Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس فدراسیون فوتبال گفت:در تلاش هستیم اگر پروژه VAR الزام شد برای بازی با کره به صورت دائم یا حتی سیار از این سیستم استفاده کنیم.

به گزارش قدس آنلاین، شهاب عزیزی خادم در خصوص بحث VAR برای دیدارهای آتی تیم ملی اظهار داشت: در تلاش هستیم در بازی با کره که بسیار مهم است  با مشارکت تیم همکار  به هر شکل ممکن بحث VAR را آماده کنیم تا اگر الزام شد باید این آمادگی را داشته باشیم پروژه VAR را به صورت دائم و در صورت لزوم به صورت سیار در اختیار داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در خصوص اینکه آیا امکان دارد تماشاگران در بازی با کره به استادیوم بیایند عنوان کرد: فعلا به فکر کادر درمان هستیم ولی اگر تماشاگران ۲ دوز واکسن را زده باشند تعدادی از آنها می توانند در بازی با کره جنوبی در ورزشگاه حضور پیدا کنند.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال عزیزی خادم تیم ملی فوتبال ایران مقدماتی جام جهانی قطر بازی با کره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۸۳۸۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعای وزیر خارجه رژیم صهیونیستی در خصوص تعلیق در حمله زمینی به رفح

اسرائیل کاتز، وزیر خارجه رژیم صهیونیستی می‌گوید که در صورت حصول توافق برای آزادی اسرای صهیونیست، حمله زمینی برنامه‌ریزی شده به شهر رفح در جنوب غزه ممکن است به حالت تعلیق درآید. 

به گزارش رویترز، وی مدعی شد: «آزادی اسرا برای ما اولویت اصلی است»؛ و بعد در پاسخ به این سوال که آیا این شامل به تعویق انداختن عملیات برنامه‌ریزی شده برای حمله به رفح می‌شود یا خیر، پاسخ داد: «بله. در صورت توافق، عملیات را متوقف می‌کنیم». 

بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی تحت فشار زیادی برای آزادی اسرا قرار دارد. منابع رسانه‌ای می‌گویند هزاران صهیونیست امشب نیز در تداوم اعتراضات هفته‌ای خود در مرکز تل‌آویو تجمع کرده و خواستار برکناری وی شده‌اند. 

گفته شده روز گذشته یک هیئت مصری برای گفت‌وگو با سران صهیونیست در خصوص توافق آتش‌بس و آزادی اسرا، راهی سرزمین‌های اشغالی شده است. منابع عبری این گفت‌وگوها را مفید ارزیابی کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • توخل: نمی‌دانم چرا، ولی گنابری به رئال گل می‌زند
  • کیمیش: کامبک‌های رئال شانسی نیست
  • تماس‌های غیررسمی پرسپولیس با سرمربی تیم‌ملی
  • ضرورت اقناع سازی مخاطبین در خصوص فرزندآوری توسط رسانه‌ها
  • مقاومت فلسطین: تنها در صورت تغییرات اساسی پیشنهاد اسرائیل پذیرفته می‌شود
  • استفانو پیولی: برای کسب این نتیجه فداکاری کردیم؛ سعی می کنیم رده دوم را حفظ کنیم
  • ادعای وزیر خارجه رژیم صهیونیستی در خصوص تعلیق در حمله زمینی به رفح
  • پذیرایی خادم الشهدای هرمزگان از زائران در چایخانه حرم مطهر رضوی + تصاویر
  • اماکن ورزشی شهرداری یزد از حالت تعطیلی خارج و به روی مردم و جوانان شهر باز شود
  • لزوم افزایش فرهنگ‌سازی جهت تفکیک زباله از مبدا