Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-02@04:58:04 GMT

چراغ سبز دوباره کیلیان امباپه به رئال (عکس)

تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۸۴۲۴۴

ستاره فرانسوی پی اس جی هنوز از رویای پیوستن به رئال دست نکشیده است.

به گزارش "ورزش سه"، انتقال کیلیان امباپه به رئال مادرید در تابستان امسال عملی نشد و پی اس جی حتی حاضر به پاسخگویی به پیشنهادات رئال مادرید هم نبود.

رئال تا 200 میلیون یورو نیز به پی اس جی پیشنهاد داد ولی هیچکدام باعث نشدند تا باشگاه متمول پاریسی وسوسه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازی برای رئال رویای کودکی های امباپه است ولی ستاره فرانسوی که یک سال دیگر از قراردادش باقیمانده حالا باید در مقابل فشار باشگاه در مقابل تمدید چند ماه دیگر هم تحمل کند و از ژانویه بدون مشکل با رئال وارد مذاکره شود که البته کار ساده ای نخواهد بود.

 

 

 

 

شب گذشته و با بسته شدن پنجره نقل و انتقالات، امباپه مطلب مربوط به یکی از فالوئرهایش خود را در استوری اینستاگرام به اشتراک گذاشت و سه دقیقه بعد نیز آن را پاک کرد.

حرکتی که به نوعی چراغ سبز دوباره به رئال بود و گویا امباپه قصد دارد شانسش برای پیوستن به رئال را دیرتر امتحان کند و از رویایش دست نکشیده است:« به حرفه ای بودنت احترام می گذارم برادر، رویاهایت را دوباره برنامه ریزی کن...زندگی زیباست، تو بهترینی.»

 

 

 

پاری سن ژرمن رئال مادرید کیلیان امباپه

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پاری سن ژرمن رئال مادرید کیلیان امباپه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۸۴۲۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدایی بایرن به بنیاد بکن‌باوئر: چک نیم میلیون یورویی!

به گزارش "ورزش سه"، این مبلغ از حراج پیراهن‌های ویژه با نوشته «ممنون فرانتس» که بازیکنان تیم در مسابقه مقابل هوفنهایم در چارچوب بوندسلیگا به افتخار قیصر فوتبال آلمان پوشیده بودند، فروش محصولات مرتبط با این اسطوره فقید و تعداد زیادی از اهدایی‌های طرفداران جمع‌آوری شده است.

یان کریستن درسدن، مدیر و مایکل دیه‌دریش، معاون مالی باشگاه، چک اهدایی را سه‌شنبه‌شب پیش از بازی رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل رئال مادرید به هایدی، همسر بکن‌باوئر و جوئل، پسرش، اهدا کردند.

درسدن در مورد اهدای این مبلغ گفت:«پس از درگذشت فرانتس بکن‌باوئر گفتیم که می‌خواهیم کاری انجام دهیم. بسیار مفتخریم که امروز مبلغ ۵۰۰٬۰۰۰ یورو را به بنیاد فرانتس بکن‌باوئر اهدا کنیم. از همه کسانی که مشارکت داشتند، بسیار متشکریم. نیمه‌نهایی مقابل رئال مادرید یک زمان‌بندی فوق‌العاده برای اهدای آن است. استادیوم آلیانز آرنا پر است و همه‌ی ما اینجا فرانتس بکن‌باوئر را هرگز فراموش نخواهیم کرد.

او نیز نمایش‌هایی تاریخی را مقابل باشگاه‌هایی مانند رئال مادرید از خود نشان داد. با او به‌عنوان کاپیتان، بایرن مونیخ برای اولین بار در دقیقاً ۵۰ سال پیش جام باشگاه‌های اروپا را به دست آورد. فرانتس بکن‌باوئر همیشه در قلب همه‌ی ما خواهد بود.»

دیگر خبرها

  • صعود رئال مادرید به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب تساوی 1-1 مقابل بارسلونا (2002/5/1) / فیلم
  • اهدایی بایرن به بنیاد بکن‌باوئر: چک نیم میلیون یورویی!
  • توماس مولر: در مقابل رئال مادرید در هر دقیقه از بازی باید حواستان جمع باشد (زیرنویس فارسی)
  • بادشتوبر: هری کین باید ثابت کند مرد بازی‌های بزرگ است
  • خط و نشان رودیگر برای امباپه/ چه کسی گفته او به رئال می‌آید؟
  • پدر ام باپه همسو با رئال مادرید: حضور کیلیان در المپیک اولویت نیست
  • چراغ سبز پدر امباپه به تصمیم جنجالی رئال
  • رودیگر: ام باپه را در فینال لیگ قهرمانان شکست می‌دهیم؛ بلینگام بهترین بازیکن جهان است
  • چراغ سبز پدر امباپه به تصمیم بزرگ رئال
  • کیمیش: کامبک‌های رئال شانسی نیست