Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-04@20:04:07 GMT

۴ شهر در استان اصفهان تشکیل می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۸۴۹۲۳

۴ شهر در استان اصفهان تشکیل می‌شود

معاون عمرانی استانداری اصفهان گفت: امسال تاکنون به شهرداری‌های استان اصفهان هزار و ۷۰ میلیارد تومان اعتبار ارزش افزوده تخصیص دادیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت الله غلامی امروز- چهارشنبه- در آئین افتتاح شهرداری ویست از توابع شهرستان خوانسار، اظهار کرد: از بهمن ماه سال ۱۳۹۹ تا هفته دولت امسال ۳۰۰ میلیارد تومان پروژه در شهرستان خوانسار افتتاح شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در رابطه با تقسیمات جغرافیایی در استان اصفهان، گفت: در سال جاری چهار شهرستان در شرق استان تأسیس شد و اکنون ۲۸ شهرستان در استان اصفهان وجود دارد.

وی با بیان اینکه سال ۱۳۹۶ در استان اصفهان ۱۰۳ شهر وجود داشت و امروز با تشکیل شهر ویست ۱۱۲ شهر داریم و تا پایان شهریورماه نیز چهار شهر دیگر اضافه می‌شود و در مجموع تعداد شهرهای استان به ۱۱۶ شهر می‌رسد.

معاون عمرانی استانداری اصفهان گفت: با ایجاد یک شهر سرانه‌ها باید مطابق با جدول شورای عالی معماری و شهرسازی تنظیم شود و به حد نصاب برسد که به شهروندان خدمات مطلوب ارائه شود.

غلامی با بیان اینکه از این پس به شهر ویست اعتبارات ارزش افزوده تخصیص داده می‌شود، گفت: سال ۱۳۹۹ به شهرداری‌های استان حدود ۱,۸۰۰ میلیارد تومان اعتبار ارزش افزوده تخصیص داده شده است.

وی افزود: از ابتدای سال ۱۴۰۰ تاکنون از محل ارزش افزوده به شهرداری‌های استان اصفهان هزار و ۷۰ میلیارد تومان اعتبار تخصیص دادیم.

معاون عمرانی استانداری اصفهان گفت: در سال جاری تمام شهرداری‌های استان اصفهان دستگاه حمل زباله، اطفای حریق، لودر، گریدر و کامیون و غیره تحویل گرفتند.

امسال در هفته دولت در استان اصفهان دو هزار و ۷۰۰ واحد مسکن محرومان افتتاح شد

در ادامه استاندار اصفهان با بیان اینکه مسئولین برای تحقق مطالبات مردم باید کفش آهنین بپوشند، اظهار کرد: در نظام جمهوری اسلامی دولت‌ها مکمل یکدیگر هستند و اگر این نظام با نظام طاغوت را مقایسه کنیم قدردان نظام خواهیم بود.

رضایی گفت: به جرأت می‌گویم که اگر این تحریم‌های ظالمانه به هر کشوری تحمیل می‌شد سقوط کرده بود اما صبوری و ایستادگی ملت ایران و رهنمودهای حکیمانه مقام معظم نگذاشت کشور سقوط کند.

وی با بیان اینکه در تیرماه ۱۳۹۹ در استان اصفهان چهار هزار و ۱۵۰ واحد مسکن محرومان در دستور کار قرار گرفت که سه هزار واحد توسط بنیاد مسکن و هزار و ۱۵۰ واحد توسط کمیته امداد احداث می‌شود، افزود: امسال در هفته دولت تعداد دو هزار و ۷۰۰ واحد مسکن محرومان افتتاح شد.

شهر ویست تشکیل شد

در ادامه رئیس شورای اسلامی شهر ویست، اظهار کرد: پس از ۱۳ سال پیگیر برای تشکیل شهر ویست، ۲۷ اسفندماه سال ۱۳۹۹ این مهم به تصویب هیئت وزیران رسید و اکنون شاهد افتتاح آن هستیم.

فروغی با بیان اینکه استاندار اصفهان یک دستگاه خودروی جمع‌آوری زباله و یک دستگاه اطفای حریق و مبلغ چهار میلیارد ریال به شهر تازه تأسیس ویست اهدا کرد، گفت: با توجه به بعد مسافت شهر ویست تا مرکز شهر خوانسار ایجاد نمایندگی ادارات در این شهر نیاز است.

کد خبر 518855

منبع: ایمنا

کلیدواژه: خوانسار شهرهاي ايران تخصیص اعتبار ارزش افزوده مسکن محرومان اطفای حریق شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق شهرداری های استان استان اصفهان میلیارد تومان ارزش افزوده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۸۴۹۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دادستان شفت: برای آتش‌سوزی روستای امامزاده ابراهیم پرونده قضایی تشکیل می‌شود

 دادستان شفت از تشکیل پرونده قضایی در رابطه با آتش‌سوزی شهرک امامزاده ابراهیم این شهرستان خبر داد و گفت: علت وقوع آتش‌سوزی پس از اعلام نظر کارشناسان مشخص خواهد شد.   آتش سوزی در شهرک امامزاده ابراهیم (ع) شفت که از بامداد روز گذشته (۱۳ اردیبهشت ماه) از یک نانوایی تعطیل شروع شد، به سرعت گسترش یافت و حدود ۱۳۰ واحد مسکونی و تجاری را طعمه کرد.   روستای امامزاده ابراهیم در ۴۸ کیلومتری مرکز استان گیلان (رشت) واقع است که به واسطه وجود ساختمان‌های زیبا و رنگارنگ چوبی چند طبقه و وجود چشمه‌های بکر و طبیعت چشم‌نواز، هر سال در بهار و تابستان میزبان بسیاری از گردشگران و زائران است. با وقوع این حادثه، این پنجمین باری است که روستای امامزاده ابراهیم دچار آتش‌سوزی شده است.   علی‌اصغر چگینی، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شفت امروز در گفت وگو با خبرنگاران، از تشکیل پرونده قضایی در راستای بررسی آتش‌سوزی شب گذشته بازارچه امامزاده ابراهیم شفت خبر داد.   وی در جریان بازدید میدانی از بازارچه امامزاده، بیان کرد: این آتش‌سوزی از ساعت ۱۲ شب گذشته آغاز شد و بیش از ۱۳۰ پلاک واحد مسکونی و تجاری به‌طور کامل در آتش سوختند.   دادستان شفت افزود: ضمن تشکیل پرونده قضایی، دستور انجام تحقیقات در راستای کشف علت حریق صادر شده است و علت آتش‌سوزی پس از اعلام نظر کارشناسان متخصص مشخص خواهد شد. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • جزئیات جدید از تشکیل استان‌های غربی و شرقی تهران
  • دادستان شفت: برای آتش‌سوزی روستای امامزاده ابراهیم پرونده قضایی تشکیل می‌شود
  • تشکیل ۱۰ پرونده برای واحد صنفی متخلف در زاهدان
  • پرونده قضایی برای حریق بازارچه امامزاده ابراهیم شفت گیلان تشکیل شد
  • پرونده قضایی برای آتش‌سوزی روستای امامزاده ابراهیم تشکیل می‌شود
  • تشکیل شورا نماد برجسته مردم سالاری است/ جان‌بخشی به نظام شورایی مزیت بزرگی برای کشور است
  • آلودگی هوای اصفهان، دغدغه مدیریت استان و مدیران ارشد کشور است
  • طرح ارتقاء فرآورده های نفتی پالایشگاه اصفهان تا پایان تابستان به پیشرفت 30 درصد مي رسد
  • سازمان مردم نهاد در حوزه HSE تشکیل شود/ تصمیم‌گیری‌های ما مسئولیتی بین‌نسلی است
  • دستور رئیسی برای طراحی هواپیمای جت ۱۰۰ نفره