Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-01@16:37:08 GMT

خانه کشتی اردبیل تجهیز و بازسازی می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۸۴۲۰۱

خانه کشتی اردبیل تجهیز و بازسازی می‌شود

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، مسعود امامی یگانه، فرماندار اردبیل در دیدار رئیس هیات کشتی استان اردبیل و رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان گفت: کشتی ورزش اول استان و کشور است که محبوبیت بیشتری در بین مردم دارد و علاقمندان زیادی دارد که هیات کشتی استان و شهرستان نیز باید از این ظرفیت به نحو احسن استفاده کرده و در زمینه جذب کشتی گیر و استعدادیابی و پرورش قهرمانان کشتی در سطح ملی و بین المللی تلاش کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او همچنین در خصوص رفع مشکلات خانه کشتی اردبیل و کشتی گیران قول مساعد داد و افزود: در آینده نزدیک با تامین منابع مالی برای بازسازی، تجهیز و راه اندازی این سالن تلاش خواهیم کرد تا این سالن برای مسابقات و اردو‌های تیم ملی آماده شود.

رئیس هیات کشتی استان اردبیل نیز در این دیدار گزارشی از عملکرد هیات کشتی استان و مشکلات این هیات سخن گفت و افزود: هیات کشتی استان اردبیل با بیش از ۳ هزار کشتی گیر از نظر تعداد جزو پرجمعیت‌ترین رشته‌های ورزشی به لحاظ تعداد ورزشکار محسوب می‌شود.

عبدالرضا اقبال افزود: کشتی با توجه به اینکه از نظر مدال آوری در میادین بین المللی امید اول کشور جهت کسب سکوی‌های قهرمانی است به همین منظور در جهت ترویج و توسعه این رشته ورزشی با هدف همگان کردن آن و تربیت قهرمانانی همچون احد پازاج، علی اشکانی و افشین بیابانگرد و ... و نیز ارائه خدمات بهتر در جهت پیشبرد اهداف ورزش کشتی استان است.

او بیان کرد: با توجه به اینکه فدراسیون کشتی تمایل بسیار زیادی جهت برگزاری اردو‌های تیم ملی در رده‌های سنی مختلف به دلیل موقعیت جغرافیایی و آب و هوایی این استان دارد، ولی با توجه به امکانات و وضعیت موجود خانه کشتی مرحوم جابر عباس زاده شایستگی میزبانی از اردو‌های تیم ملی را ندارد.

رئیس هیات کشتی استان اردبیل تصریح کرد: خانه کشتی اردبیل جهت بازسازی و بهسازی ساختمان خانه کشتی، راه اندازی موتورخانه و تامین تجهیزات تمرینی از جمله تردمیل، تشک و آدمک کشتی، تجهیزات کامل بدنسازی، تجهیز خوابگاه نیازمند مساعدت مالی مسئولان استانی و شهرستان می‌باشد.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: خانه کشتی استعدادیابی مسابقات ورزشی بازسازی هیات کشتی استان اردبیل خانه کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۸۴۲۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مالک استقلال در خانه کشتی رؤیت شد


به گزارش تابناک؛ عبدالعلی علی عسگری مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس (مالک جدید باشگاه استقلال)، برنا فیروزی معاون توسعه و مدیریت منابع وزارت ورزش و جوانان و احمد شهریاری مدیرعامل شرکت پارک‌های پتروشیمیایی افق خلیج‌فارس و نماینده تام الاختیار این هلدینگ در باشگاه فوتبال استقلال، عصر دیروز در کمپ تیم‌های ملی کشتی حضور یافتند.

به نقل از ورزش سه علی عسگری، فیروزی و شهریاری پس از دیدار با علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی و بازدید از امکانات کشتی کشور،‌ با ملی پوشان کشتی آزاد در اردو دیدار و گفت‌وگو کردند.

 
فدراسیون کشتی با انتشار تصاویر این دیدار، جزییات بیشتری در خصوص صحبت‌های مطرح شده منتشر نکرده است.

دیگر خبرها

  • شناسایی قاتل کشتی تایتانیک در یک عکس ۱۱۲ ساله
  • شناسایی قاتل کشتی تایتانیک در یک عکس 112 ساله (+عکس)
  • استفاده از اعتبارات سفر رئیس‌جمهور برای تجهیز و نوسازی مدارس
  • مالک استقلال در خانه کشتی رؤیت شد
  • رئیس بایرن: قرار نیست از رئالی‌ها الگو بگیریم
  • خانه تاریخی آصف اردبیل واگذار می‌شود
  • خانه آصف اردبیل برای مرمت به بخش خصوصی واگذار می‌شود
  • سرمایه‌گذاری در بنای تاریخی خانه آصف اردبیل به مزایده گذاشته شد
  • تفاهم‌نامه ۲۵۰۰ میلیارد تومانی برای ساخت ۱۴۳ کلاس درس در استان بوشهر
  • تصفیه‌خانه دوم آب شرب اردبیل ۱۷ درصد پیشرفت فیزیکی دارد