Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@02:15:00 GMT

شهید حاج قاسم سلیمانی یک سمبل برای نیروهای مسلح است

تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۸۳۹۵۰

شهید حاج قاسم سلیمانی یک سمبل برای نیروهای مسلح است

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید علیرضا سید علیرضا عبادی ظهر چهارشنبه در جمع فرمانده و پرسنل پدافند هوایی شرق کشور بیان کرد: اگرچه نیروهای مسلح در سطح جهان و کشورهای مختلف به لحاظ تعلیمات نظامی، تکنیک و تاکتیک مشابه هم هستند اما تفاوت‌های زیادی دارند که برخواسته از فکر و عقیده‌های متفاوت است.

وی با بیان اینکه جهت‌گیری جبهه‌های کمونیست شرق یا لیبرال دموکراسی غرب بر اساس تنازع بقا حیوانات است، گفت: این جبهه‌ها برای شکم، شهوت و طمع به جان هم و دیگران می‌افتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیت الله عبادی ادامه داد: اسلام دارای اندیشه تفکر جهان بینی توحیدی است بنابراین این نیروی مسلح برای کشتن انسان‌ها مسلح نشده‌اند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بیان کرد: سلاح کفر ساطور شرارت و آدم کشی بوده اما سلاحی نیروهای مسلح جمهوری اسلام چاقوی جراحی است که غده‌های زائد را بیرون بریزد و تن انسانیت را از گناه، تجاوز، تعدی، شرک، نفاق و حیوانیت پاک کند.

وی نیروی مسلح جمهوری اسلامی را حافظ انسان‌ها دانست و گفت: هیچ عبادتی بالاتر از خدمت به انسان و حفظ و صیانت از او نیست.

آیت الله عبادی با بیان اینکه در اروپا دولتی وجود ندارد چراکه تنها برای حفظ منابع خودشان، انسان می‌کشند، افزود: امروز مشاهده می‌شود که حتی خارج از ارتش‌های وابسته به دولت‌ها، شرکت‌هایی به وجود آمده‌اند و در قالب کار شرکتی آدم کشی می‌کنند.

وی خطاب به افراد حاضر در جلسه گفت: فلسفه کار نیروهای مسلح برای صیانت از انسان بوده که آفات شجره انسانیت را از بین می‌برند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به متن نامه‌ای از شهید حاج قاسم سلیمانی بیان کرد: شهید حاج قاسم سلیمانی یک سمبل برای نیروهای مسلح است.

وی با اشاره به شرایط کنونی تاریخ بیان کرد: در مقطع پیش رو که بشر گرفتار افرادی وحشی بوده که هیچ حد و مرزی ندارند و کشورها را ویران می‌کنند.

آیت الله عبادی با بیان اینکه تمام گزینه‌ها دشمن برای نابودی اسلام روی میز است، اظهار کرد: دشمن تنها زبان زور و قدرت را خوب می‌فهمد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ادامه داد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران بازوی قدرتمند این نظام مقدس الهی و با یک واسطه سرباز امام مهدی (عج) هستند.

کد خبر 5294710

منبع: مهر

کلیدواژه: سید علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بیرجند ویروس کرونا هفته دولت بوشهر واکسن کرونا شیوع کرونا آمار کرونا گرگان کرمانشاه آتش سوزی واکسیناسیون تالاب انزلی عکس استانها اردبیل ستاد ملی مقابله با کرونا نیروهای مسلح آیت الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۸۳۹۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله موشکی به کشتی مرتبط با رژیم اسرائیل

به گزارش همشهری آنلاین، شرکت امنیت دریایی انگلیس «امبری» اعلام کرد یک کشتی کانتینربر با پرچم مالت در حالی که از جیبوتی به سمت بندر جده عربستان سعودی در حال حرکت بود، هدف حملات موشکی قرار گرفت و با سه موشک به این کشتی حمله شده است.

خبرگزاری رویترز نیز گزارش داد که براساس برآوردهای امبری، این کشتی به دلیل وجود روابط تجاری بین اپراتور ثبت شده آن با رژیم صهیونیستی هدف حمله قرار گرفته است.

هنوز جزئیات بیشتری از این خبر یا خسارات وارده احتمالی به کشتی مذکور منتشر نشده است. اخبار تکمیلی متعاقبا ارسال می‌شود.

نیروهای مسلح یمن از زمان آغاز جنگ رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه که 206 روز از آن می‌گذرد، اعلام کرده‌اند که به کشتیهای مرتبط با این رژیم اجازه عبور از تنگه باب المندب و دریای سرخ را نخواهند داد و در همین راستا نیز تاکنون به ده‌ها کشتی تجاری و نظامی مرتبط با اسرائیل و متحدان این رژیم حمله کرده‌اند.

آمریکا نیز در ادامه حمایت‌های خود از تل‌آویو، پس از شدت گرفتن عملیات‌های یمن علیه کشتی‌های صهیونیستی، ائتلافی را برای مقابله با نیروهای مسلح یمن تشکیل داده و تاکنون چند بار خاک این کشور را مورد تجاوز نظامی قرار داده است.

اما نیروهای مسلح یمن در واکنش به حملات جنگنده‌های آمریکایی و انگلیسی به خاک یمن نشان داده که این تجاوزات مانع حمایت آنها از مردم غزه و مقاومت فلسطین نخواهد شد.

کد خبر 848113 منبع: فارس برچسب‌ها کشتیرانی یمن

دیگر خبرها

  • آیت الله نورمفیدی: با توجه به اهمیت تعلیم و تربیت معلمان باید از میان بهترین‌ها انتخاب شوند
  • مخالفت حاج‌قاسم سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی
  • تصویب جدول توزیع اعتبارات نیروهای مسلح
  • جدول مربوط به توزیع اعتبارات نیروهای مسلح تصویب شد
  • شاهکار دیگر ارتش یمن در دریای سرخ و اقیانوس هند
  • دو ناوشکن آمریکایی را با تعدادی پهپاد هدف قرار دادیم
  • ماجرای علاقه زیاد سردار سلیمانی به نوه اش، عسل /زینب گفت ببین یه ذره بچه داره من رو تهدید می‌کنه!
  • ترکیه: ۱۵ تروریست در شمال عراق از پای درآمدند
  • حمله موشکی به کشتی مرتبط با رژیم اسرائیل
  • کسی نمی‌تواند نام «خلیج فارس» را جعل کند