Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل کمیته امداد هرمزگان با اهدای لوح سپاس به نیابت از رئیس کمیته امداد کشور از مشارکت شرکت صبا فولاد خلیج فارس در طرح اکرام ایتام و حمایت از 1000 یتیم نیازمند استان هرمزگان تجلیل کرد .

به گزارش خبرگزاری بُرنا در هرمزگان ، طی مراسمی مدیرکل کمیته امداد هرمزگان با اهدای لوح سپاس به نیابت از رئیس کمیته امداد کشور از مشارکت شرکت صبا فولاد خلیج فارس در طرح اکرام ایتام و حمایت از 1000 یتیم نیازمند استان هرمزگان تجلیل کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل کمیته امداد هرمزگان با اشاره به حمایت شرکت صبا فولاد خلیج فارس از تعداد 1000 یتیم نیازمند استان، گفت: توجه ویژه مدیرعامل این شرکت و کارکنان آن به خانواده های ایتام جای تقدیر و تشکر دارد.

جلیل تراهی، به موضوع فقر در استان اشاره کرد و افزود: در حال حاضر بیش از 88 هزار خانوار با جمعیت 230 هزار نفر تحت حمایت کمیته امداد هرمزگان هستندکه علاوه‌بر مستمری ماهانه ، خدماتی از جمله مسکن، درمان، اشتغال دریافت می نمایند و توانمندسازی خانواده‌ها که یکی از محوری‌ترین فعالیت‌های کمیته امداد می باشد، دریافت می کنند که متاسفانه بیشترین فقر که خانواده ها را درگیر کرده است فقر فکری و فرهنگی است.

وی ادامه داد : برای کاهش فقر فکری و فرهنگی ، یکی از بهترین اقدامات حمایت از فرزندان خانواده های نیازمند است  که با حمایت حامیان نیکوکار  و بورسیه تحصیلی از فرزندان مستعد و نخبه زمینه ورود آنان را به دانشگاه های معتبر کشور فراهم کنند.

این مسئول،با اعلام اینکه ۸ هزار و ۸۰۰ یتیم و ۷ هزار و ۶۰۰ فرزند محسنین زیر ۱۵ سال در مقاطع مختلف درحال تحصیل هستند ، تصریح کرد: هم اکنون ۱۱۲ نفر دانش آموز در مقطع متوسطه نمونه و یا تیزهوشان تحصیل می کنند.

مدیرعامل شرکت صبا فولاد خلیج فارس در این دیدار گفت: شرکت صبا فولاد خلیج فارس به مسئولیت های اجتماعی خود در قبال جامعه واقف است و کمیته امداد را یکی از نهادهای امین در این زمینه قلمداد می کند.

سعید بزرگی، افزود: شرکت صبا فولاد خلیج فارس در راستای کمک به تامین هزینه های آموزشی در قالب تفاهم نامه از ۱۱۲ نفر از دانش آموزان نیازمند نمونه و تیزهوشان کمیته امداد هرمزگان حمایت خواهد کرد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کمیته امداد تجلیل شرکت صبا فولاد خلیج فارس کمیته امداد هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۸۴۷۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از ۱۳ مخترع برگزیده در جشنواره ملی اختراعات خلیج فارس

فرهادی دبیر جشنواره ملی اختراعات خلیج فارس گفت: ۲۵۰ اختراع و پژوهش در حوزه‌های صنعتی، کشاورزی و پتروشیمی به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد. منصور 

فرهادی افزود: دبیرخانه این جشنواره در ۸ ماه گذشته، در جزیره بوموسی راه اندازی شد.

حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده نماینده ولی فقیه در هرمزگان نیز در این مراسم گفت: برای ارتقای کیفیت صنایع هرمزگان باید از ظرفیت‌های شرکت‌های دانش بنیان بیشتر استفاده شود.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده افزود: شرط ارائه مجوز به سرمایه گذاران در صنایع باید حضور نخبگان و مخترعان باشد.

سردار احمد راستی معاون پژوهشی نیروی دریایی سپاه هم در این مراسم گفت: با حمایت از مخترعان طرح‌های گردشگری در هرمزگان تقویت می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • تجلیل از معلمان خیر مراغه‌ای
  • تجلیل از معلمان خیر مراغه ای
  • معلم بیرجندی با ۱۱ فرزند معنوی
  • روایت معلم نیکوکار بیرجندی که ۱۱ فرزند معنوی دارد
  • حمایت ۶۴۴۰ معلم کرمانی از ایتام کمیته امداد
  • حمایت‌ ۲ هزار و ۱۰۰ معلم نیکوکار البرزی از ایتام
  • حمایت ۵۱۴۰ معلم لرستانی از ایتام
  • تجلیل از ۱۳ مخترع برگزیده در جشنواره ملی اختراعات خلیج فارس
  • ۳۶۰۰ نفر به جمعیت حامیان ایتام در قزوین افزوده شد
  • حمایت بیش از ۲۵۰۰ معلم اردبیلی از ایتام