Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-28@19:07:26 GMT

آمدنم به لیگ فرانسه ربطی به لیونل مسی ندارد

تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۸۵۴۵۸

آمدنم به لیگ فرانسه ربطی به لیونل مسی ندارد

ژروم بواتنگ، مدافع تازه وارد باشگاه لیون، درباره تقابل با لیونل مسی در لیگ فرانسه صحبت کرد.

به گزارش "ورزش سه"، از چند ماه پیش مشخص شده بود که ژروم بواتنگ بعد از سال‌ها حضور در بایرن مونیخ و کسب تمام عناوین ممکن، از این تیم جدا خواهد شد. در واقع باشگاه آلمانی علاقه ای به تمدید قرارداد با بواتنگ نشان نداد و از طرف دیگر گفته شد که این بازیکن نیز خودش علاقه مند است چالش جدیدی را تجربه کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

ژروم بواتنگ بازیکن آزاد محسوب می‌شد و در هفته‌های اخیر شایعات زیادی در رابطه با آینده او وجود داشت اما نهایتاً مدافع آلمانی امروز به لیون پیوست تا چالش جدید خود را در فوتبال فرانسه تجربه کند.

 

بواتنگ حالا باید در لیگ فرانسه با لیونل مسی روبرو شود که اخیراً به پاری سن ژرمن پیوست. مدافع آلمانی در این رابطه گفت: " لیگ یک فرانسه رقابتی بسیار جذاب محسوب می‌شود. من به خاطر این که لیونل مسی در اینجا بازی می کند به لیگ یک نیامده ام. من تجربیات خوب و بدی در برابر او داشته ام و این امری طبیعی است. چه کسی می تواند بگوید که فقط تجربیات خوبی از تقابل با او داشته است."

 

 

 

 

بواتنگ در ادامه پیرامون شانس خود برای بازگشت به تیم ملی آلمان نیز گفت: " این چیزی نیست که من امروز به آن فکر کنم. هدفم این است که خیلی خوب با شرایط اینجا هماهنگ شوم و دوباره با آمادگی 100 درصدی و به طور کامل بازی کنم. من تمام تلاش خود را برای باشگاهم انجام می دهم و اگر بعد از آن مربی تیم ملی با من تماس بگیرد اتفاق خوبی خواهد بود. در حال حاضر اولویت من بازی کردن است."

لیون پاری سن ژرمن جرومی بواتنگ لیونل مسی بایرن مونیخ

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: لیون پاری سن ژرمن لیونل مسی بایرن مونیخ لیونل مسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۸۵۴۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت یارانه دارو ربطی به بیمه سلامت ندارد

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدمهدی ناصحی افزود: پرداخت بدهی بیمه سلامت به داروخانه‌ها به ویژه داروخانه‌های خصوصی در اولویت سازمان بیمه سلامت است و مطالبات اسفند داروخانه‌ها امروز پرداخت شد و مطالبات فروردین ۱۴۰۳ نیز ظرف ۱۰ روز آینده پرداخت می‌شود.

وی گفت: رسیدگی اسناد به سرعت انجام می‌شود و در کل هزینه قابل پرداخت در داروخانه‌های خصوصی ۶۰۰ تا ۶۵۰ میلیارد تومان است.

ناصحی با بیان اینکه سهم ارز ترجیحی طرح دارویار از اختیارات ما خارج است، افزود: پرداخت سهم ارز ترجیحی داروخانه‌ها بر عهده سازمان هدفمندی یارانه‌ها است و از عهده ما خارج است و آخرین پرداخت در این بخش مربوط به دی سال قبل است و منابع این بخش را باید سازمان هدفمندی یارانه‌ها تأمین کند.

وی گفت: تأمین منابع و واریز نهایی بر عهده سازمان هدفمندی یارانه‌ها است و ما در این خصوص نقشی نداریم.

کد خبر 6091489 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • پرداخت یارانه دارو ربطی به بیمه سلامت ندارد
  • ثبت ۲ رکورد جدید به نام لیونل مسی در MLS
  • مسی توقف ناپذیر؛ تاریخ سازی لئو در آمریکا و جهان
  • با تنها ۷ بازی؛ صعود لیونل مسی به صدر جدول برترین گلزنان MLS
  • ثبت دو رکورد جدید گلزنی به نام لیونل مسی در MLS
  • درخشش تازه لیونل مسی در اینترمیامی؛ اینبار بریس!
  • مسی دبل کرد، میامی صدرنشین شد
  • (عکس) لیونل مسی در ۴۷ سالگی هم بازی می‌کند!
  • عکس‌| لیونل مسی در ۴۷ سالگی هم بازی می‌کند!
  • ماندن یا رفتن ژاوی هیچ ربطی به من ندارد!