Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، پیرو خبر منتشر شده در فضای مجازی در خصوص تزریق واکسن‌های سینوفارم و فایزر در یکی از شهرستان‌های استان مرکزی، رئیس کل دادگستری استان مرکزی در این رابطه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پی اخذ گزارشی مبنی بر اینکه فرد معینی با هدف واسطه‌گری با برقراری ارتباط با رئیس یکی از بیمارستان‌های شهرستان کاشان، با اعلام اینکه رئیس این بیمارستان  واکسن‌های سینوفارم را به قیمت 5 میلیون و واکسن فایزر را به قیمت 50 میلیون تومان به فروش می‌رساند، نسبت به معرفی متقاضیان به بیمارستان مربوطه مبادرت ورزیده و در این راستا به تعداد حدود ۵۰ نفر واکسن چینی در محل بیمارستان فوق و پس از ثبت کد ملی در سامانه، تزریق شده است، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: در همین ارتباط تعداد ۵ نفر نیز به بیمارستان موصوف در کاشان مراجعه و واکسن فایز را دریافت کرده‌اند که به این تعداد، آمپول متیل پردنیزولون تحویل شده تا در صورت بروز علائم تزریق کنند.
رئیس دستگاه عدلیه استان مرکزی با بیان اینکه هوشیاری و مراقبت دستگاه قضایی در راستای حفظ و صیانت از جان و سلامت عموم شهروندان از مباحث اولویت‌دار است، گفت: تحقیقات قضایی در این زمینه در حال انجام است، تحقیقات و بررسی‌های تکمیلی جهت روشن شدن کم و کیف موضوع در دستور کار است.

وی تصریح کرد: بدیهی است دستگاه قضایی با قاطعیت با قانون شکنان عرصه درمان و سلامت با قاطعیت و سرعت برخورد کرده و در صورت اثبات، با هر فرد یا افرادی در هر جایگاهی برخورد قانونی خواهد کرد.

نماینده عالی دستگاه قضا در استان تصریح کرد: هرگونه اطلاع رسانی در این پرونده در صلاحیت و اختیارات دادگستری استان است.

انتهای پیام/ 

منبع: فارس

کلیدواژه: سلامت فضای مجازی دستگاه قضایی استان مرکزی استان مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۸۳۸۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۲ مرکز مهر در مازندران فعالیت می کند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مرتضی موسوی صبح شنبه در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: مرکز مهر خانواده در استان‌ها راه اندازی شد تا ملاقات والدین با فرزندان در محیط امن و آرام انجام شود و کودکان با احساس راحتی و امنیت بتوانند با آزادی بیشتری با والدین خود ارتباط برقرار کنند ا ز این رو ۲۲ مرکز مهر خانواده در استان درحال فعالیت و ۴۲۲ فقره پرونده به این مرکز در سال گذشته وارد شده بود.

وی گفت: تعداد ملاقات‌های انجام شده والدین با فرزندان در سال گذشته دو هزار و ۳۴۳ مورد بوده است.

معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان مازندران همچنین به فعالیت مراکز مشاوره خانواده قوه قضائیه در استان اشاره کرد وگفت: ارجاع پرونده‌ها به این مراکز راه مفیدی در کاهش ورودی پرونده‌های طلاق به دادگستری استان مازندران است وبی شک مراکز مشاوره خانواده می‌توانند در کنار نهادهای مردمی در کاهش آمار طلاق مفید و مؤثر باشند.

حجت الاسلام موسوی تصریح کرد: در سال ۱۴۰۲ تعداد ۱۴ هزار و ۴۱۴ فقره پرونده از محاکم دادگستری استان به مراکز مشاوره خانواده ارجاع شده است و تعداد ۱۲۳ هزارو ۴۵۹ فقره مورد بررسی قرارگرفت و از این تعداد دو هزار و ۸۹۵ فقره پرونده منجر به سازش شده است که شمار ۲۳ درصد از پرونده‌های طلاق بوده است.

کد خبر 6096771

دیگر خبرها

  • هزار حجاج استان سمنان برابر مننژیت واکسینه می‌شوند
  • الحاق ۴۳ دستگاه خودرو و موتورسیکلت به ناوگان فرماندهی مرزبانی خراسان رضوی
  • تزریق سفتریاکسون فقط باید در بیمارستان انجام شود
  • مصرف خودسرانه این آمپول خطرات جبران ناپذیری دارد!
  • فعالیت ۲۲ مرکز مهر خانواده در مازندران
  • ۲۲ مرکز مهر در مازندران فعالیت می کند
  • اگر واکسن آسترازنکا زده‌اید، بخوانید
  • تزریق واکسن پنوموکوک در ۷ استان کشور آغاز شد
  • رئیس و دادستان عمومی مجموعه قضایی شهرستان اردل معرفی شد
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ / اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد