Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/قزوین عضو شورای شهر قزوین گفت: چهار گزینه از بین افراد بومی و غیربومی انتخاب می‌شود به این صورت که ۲ گزینه بومی و ۲ گزینه غیربومی خواهد بود. احتمالاً از بین این چهار گزینه نیز ۲ گزینه انتخاب و به صحن شورا دعوت می‌شوند تا برنامه‌های خود را دقیق‌تر ارائه دهند، ممکن است بین این ۲ نفر مناظره برگزار شود یا ۲ نفر صرفاً برای پاسخ به سوالات و ارائه برنامه و به نوعی برای مصاحبه در صحن شورا حاضر شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ولی چگینی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به انتخاب شهردار تصریح کرد: گزینه‌های بومی و غیربومی تصدی شهرداری قزوین با حضور در صحن شورای شهر برنامه‌های خود را ارائه دادند، با توجه به برنامه‌های ارائه شده انتخاب بین گزینه‌های موجود کار سختی است.

وی افزود: ۱۱ شهریور اعضای شورای شهر به بررسی کامل برنامه‌ها می‌پردازند و در نتیجه از بین گزینه‌های موجود چهار گزینه نهایی انتخاب می‌شود، چهار گزینه از بین افراد بومی و غیربومی انتخاب می‌شود به این صورت که ۲ گزینه بومی و ۲ گزینه غیربومی خواهد بود.

عضو شورای شهر قزوین اظهار کرد: احتمالاً از بین چهار گزینه نیز ۲ گزینه انتخاب می‌شود،  ۲ گزینه نهایی به صحن شورا دعوت می‌شوند تا برنامه‌های خود را دقیق‌تر ارائه دهند، ممکن است بین این ۲ نفر مناظره برگزار شود یا ۲ نفر صرفاً برای پاسخ به سوالات و ارائه برنامه و به نوعی برای مصاحبه در صحن شورا حاضر شوند.

وی بیان کرد: طبق صحبت‌های صورت گرفته ممکن است جلسه نهایی با حضور شهرداران پیشین قزوین برگزار شود تا از تجربیات آن‌ها نیز برای انتخاب شهردار استفاده کنیم، گزینه نهایی طی هفته اخیر اعلام می‌شود چرا که تا ۱۵ شهریور باید شهردار را معرفی کنیم.

چگینی با اشاره به معیارهای انتخاب گزینه نهایی خاطرنشان کرد: در گام اول تجربه در امور شهری، پاکدستی، تخصص، نهادی و عملگرا بودن برای ما اهمیت زیادی دارد در گام بعدی بومی بودن یکی از  معیارهای گزینه نهایی است، البته این معیار تا حدودی تاثیرگذار است و اگر معیارهای مختلف در فردی بیشتر باشد بر بومی بودن اصرار نداریم.

وی یادآور شد: به نظر من مهمترین معیاری که می‌توان برای شهردار در نظر گرفت فراجناحی بودن است، شهردار نباید هیچ‌گونه وابستگی سیاسی داشته باشد اگر شهردار سیاسی باشد دیگر ‌نمی‌تواند برای شهر مفید باشد، هجمه‌هایی که به شورای دوره‌ی گذشته وارد است به این دلیل است که شهردار را سیاسی انتخاب کردند، از شورای ششم انتظار می‌رود که  انتخاب شهردار را سیاسی انجام ندهد.

عضو شورای شهر قزوین بیان کرد: اگر قرار باشد ما نیز شهردار را سیاسی انتخاب کنیم بعد از پایان این شورا این هجمه‌ها برای ما نیز اتفاق می‌افتد، اگر انتخاب بر اساس عقل و منطق  و به دور از بازی‌های جناحی و سیاسی باشد دیگر نگرانی برای شهر نخواهیم داشت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی قزوين شهردار قزوین شورای شهر قزوین مناظره انتخاب می شود گزینه نهایی چهار گزینه شورای شهر صحن شورا ۲ گزینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۸۵۲۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ضبط برنامه مناظرات نامزدهای دور دوم انتخابات در صدا و سیمای مرکز لرستان

ایسنا/لرستان مدیرکل صدا و سیمای لرستان، با بیان اینکه در دور دوم نیز به هر نامزد یک فرصت ۲۰ دقیقه‌ای برای ارائه برنامه و دیدگاه‌ها داده خواهد شد، گفت: سه مناظره ۶۰ دقیقه‌ای نیز بین نامزدهای این دوره برگزار که اوایل هفته آینده ضبط آنها آغاز می‌شود.

علیرضا شیروی،  ششم اردیبهشت در مراسم قرعه کشی ضبط مناظره‌های انتخاباتی نامزدهای راه یافته به دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه خرم‌آباد و چگنی که با حضور دکتر شفقت استاندار لرستان و اعضای هیئت بررسی تبلیغات انتخابات  استان در صدا وسیمای استان لرستان برگزار شد، از آغاز ضبط مناظرات دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، اوایل هفته آینده در استان خبر داد و افزود: در دور اول انتخابات از ۲۰۰ کانال انتخاباتی کشور، هفت کانال سهم لرستان بود.

وی بیان کرد: در دور اول انتخابات در هفت حوزه انتخابیه در مجموع ۴۷ مناظره به مدت سه هزار و ۳۰۰ دقیقه پخش شد.

مدیرکل صداوسیمای لرستان، با بیان اینکه در دور دوم نیز به هر نامزد یک فرصت ۲۰ دقیقه‌ای برای ارائه برنامه و دیدگاه‌ها داده خواهد شد، تصریح کرد: سه مناظره ۶۰ دقیقه‌ای نیز بین نامزدهای این دوره برگزار که اوایل هفته آینده ضبط آنها آغاز می‌شود.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • ضرورت برگزاری امتحانات نهایی در محیطی مناسب و آرام
  • تذکرات لازم در زمینه انتصابات را به شهردار قزوین داده ایم
  • تقویت احتمال پیوستن دیاس به بارسلونا با رفتن کلوپ
  • معرفی شهردار جدید گوراب زرمیخ
  • اردوی هفت گردی به مناسبت هفته فرهنگی در منطقه ۷ شهرداری اصفهان
  • آغاز ضبط برنامه مناظرات نامزدهای دور دوم انتخابات در صدا و سیمای مرکز لرستان
  • برگزاری ۱۹ عنوان برنامه شاخص«هفته سنه» در سنندج/رونمایی از سردیس استاد عباس کمندی
  • قرعه کشی پخش مناظره‌های انتخاباتی صدا و سیمای اصفهان
  • ارتباط نامعقول طرح سوال از شهردار کرج با جابجایی برخی مدیران
  • «حق‌شناس» مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان شد