Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین، مسعود بادین نایب رییس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه آسیا به مناسبت هفته دولت و روز کارمند به همراه تنی چند از مدیران، به صورت سرزده از مدیریت ها و بخش های مختلف ساختمان شماره یک بیمه آسیا بازدید کرد.

بنا بر این گزارش، در این بازدید که حدود سه ساعت به طول انجامید، مدیرعامل بیمه آسیا در تمام طبقات این ساختمان با حضور در اتاق همکاران خود، از نزدیک با تمام آنها به گفت و گو پرداخت و در جریان فعالیت هایشان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسعود بادین از تلاش ارزشمند کارکنان در شرایط ویژه کرونایی، تقدیر و تشکر کرد و دستیابی به موفقیت ها و کسب افتخارات اخیر شرکت را مرهون همت والای خانواده بزرگ بیمه آسیا عنوان نمود. وی از همه کارکنان خواست، با تلاش مضاعف، در تحقق اهداف ترسیم شده شرکت گام بردارند.

پربیننده ترین تامین ارز کالاهای اساسی با رشد درآمدهای نفتی افزایش یافت / انتظار داریم روند نزولی قیمت ارز تداوم یابد کسب و کار بانکی نابرابری را تعمیق می کند / کیفیت خلق پول به اندازه کمیت آن مهم است فروش یک هزار و ۸۶۰میلیارد تومان اوراق بدهی / بانک‌ ها اوراق بدهی نمی‌ خرند رمزارز ملی ایران در راه است؟ دولت سیزدهم ارز را تک نرخی کند / باید آماده مواجهه با رمزارزها باشیم

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: بیمه آسیا بیمه آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۸۴۸۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حذف شرط پرداخت عوارض آزادراهی برای صدور بیمه شخص ثالث

رئیس کل بیمه مرکزی در بخشنامه ای به صنعت بیمه شرط صدور بیمه نامه شخص ثالث بعد از تسویه بدهی عوارض آزادراهی را لغو و تأکید کرد: شرط اخذ مفاصاحساب بدهی‌های ناشی از عوارض آزادراهی از متقاضیان خدمات بیمه شخص ثالث توسط شرکت‌های بیمه گر لغو شد.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی بانک و بیمه

دیگر خبرها

  • المپیادکوهنوردی کارکنان تامین اجتماعی کشور درسی سخت برگزار می شود
  • حذف شرط پرداخت عوارض آزادراهی برای صدور بیمه شخص ثالث
  • گزارش تصویری | تجلیل مدیر کل صدا و سیما از مقام کارگران
  • صندوق بیمه کشاورزان و روستاییان ۳ میلیون بیمه‌شده دارد
  • صندوق بیمه کشاورزان و روستاییان ۳ میلیون نفر بیمه شده دارد
  • تقدیر نخبگان شاهد و ایثارگر از خدمات شرکت بیمه دی
  • پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه ۱۰ میلیون تومانی به مددجویان
  • جزئیات تازه از پرداخت یارانه دارو و بیمه سلامت
  • راهبرد جامع بیمه ایران برای سال ۱۴۰۳؛ تمرکز بر دیجیتالیزه کردن و نوآوری در بیمه‌های زندگی
  • اولین نشست مجازی مدیر عامل در سال ۱۴۰۳ با کارکنان صندوق