اجرایی و پیشرفت کار این پروژه بازدیدی توسط صفا صبوری دیلمی معاون فنی و عمران شهرداری تهران به همراه علی پیوسته مدیرعامل و علی اکبر فسایی معاون اجرایی سازمان مهندسی و عمران شهر تهران،  پیمان عباسی مدیرکل اداره هماهنگی فنی و عمرانی سازمان ها و مناطق و محمد مهدی گندمی معاون فنی و عمران منطقه 19 صورت گرفت که طی آن مدیر پروژه به ارائه توضیحاتی درخصوص عملیات انجام شده و سطح پیشرفت کار پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


طی این بازدید صبوری با تأکید بر تسریع در اتمام اقدامات باقیمانده در مسیر چپگرد پل از بزرگراه علامه عسگری به سمت باقرشهر شمال، خواستار تکمیل آسفالت آن برای بهره برداری و تردد خودروها شد.
او ضمن ارائه توضیحاتی درخصوص اهمیت ترافیکی این پروژه در کاهش ترافیک با بهره برداری از مسیرهای تندروی شمال به جنوب و جنوب به شمال، کاهش زمان سفر و صرفه جویی در مصرف انرژی به موضوع تأمین لوله ها در لایه های پایین پل به منظور هدایت آبهای سطحی و پیشگیری از آبماندگی و ضرورت بازنگری در طرح برای حل این مشکل پرداخت.
طی این بازدید مهدی گندمی معاون فنی و عمران منطقه نیز درخصوص اقدامات اجرایی توسط شهرداری منطقه جهت تسریع در بازگشایی پل به ارائه توضیحات لازم پرداخت.
به گفته او دوربرگردان جنوب به جنوب و شمال به شمال توسط قرارگاه خاتم، سازمان مهندسی و عمران شهر تهران و شهرداری منطقه 19 اجرا شده است.
براساس این گزارش طرح احداث تقاطع غیرهمسطح بلوار علامه عسگری با جاده قدیم قم شامل یک پل روگذر جنوب به غرب، یک زیرگذر شرق به غرب و غرب به شرق و دور برگردان جنوب به جنوب و شمال به شمال است.
فاز بعدی این پروژه پس از رفع معارضات کلید خواهد خورد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: باقرشهر فنی و عمران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۸۳۸۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصدی پروژه نهضت ملی مسکن هیدج

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ خواجه‌ای گفت: رویکرد حمایتی برای تولید مسکن و ارتقای کیفیت ساخت و ساز با رعایت استفاده از مصالح استاندارد در اولویت است.

وی افزود: علاوه بر اهمیت دادن به کمیت پروژه‌ها، استفاده از مصالح استاندارد و رعایت مقررات ملی ساختمان و مسائل فنی از سوی متخصصان و ناظران بنیاد مسکن در اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن مد نظر قرار گرفته است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان از احداث ۳هزار و ۸۰۰ واحد مسکونی در قالب طرح نهضت ملی در استان در سال ۱۴۰۳ خبر داد و گفت: اجرای موفق طرح نهضت ملی مسکن در شهر‌های زیر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت احداث ۲ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در راستای نهضت ملی مسکن از برخی فعالیت‌های این نهاد انقلابی است.

خواجه ای مشارکت بانک‌ها در ارائه تسهیلات و آورده به‌موقع متقاضیان را دو عامل مهم در واگذاری هرچه سریع‌تر پروژه‌های مسکن ملی دانست و افزود: همه دستگاه‌های ذی‌ربط و خدمات‌رسان باید در فراهم کردن و ایجاد زیرساخت‌ها در اجرای پروژه‌های مسکن پای کار باشند تا پروژه‌ها به‌موقع به مردم واگذار شود.

مدیرکل بنیاد مسکن استان زنجان افزود: پیش‌بینی می‌کنیم تا پایان نیمه دوم امسال با پیگیری‌های جدی بنیاد مسکن و راه و شهرسازی بتوانیم تعدادی از واحد‌های نهضت ملی مسکن را تکمیل کنیم و به متقاضیان تحویل دهیم.

دیگر خبرها

  • برگزاری تورنمنت برای استعدادیابی در فوتبال پایه
  • اصابت ۳ موشک جدید به شمال فلسطین اشغالی
  • اجرای ۲۰۰۰ پروژه با پیشرفت ۹۰ درصدی در شهرداری قم
  • پیشرفت ۸ درصدی عملیات اجرایی احداث باغ مشاهیر
  • احداث تقاطع سه سطحی در میدان فتح/ تکمیل شاخه غربی بزرگراه یادگار امام (ره) ترافیک غرب تهران را کاهش می‌دهد
  • پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصدی پروژه نهضت ملی مسکن هیدج
  • بازدید معاون اجرایی رئیس‌جمهور از طرح آبرسانی به شهرستان بهمئی
  • پیشرفت ۴۰ درصدی رمپ خروجی پل امام خمینی (ره)
  • پیشرفت ۶۳ درصدی کتابخانه مرکزی کرمانشاه
  • پیشرفت ۸۵ درصدی عملیات احداث پل عابر پیاده خیابان آبشار + فیلم