Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-29@22:16:37 GMT

همکاری ۳۰۰بسیجی با طرح شهید سلیمانی در فهرج

تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۸۵۰۷۰

همکاری ۳۰۰بسیجی با طرح شهید سلیمانی در فهرج

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  سرهنگ ابراهیم آبادی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه فهرج گفت: برای مبارزه با ویروس منحوس کرونا در قالب اجرای طرح سردار شهید سلیمانی ۳ تیم حمایتی، نظارتی و مراقبتی تشکیل شده است .

او افزود: روزانه تعداد ۲ نفر از بسیجیان به کادر درمان درمراکز درمانی کمک می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ ابراهیم  آبادی بیان کرد: همچنین ۶نفر از بسیجیان روزانه در تامین امنیت در مراکز واکسیناسیون همکاری دارند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه فهرج بیان داشت: ۵۹ نفر از بسیجیان نیز در گیت‌های ورودی و خروجی شهرستان جهت مقابله با ویروس کرونا همکاری می‌کنند. وی همچنین از توزیع ۴۵۰ بسته معیشتی بین خانواده‌های آسیب دیده از ویروس کرونا خبرداد و گفت: ۱۰ هزار و ۴۲۰ پرس غذای گرم بین خانواده‌های محروم و آسیب دیده از کرونا توزیع شد.

او  با اشاره به بیمار یابی و کنترل محله به محله توسط پایگاه‌های بسیج شهرستان تصریح کرد: تاکنون ۳ هزار ماسک و بسته بهداشتی  درراستای اجرای این طرح بین مردم توزیع شده است.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پایگاه بسیج واکسیناسیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۸۵۰۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از مروجان فرهنگ پهلوانی 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، آئین نکوداشت هفته ترویج فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای و روز قشر بسیج ورزشکاران در زورخانه مرحوم عمادی ساری برگزار شد.

 در این آیین از خانواده شهدای ورزشکار، مهرادعلی بابایی و علی معلم کلایی، تجلیل و همچنین شهید شاخص ورزشکار سال ۱۴۰۳ کشور شهید سعید شبان گورچین قلعه ،معرفی و از تمثال این شهید رونمایی شد.

همچنین با حضور حجت الاسلام یاسر طاهری، رجبی مدیرکل ورزش و جوانان، عباد دلیری رئیس اداره ورزش و جوانان ساری، غفارپور مسئول بسیج ورزشکاران مازندران، طورسوادکوهی و باقری روسای هیات زورخانه‌ای و کبدی استان و ساری، شریفی عضو شورای شهر ساری، نادری مسئول کانون بسیج ورزشکاران و روسای هیات‌های ورزشی ساری و قهرمانان ، از پیشکسوتان، مربیان و قهرمانان مروجان فرهنگ و منش پهلوانی تجلیل شد.

 

دیگر خبرها

  • تدارک ۳۰ عنوان برنامه برای هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج
  • بازدید هیات تجاری و اقتصادی هرمزگان از مراکز توزیع میوه و تره بار کشور چین
  • عقیدتی سیاسی سپاه به دنبال تعمیق معنویت در علم است
  • چرا سردار سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی در سریال پایتخت ۵ مخالفت کرد؟
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • تجلیل از فرماندهان و مربیان برتر عقیدتی سیاسی
  • مردمی کردن بازسازی عتبات، ایده‌ شهید حاج قاسم سلیمانی بود
  • تجلیل از مروجان فرهنگ پهلوانی 
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • توزیع بسته کمک آموزشی به ۵ هزار دانش آموز در تخار