Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، چهره‌های سیاسی کشور هم مانند بقیه مردم در شبکه‌های اجتماعی صفحاتی را دارند که در آن نسبت به اتفاقاتی که رخ می‌دهد پست یا توئیت‌هایی را منتشر می‌کنند.

برخی از مسئولان حاضر در فضای مجازی، گاهی از این فضا برای اطلاع رسانی و پخش اخبار مربوط به حوزه‌های تحت اختیارشان نیز استفاده می‌کنند و به طور مستقیم با مردم در ارتباط و پاسخگوی سوال‌های آن‌ها هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتربخوانید

توئیت وزیر دفاع از نقش ارتش در حفاظت و حراست از حدود و ثغور کشور / حضور رئیس رسانه ملی در لوکیشن فیلم سلمان فارسی / تبریک وزیر خارجه نیجریه به امیرعبداللهیان

در ادامه می‌توانید بخشی از فعالیت چهره‌های مطرح سیاسی کشور در فضای مجازی را مشاهده کنید:

محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی با انتشار تصویری از امام موسی صدر نوشت:

" گرچه از حضور شخصیت همه‌جانبه امام موسی صدر محروم هستیم، اما اندیشه پیشرو او که با عمل مبتکرانه‌اش همراه شده، در دسترس ماست. موسی صدر امام عقلانیت و اخلاق بود؛ و میراث معنوی او ضرورت همراهی گفتگو و مقاومت را به ما نشان می‌دهد."

حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه توئیتی را از حاشیه دیدار با شیخ محمد بن راشد نخست وزیر امارات در حسابش منتشر کرد:

" در حاشیه اجلاس همکاری و مشارکت در بغداد، گفتگوی مثبت و صمیمانه‌ای با شیخ محمد بن راشد

نخست وزیر امارات متحده عربی داشتم. ایران و امارات می‌توانند در مسیر همکاری و تحقق سیاست و دیپلماسی همسایگی گام‌های بلندی بردارند.

در این گفتگو از نیات مثبت و اراده رهبران دو کشور برای تحکیم مناسبات سخن گفتیم و بر روابط برادرانه دو کشور تاکید کردیم. ما برای پیشبرد مناسبات فی مابین و تحقق همکاری‌های منطقه ای، با همسایگان مشورت، همدلی و همکاری می‌کنیم. کار با همسایگان اولویت دولت سیزدهم است."

حمید دهقانی، سفیر ایران در قطر توئیتی را درباره امام موسی صدر در حسابش منتشر کرد:

" الحق که چقدر لباس پیامبری در قامت امام موسی صدر زیباست ... چهل و سه سال پیش در نهم شهریور سال ۱۳۵۷ در فرودگاه بیروت در حال مهاجرت به سوی خدا ... تصویر نامه را دارم که به دکتر علی عباس نوشته بود، کار بیمارستان الزهرا را ادامه دهید، من ۵ الی ۶ روز می‌روم به لیبی و باز می‌گردم ..."

حسن عمیدی، عضو شورایعالی تمبر به مناسبت روز جهانی روزنامه نامه نگاری نوشت:

" اول سپتامبر روز جهانی نامه‌نگاری است تا این سنت زیبا زنده نگه داشته شود.
همه ما پیش از این فکر میکردیم روزگار پست و پستچی تمام شده است، اما با شیوع ویروس کرونا و ایستادن تمام قد پست و نامه‌رسانان در کنار مردم، جایگاه این نهاد کهن ارتباطی بیش از پیش تقویت شد.

اکنون همه می‌دانیم این شروع یک راه است؛ مفهوم پست در حال پوسته اندازیست و در سال‌های آینده بیش از چند دهه پیش، بازیگر کلیدی توسعه اقتصاد دیجیتال کشور خواهد بود."

حمید خواجه نژاد، مدیر روابط عمومی صداوسیما درباره فیلم سلمان فارسی به کارگردانی داوود میرباقری نوشت:

" کاروان سلمان فارسى در دو راهى ایران یا عربستان
تصویربردارى ٢٥درصد بزرگ‌ترین سریال تلویزیونى ایران انجام شده و تاکنون١٥٠٠ بازیگر ایرانى و خارجى مقابل دوربین رفته اند. براى ساخت این سریال الف ویژه از ٢٠ هزار بازیگر تست گرفته شده
برنامه ریزى براى پخش همزمان در دیگر کشور‌ها"

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: امیرعبداللهیان محمدباقر قالیباف سیاسیون ایران امام موسی صدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۸۵۴۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتباط اتاق ها با هدف ارتقا شبکه سازی ارتقا یابد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ مدیر روابط‌عمومی فدراسیون اتاق‌های بازرگانی امارات متحده عربی، دراجلاس اتاق‌های بازرگانی عضو مجمع گفتگوی همکاری آسیا با ابراز خرسندی از سفر به اصفهان با تاکید بر استفاده از هوش مصنوعی و توسعه شبکه سازی گفت: اولین وظیفه ما به‌عنوان اتاق بازرگانی این است که تجارب را با یکدیگر به اشتراک بگذاریم و برای ارتقای شبکه‌سازی ارتباطات اتاق‌ها را بهبود ببخشیم.
عبد اله حسن محمد العامری با اشاره به اینکه در این مجمع باید توانایی کشور‌ها را در نظر گرفت، افزود: ما در امارات متحده عربی و در اتاق بازرگانی آمادگی کامل داریم تا تجارب دیگران را یاد بگیریم و تجارب خود را به اشتراک بگذاریم.
عبد اله حسن محمد العامری ادامه داد: تاکنون روابط خوبی با اتاق بازرگانی ایران داشته‌ایم، اما اکنون نیازمندیم بدانیم چه قدم‌هایی باید برداشته شود تا بتوانیم مسیر را برای بخش‌های خصوصی هموار کنیم.
مجمع گفتگوی همکاری آسیا Asia Cooperation Dialogue با هدف ارتقای همکاری و همگرایی منطقه‌ای بین دولت‌ها و سازمان‌های منطقه‌ای آسیا در ژوئن ۲۰۰۲ در چاآم تایلند تأسیس شد و اکنون ۳۵ کشور در آن عضویت دارند.
ایران در ژوئن ۲۰۰۴ به این مجمع پیوست و در سال ۲۰۰۹ به‌عنوان کشور پیشگام همکاری فرهنگی انتخاب شد.
در حال حاضر ریاست این مجمع بر عهده ایران است. کشور‌های بحرین، بنگلادش، برونئی دارالسلام، کامبوج، چین، هند، اندونزی، ژاپن، کره جنوبی، لائوس، مالزی، میانمار، پاکستان، فیلیپین، قطر، سنگاپور، تایلند، ویتنام، قزاقستان، کویت، عمان، سریلانکا، بوتان، مغولستان، امارات، روسیه، عربستان، تاجیکستان، ازبکستان، قرقیزستان، افغانستان، ترکیه، نپال و فلسطین عضو مجمع گفتگوی همکاری آسیا ACD هستند.

دیگر خبرها

  • عکس/ دیدار نخست وزیر بورکینافاسو با امیرعبداللهیان
  • دیدار امیرعبداللهیان با نخست وزیر بورکینافاسو
  • شرایط جسمی و روانی زنان باید مورد توجه ویژه باشد
  • برگزاری کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و امارات بعد از ۱۰ سال
  • ارتباط اتاق ها با هدف ارتقا شبکه سازی ارتقا یابد
  • دیدار ایلان ماسک با نخست وزیر چین در پکن
  • دیدار نخست وزیر بورکینافاسو و معاون اول رئیس جمهور
  • خبر خوب برای دانشجویان افغان در ایران
  • امیرعبداللهیان بر استمرار همکاری های دو کشور در عرصه های بین المللی تاکید کرد
  • سفر معاون امیرعبداللهیان به ریاض