Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@23:02:33 GMT

سائول نیگز: شرایطم مثل دخیا شده بود

تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۸۴۳۲۴

سائول نیگز: شرایطم مثل دخیا شده بود

سائول نیگز، ستاره جدید چلسی لحظات دشواری را برای انتقال به این باشگاه سپری کرده است.

به گزارش "ورزش سه"، عصر دیروز و در ساعات پایانی بازار تابستانی بود که چلسی برای خرید سائول نیگز از اتلتیکومادرید اقدام کرد و تنها سه دقیقه مانده به پایان پنجره، قرارداد این هافبک اسپانیایی ثبت شد. حالا سائول نیگز در مورد جدایی دشوار از اتلتیکومادرید و البته دلایلی که باعث شده او به دنبال یک چالش جدید باشد، صحبت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سائول نیگز گفت: "من با دیگو سیمئونه در مورد جدایی صحبت کردم. من در فصل گذشته در سه پست مختلف بازی کرده بودم. من همه چیز را مدیون دیگو هستم، اما او باید خودخواه بوده و به گروه فکر کند. من خودم را در موقعیتی گرفتار دیدم که نباید برایم رقم می خورد، اما انتقال به چلسی برایم به مثابه رهایی از این شرایط و یک چالش جدید بود.

 

چلسی به من قول داده در پست خودم بازی کنم و باید ببینیم چه اتفاقاتی در آینده رخ می دهد. من از سیمئونه و میگل آنخل خواستم تا در پست خودم بازی کنم، اما تصمیم آنها بابت امتناع از قبول حرفم را درک می کنم.

 

 

من از 13 سالگی در اتلتیکومادرید بوده و این جدایی خیلی دشوار است. اما حالا من می خواهم در شرایطی که تا به حال تجربه نکرده بودم رار بگیرم و این مهمترین دلیل تصمیم من برای انتقال به چلسی است. حیف که نمی توانم با هواداران خداحافظی کنم.

 

اگر می دانستم روز گذشته آخرین روز حضورم در باشگاه است، تصمیم دیگری گرفته و کاری می کردم هواداران از نزدیک بدانند چه بر من گذشته است. ظاهرا قرار بود در اتلتیکو بمانم. سه روز پیش دیدار مقابل ویارئال بود و دیروز نیز برنامه من ماندن بود، اما همه چیز به یکباره تغییر کرد.

 

در ساعت 11:57 شب آخرین مرور قراردادم به پایان رسید و چلسی نیز باید نسخه آخر را مطالعه می کرد. شرایط من مانند داوید دخیا در سال 2015 شده بود و تصور می کردم محال است این انتقال رخ دهد. بعد از ظهر و شب برایم طولانی گذشت. همسرم بسیار عصبی بود، ما روزهای بسیار پیچیده ای داشتیم این تصمیم آسان نیست. ترک اتلتیکومادرید یک ماجراجویی جدید و پیچیده است."

چلسی اتلتیکو مادرید سائول نیگز

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: چلسی اتلتیکو مادرید سائول نیگز سائول نیگز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۸۴۳۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عشق تیاگو سیلوا به چلسی: یک روز به این تیم برمی‌گردم

سیلوا دیر یا زود به لندن باز می‌گردد 

طرفداری | ساعتی قبل، تیاگو سیلوا اعلام کرد در پایان فصل جاری و همزمان با اتمام قراردادش، چلسی را ترک خواهد کرد. این مدافع ۳۹ ساله و برزیلی در تابستان ۲۰۲۰ و با انتقالی آزاد به جمع آبی‌های لندن اضافه شد و چهار سال برای این تیم به میدان رفت.

رسمی؛ جدایی تیاگو سیلوا از چلسی در پایان فصل ۲۰۲۳/۲۴ عشق بی پایان سیلوا به چلسی

به گزارش فابریتزیو رومانو، تیاگو سیلوا به شدت مشتاق است که در آینده‌ای نزدیک، به عنوان مربی یا مدیر به چلسی بازگردد. سیلوا به باشگاه چلسی و شهر لندن علاقه بسیاری دارد و خانواده او نیز از زندگی در این شهر، کاملا راضی هستند. ضمن اینکه فرزندان سیلوا نیز در عضویت آکادمی چلسی قرار دارند و مدافع برزیلی نمی‌خواهد در روند پیشرفت آن‌ها اختلال ایجاد کند.

بر اساس خبرها، سیلوا در نقل و انتقالات زمستانی با پیشنهادهای زیادی مواجه شد اما ترجیح داد برای کمک به چلسی، تا پایان فصل در این تیم بماند. از فلومیننزه برزیل به عنوان مقصد بعدی سیلوا نام برده می‌شود.

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • عشق تیاگو سیلوا به چلسی: یک روز به این تیم برمی‌گردم
  • انتقال میزبان مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا از کیش به ازبکستان
  • مدافع استون ویلا نمک به زخم چلسی پاشید!
  • برتری 1-0 اتلتیکو مادرید مقابل بایرن مونیخ با گل دیدنی سائول نیگز (لیگ قهرمانان اروپا - 2016/4/28) / فیلم
  • پوچتینو: VAR به فوتبال صدمه زده است؛ تصمیم داوران بازی باورنکردنی بود
  • گل تماشایی کانر گلگر به استون ویلا (استون ویلا ۲-۲ چلسی)
  • گل مادوئکه به استون ویلا (استون ویلا ۲-۱ چلسی)
  • گل راجرز به چلسی (استون ویلا ۲-۰ چلسی)
  • گل به خودی کوکوریا مقابل استون ویلا (استون ویلا ۱-۰ چلسی)
  • داوید دخیا علی رغم نداشتن تیم همچنان به تمرینات انفرادی خود ادامه می دهد / فیلم