Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر اطلاعات در دیدار امیر سرلشکر موسوی فرمانده کل ارتش بر تعامل و هم‌افزایی بیشتر بین وزارت اطلاعات و ارتش جمهوری اسلامی ایران برای تامین امنیت کشور تاکید کرد.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام و المسلمین سید اسماعیل خطیب وزیر اطلاعات عصر روز سه‌شنبه (9 شهریور) با امیر سرلشکر موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در وزارت اطلاعات دیدار و گفت و گو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر اطلاعات ضمن تشکر از حسن توجه فرمانده ارتش و هیأت همراه، از همکاری‌های ارزشی، ولائی و مردم محور ارتش جمهوری اسلامی ایران تشکر و قدردانی نمود.
حجت الاسلام و المسلمین خطیب بر تعامل و هم‌افزایی بیشتر بین وزارت اطلاعات و ارتش جمهوری اسلامی ایران برای تامین امنیت کشور تاکید کرد.
در این دیدار امیر سرلشکر موسوی ضمن تبریک انتصاب حجت الاسلام و المسلمین خطیب به عنوان وزیر اطلاعات، از سربازان گمنام امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) در راستای تامین امنیت کشور تشکر و قدردانی کرد و بر آمادگی ارتش جمهوری اسلامی ایران برای تعامل و همکاری بیشتر با وزارت اطلاعات تاکید نمود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: وزارت اطلاعات ارتش جمهوري اسلامي ايران حجت الاسلام خطیب وزیر اطلاعات امیر سرلشکر موسوی ارتش جمهوری اسلامی ایران تامین امنیت کشور وزارت اطلاعات وزیر اطلاعات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۸۳۸۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور فرمانده نیروی هوایی ارتش در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان

فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران همواره در کنار مردم جنوب سیستان وبلوچستان بوده است و سیل زدگان این منطقه خدمت رسانی می کند.

به گزارش ایسنا به نقل از ارتش، امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی فرمانده نیروی‌ هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور در مناطق سیل زده جنوب سیستان و بلوچستان، گفت: نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران برابر اوامر فرماندهی کل ارتش، از همان روزهای اول سیل، اقدام به جمع آوری کمک‌های امدادی و ارسال آنها به مناطق سیل زده کرد.

امیر واحدی افزود: در زمان سیل، نیروی هوایی ارتش، در کنار وزارت کشور و ستاد مدیریت بحران کشور بود تا هر چه زودتر کمک‌ها را از نقاط مختلف کشور جمع آوری و با استفاده از بالگردهای ارتش به منطقه سیل زده ارسال کند.

وی با اشاره به آمادگی نیروی هوایی در پاسداری از حریم هوایی کشور، تأکید کرد: سربازان نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی در تمام بحران‌ها در کنار مردم خواهند بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حضور فرمانده نیروی هوایی ارتش در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • تاکید وزیر دفاع بر همکاری با هند در مقابله با داعش در منطقه
  • ایران و هند همکاری‌های دفاعی و نظامی را گسترش می‌دهند
  • حملات تروریستی در روسیه و ایران نتیجه حمایت کشور‌های غربی به ویژه آمریکا از گروه‌های تروریستی است
  • رئیسی: غربی‌ها، آفریقا را برای خودشان، اما ما برای آفریقا می‌خواهیم
  • تامین منافع متقابل در تعامل ایران و کشور‌های آفریقایی
  • رئیسی: ایران در تعامل با کشورهای آفریقایی تامین منافع متقابل را دنبال می‌کند
  • تاکید وزرای دفاع ایران و چین بر گسترش روابط نظامی
  • تاکید وزرای دفاع ایران و چین به گسترش روابط نظامی با ایران
  • رئیسی: غربی‌ها، آفریقا را برای خودشان می‌خواهند، اما ما آفریقا را برای آفریقا می‌خواهیم