Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار مرتضی میرزایی فرمانده انتظامی مازندران گفت: در پی مراجعه فردی به مرجع انتظامی و قضائی شهرستان "محمودآباد"، مبنی بر کلاهبرداری ۹۰۰ میلیارد ریالی از وی، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

به گزارش رکنا، او افزود: در تحقیقات و بررسی‌های به عمل آمده کارآگاهان پلیس آگاهی مشخص شد، مالباخته که برای مدتی طولانی در سفر خارج از کشور بوده برای انجام امور اداری و تجاری، همه اموال و دارایی‌های خود را به فردی که راننده و مورد اعتماد وی بوده، واگذار کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

راننده مرد مازندرانی ثروتش را بالا کشید

فرمانده انتظامی مازندران گفت: فرد مورد اعتماد شاکی که متهم به خیانت در امانت و کلاهبرداری است با سوء استفاده از این اعتماد پس از فروش اموال و دارایی‌های شاکی، اقدام به سرمایه گذاری در امر خرید و فروش بیش از ۳ هراز تن برنج و کسب مال نامشروع می‌کند.

سردار میرزایی افزود: در ادامه رسیدگی به این پرونده، کارآگاهان مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی، متهم به خیانت در امانت و کلاهبرداری را که در ییلاقات یکی از شهرستان‌های همجوار مخفی شده بود، شناسایی کردند.

او گفت: با هماهنگی قضائی این فرد در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه دستگیر شد و در تحقیقات به عمل آمده به ۹۰۰ میلیارد ریال کلاهبرداری اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی مازندران افزود: متهم پس از تشکیل پرونده و با قرار قانونی صادره از مرجع قضائی روانه زندان شد.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا میلیارد خارج از کشور خیانت اخبار حوادث راننده خیانت خارج از کشور میلیاردرها سهام عدالت قیمت خودرو کرونا قیمت فال سحر قریشی در استادیوم کرونا شاهرخ استخری بهاره رهنما بازیگران بازیگران سینمای جهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۸۴۴۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف شمش‌های مسی قاچاق در ساری

سردار حسن مفخمی شهرستانی فرمانده انتظامی مازندران گفت: در پی کسب خبری مبنی بر قاچاق شمش‌های مسی در شهرستان ساری، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت.

او افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی موفق به شناسایی یکی از متهمان به قاچاق شمش‌های مسی شدند و با هماهنگی قضائی در بازرسی از محل فعالیت این فرد بیش از ۱۸۰ قطعه شمش مسی کشف کردند.

فرمانده انتظامی مازندران گفت: برابر اعلام کارشناسان پلیس امنیت اقتصادی ارزش ریالی شمش‌های مسی که از یکی از کشور‌های همسایه به داخل کشور قاچاق شده ۴۵ میلیارد ریال برآورد شد.

سردار مفخمی از تلاش برای شناسایی و دستگیری متهم دیگر این پرونده خبر داد و افزود: پلیس در راستای مقابله با قاچاق کالا و ارز از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۲۷ هزار لیتر سوخت قاچاق در هندیجان
  • دستگیری سارقان اماکن خصوصی در نظرآباد
  • توقیف شمش‌های مسی قاچاق در ساری
  • ناکامی قاچاقچی در انتقال ۴۲۴ کیلو تریاک
  • دستگیری کلاهبرداران ۲۰۰ میلیاردی با ۱۹ شاکی در کردستان
  • متهم جرائم اقتصادی در کرمانشاه دستگیر شد
  • بازداشت کلاهبردار دارای اعلان قرمز اینترپل در شیروان
  • دستگیری کلاهبردار دارای اعلان قرمز پلیس اینترپل
  • کلاهبردار دارای اعلان قرمز پلیس اینترپل دستگیر شد
  • بازداشت کلاهبردار دارای اعلان قرمز پلیس اینترپل در خراسان شمالی