Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – در حالی که اردوی تیم ملی از ساعت ۱۲ ظهر روز چهارشنبه ۳ شهریور ماه در آکادمی ملی فوتبال آغاز شد اما ۵ ملی‌پوش پرسپولیس وارد اردو نشدند!

پنج بازیکن ملی‌پوش پرسپولیس که شامل وحید امیری، مهدی ترابی، میلاد سرلک، سعید آقایی و مهدی عبدی بودند، روز چهارشنبه به جای حضور در اردوی تیم ملی در تمرین پرسپولیس شرکت کردند و صبح پنجشنبه به اردوی تیم ملی ملحق شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین کریم باقری مربی پرسپولیس که در تیم ملی دستیار دراگان اسکوچیچ است با وجود ابتلای سرمربی و مربی تیم ملی به کرونا روز گذشته به جای حضور در اردوی تیم ملی در تمرین پرسپولیس حضور داشت و برای پر کردن جای خالی ملی‌پوشان در فوتبال درون تیمی سرخپوشان هم شرکت کرد.

این اعتراض پرسپولیسی‌ها به دلیل ناراحتی از عدم هماهنگی کادر تیم ملی و فدراسیون فوتبال با کادرفنی این تیم و باشگاه پرسپولیس بود که ظاهرا حل شد. از میان این ۵ بازیکن در مینی‌کمپ، مهدی عبدی و سعید آقایی خط خورده و مهدی ترابی، وحید امیری و میلاد سرلک در اردوی نهایی و درکنار لژیونرها باقی ماندند.

در آستانه اولین بازی تیم ملی ایران در مرحله نهایی انتخابی جام جهانی خبر می‌رسد که تنها وحید امیری از میان شاگردان یحیی گل محمدی شانس فیکس شدن دارد. میلاد سرلک به احتمال فراوان روی نیمکت نشسته و از شانس کمی برای حضور در این بازی برخوردار است. هرچند دراگان اسکوچیچ نشان داده که علاقه خاصی به سبک بازی این هافبک بی‌حاشیه اما مؤثر پرسپولیس پیدا کرده است.

همچنین مهدی ترابی ستاره پرسپولیس با توجه به حضور لژیونرهای شاغل در اروپا تقریبا شانسی برای فیکس شدن ندارد مگر آن که اتفاق عجیب و غریبی در این یکی دو روز بیفتد. گفته می‌شود مهدی ترابی هم برای بازی به عنوان بازیکن ذخیره باید با مهدی قایدی رقابت کند!

البته یحیی گل محمدی در حال حاضر شاگردان زیادی در اردوی تیم ملی دارد اما از جمع بازیکنان فعلی سرمربی پرسپولیس فقط وحید امیری شانس فیکس بازی کردن برابر سوریه را دارد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم ملی پرسپولیس وحید امیری پرسپولیس تیم ملی وحید امیری اردوی تیم ملی مهدی ترابی وحید امیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۸۴۹۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهاجم اسبق پرسپولیس آماده بازی با قرمزها

به گزارش قدس آنلاین، مسعود شجاعی از زمان حضور در هوادار به عنوان سرمربی به احیای بازیکنان باتجربه خود پرداخته و از آنها به بهترین شکل بازی گرفته است.

یکی از این بازیکنان یونس شاکری است که در باوجود۱۳ هفته سکونشینی در دوران محمود فکری، با تاثیرگذاری به لیگ برگشت و حتی در بازی قبلی هوادار در لیگ برتر به پیکان یک گل زیبا زده بود.

با این حال مصدومیت شاکری از ناحیه همسترینگ باعث شد او بازی صنعت نفت را از دست بدهد و با لباس شخصی در استادیوم حضور داشت.

او در گفت‌وگویی کوتاه با ورزش سه اعلام کرد احتمالا در بازی با پرسپولیس در هفته بیست و هفتم به ترکیب برمی‌گردد.

دیگر خبرها

  • مهاجم اسبق پرسپولیس برای بازی با قرمز‌ها برمی‌گردد
  • مهاجم اسبق پرسپولیس آماده بازی با قرمزها
  • وحید امیری: هنوز لیگ برتر تمام نشده است
  • برای برد مقابل پرسپولیس آمده بودیم/می‌توانستیم در فصل جاری با فاصله ۱۰ امتیازی قهرمان شویم
  • ترکیب پرسپولیس مقابل سپاهان مشخص شد/ بازگشت بیرانوند به دروازه
  • ترکیب دو تیم تراکتور و استقلال اعلام شد
  • ترکیب استقلال مقابل تراکتور با دو تغییر مهم
  • ترکیب تراکتور مقابل استقلال؛ سورپرایز مطهری برای نکونام
  • پوستر پرسپولیس با حضور ۳ سپاهانی سابق
  • ترکیب سپاهان مقابل پرسپولیس (احتمالی)