Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ با حضور زینی‌وند استاندار کرمان عملیات اجرایی ساخت مجتمع دارویی و درمانی جمعیت هلال احمر استان کرمان آغاز شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، آیین آغاز عملیات اجرایی ساخت مجتمع دارویی و درمانی جمعیت هلال احمر استان کرمان عصر امروز با حضور علی زینی‌وند استاندار کرمان، محمدرضا پورابراهیمی و محمدمهدی زاهدی نمایندگان مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم رضا فلاح مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان با بیان اینکه یکی از اقدامات جمعیت هلال احمر تأمین داروهای اضطراری بیماران در سطح کشور است اظهار داشت: جمعیت هلال احمر استان کرمان سه داروخانه بزرگ در شهرستان‌های سیرجان، رفسنجان و کرمان دارد.

وی با عنوان اینکه روزانه بیش از 500 نفر و به طور میانگین 15 هزار نفر مراجعه کننده تنها به داروخانه هلال احمر مرکز استان داریم افزود: این افراد برای تامین دارو به ویژه داروهای خاص کلیوی، سرطان و شیمی درمانی  به این داروخانه مراجعه می‌کنند.  

نجاتگران هلال احمر استان کرمان سالانه به بیش از 1000 حادثه امدادرسانی می‌کنندتجهیزات امداد و نجات هلال احمر استان کرمان باید تقویت شودروایت تسنیم از عملیاتی سخت در ارتفاع 3300 متر؛ جزئیات نجات در عملیات امداد هوایی هلال احمر استان کرمان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان با اشاره به مراجعات بالا برای تأمین دارو به داروخانه هلال احمر کرمان از سایر شهرستان‌ها و حتی استان‌های همجوار بیان کرد: میزان بالای مراجعات و سهولت دسترسی به این مرکز، ضرورت احداث یک ساختمان مجهز دارویی و درمانی را در مرکز استان ایجاد می‌کرد.

وی با بیان اینکه مجتمع دارویی و درمانی جمعیت هلال احمر کرمان با زیربنای 2 هزار و 700 متر مربع در دو طبقه ساخته می‌شود افزود: طبقه همکف این مجمع داروخانه و طبقه بالا مرکز مشاوره بیماری‌های خاص و سرطانی است.

فلاح با اشاره به اینکه پیش‌بینی شده که این مجتمع ظرف دو سال و از محل اعتبارات داخل استان و اعتبار ملی ساخته شود گفت: این ساختمان با اعتبار 270 میلیارد ریال احداث می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در طول یک سال بیش از 20 میلیارد تومان داروهای خاص با مجوز وزارت بهداشت توسط جمعیت هلال احمر تأمین شده افزود: هلال احمر کمک وزارت بهداشت بوده و امروز 75 درصد واکسن کرونا هم توسط هلال احمر از سایر کشورها وارد می‌شود.

انتهای پیام/511/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان کرمان استان کرمان مجتمع دارویی و درمانی جمعیت هلال احمر جمعیت هلال احمر استان کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۸۵۱۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم امدادرسانی نیرو‌های هلال احمر در مناطق متأثر از سیل و آبگرفتگی

صادق محمودی گفت: از تاریخ ۴ تا ۷ اردیبهشت ماه، ساعت ۰۵:۰۰صبح ۱۱ استان اصفهان، تهران، خراسان جنوبی، سمنان، سیستان و بلوچستان، فارس، قم، گلستان، مازندران، کرمان و یزد تحت تاثیر این سامانه بارشی قرار گرفتند.

وی اضافه کرد: در این مدت نیرو‌های این جمعیت طی ۸۱ مورد عملیات امداد و نجات به ۲ هزار و ۶۵۲ نفر متأثر از سیل امدادرسانی کردند، ۱۱۸ نفر را به مناطق امن انتقال، و از ۲۸۱ واحد مسکونی تخلیه آب صورت گرفت.

محمودی تصریح کرد: ۴۶۸ کیلوگرم نایلون، ۳۴۹ تخته پتو، ۱۹۷ تخته موکت، ۱۵۵ بسته غذایی و ۹ دستگاه چادر توسط نیرو‌های امدادی جمعیت هلال احمر در بین متأثرین توزیع شد.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور بیان کرد: ۱۶۰ تیم عملیاتی متشکل ۶۱۵ نفر امدادگر و نجاتگر در این عملیات حضور و به متأثرین امدادرسانی کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی رفاه و تعاون

دیگر خبرها

  • افزایش ۱۲ درصدی درآمد داروخانه‌های هلال احمر اردبیل
  • ارایه خدمات درمانی به بیش از ۲۷۰۰ نفر در سطح استان 
  • فعالیت‌های جمعیت هلال احمر استان اردبیل در مسیر رشد قرار دارد
  • افزایش ۱۲ درصدی درآمد داروخانه های هلال احمر اردبیل
  • امداد برای نجات ۹ نفر گرفتار در سیلاب شهرستان سرایان
  • امداد برای نجات ۹ نفر گرفتار در سیلاب شهرستان سرایان ادامه دارد
  • امداد رسانی به افراد گرفتار در سیلاب سرایان
  • تداوم امدادرسانی هلال احمر در مناطق متأثر از سیل و آبگرفتگی
  • تداوم امدادرسانی نیرو‌های هلال احمر در مناطق متأثر از سیل و آبگرفتگی
  • جسد مرد ۶۰ ساله طارمی بعد از ۶ روز جستجو پیدا شد