Web Analytics Made Easy - Statcounter

رحیم فلاح زاده، مدیر مخابرات منطقه خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: به منظور توسعه و پایداری شبکه ارتباطی همراه اول و رفع مشکلات پوشش آنتن دهی جهت استفاده بهینه مشترکان و ارائه شبکه همراه پرسرعت و با کیفیت و با هدف رفع نیاز‌ها و جلب رضایت مشترکان، این شبکه ارتباطی در شهرستان بهبهان توسعه و ارتقاء یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: اجرای این عملیات در ادامه تحقق وعده‌های مخابرات منطقه خوزستان و پروژه فاز ۸ توسعه شبکه همراه اول، با نصب و راه اندازی سایت پر سرعت با تکنولوژی ۳G شبکه ارتباطی همراه اول در محدوده میدان قدس این شهرستان صورت گرفته و مشترکان همراه اول در این مناطق از اینترنت پرسرعت و پوشش مناسب شبکه همراه اول بهره‌مند شدند.

فلاح زاده اظهار داشت: پروژه توسعه شبکه همراه اول در سطح استان خوزستان به ویژه در شهر‌ها با هدف توسعه و پایداری شبکه و بهره مندی مشترکان از خدمات نوین شبکه ارتباطی پرسرعت مطلوب و با کیفیت، از جمله خدمات ارزنده و دستاورد‌های مخابرات منطقه در جهت ایجاد تمهیدات ارتباطی برای همشهریان است که بر اساس زمان بندی در موعد مقرر انجام می‌شود.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ارتباطات سیار اینترنت پر سرعت همراه اول شبکه ارتباطی شبکه همراه همراه اول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۸۴۲۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خواننده خانم قبل از انقلاب، سریال پایتخت را توقیف کرد!

آفتاب‌‌نیوز :

درحالی که چند ماهی است شبکه «آی‌فیلم» مشغول بازپخش فصل‌های سریال «پایتخت» است و مخاطبین بسیاری باردیگر برای تماشای این سریال پای تلویزیون نشسته‌اند، حالا زمزمه‌هایی به گوش می‌رسد که قرار نیست دیگر هیچوقت فصل ششم این مجموعه روی آنتن برود!

دلیلش هم همان حاشیه‌هایی است که یقه سریال را گرفت؛ شوخی با «همسفر» و «ممل آمریکایی» در قالب بازآفرینی سکانس‌هایی از این دو فیلمِ معروفِ پیشِ از انقلاب.

شبکه آی‌فیلم تصمیم گرفته به جای بازپخش «پایتخت ۶»، سریال «پژمان» را پخش کند و بر اساس کنداکتور منتشر شده در سایت آی‌فیلم، پخش «پژمان» از ساعت ۲۱ روز پنج‌شنبه (۱۳ اردیبهشت) شروع می‌شود. با این حساب، فصل ششم «پایتخت» را باید همچنان، توقیف‌شده قلمداد کرد.

آیا مدیران سیما، در تصمیم خود بازنگری خواهند کرد؟ آن‌هم در شرایطی که پس از سال‌ها قرار است فصل جدید «پایتخت» بزودی جلوی دوربین برود.

منبع: سایت برترینها

دیگر خبرها

  • سربازان زن صهیونیست دچار حملات پانیک می‌شوند
  • ۲۳ کیلومتر شبکه فیبر نوری منازل در پلدختر اجرا شد
  • برگزاری نشست تعاملی مدیران شرکت ملی انتقال گاز ایران و مخابرات منطقه خوزستان
  • تداوم پیشتازی همراه اول در جذب مشترکان
  • اجرای ۳۰۰ طرح ارتباطی در کهگیلویه و بویراحمد
  • خواننده خانم قبل از انقلاب، سریال پایتخت را توقیف کرد!
  • دستگیری مدیر قلابی کلاهبردار سایت دیوار
  • اختلالی در اینترنت مناطق مرکزی تهران نداریم
  • ۲۰۰روستای بالای بیست خانوار استان به شبکه ملی اطلاعات متصل شدند
  • توسعه کانال های ارتباط با مشتریان بیمه تعاون