Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - رضا کرمی محمدی از انجام واکسیناسیون کارکنان سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران خبر داد و گفت: همچنین دُز دوم این واکسن متناسب با زمان بندی استاندارد 28 روز دیگر است اما برنامه ریزی آن از هم اکنون با شرکت شهر سالم انجام شده و واحد سیار این شرکت با حضور در ساختمان سازمان نسبت به واکسینه کردن کارکنان اقدام خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران، رضا کرمی محمدی رییس سازمان با اشاره به آغاز فرآیند واکسیناسیون کارکنان این مجموعه عنوان کرد: از تاریخ 4 شهریور بر اساس فراخوان واکسیناسیون کارکنان سازمان مدیریت بحران شهر تهران که در مناطق مشغول به فعالیت هستند، انجام شد.
او عنوان کرد: برنامه ریزی های صورت گرفته جهت تزریق واکسن به 150 نفر در پایگاه بعثت بود که در این میان برخی از افراد به دلیل دریافت واکسن برکت یا گذراندن دوره نقاهت بیماری کرونا موفق به دریافت واکسن نشده و تنها 50 نفر در این روز حاضر شدند.
کرمی محمدی خاطرنشان کرد: امروز مقارن با 9 شهریور فرآیند واکسیناسیون پرسنل ستادی سازمان و افراد جامانده از تزریق روز 4 شهریور در محل سازمان مدیریت بحران شهر تهران انجام شد.
او تاکید کرد: فرآیند تزریق واکسن به کارکنان بر اساس استانداردهای شرکت شهر سالم و متناسب با پلنی که از قبل برای ما ارسال شده است، انجام می شود. بر این اساس 8 نیرو از این شرکت همراه با نیروهایی از اورژانس در محل تزریق واکسن حاضر شدند.
رییس سازمان مدیریت بحران شهر تهران در پایان عنوان کرد: دوز دوم این واکسن متناسب با زمان بندی استاندارد 28 روز دیگر است اما برنامه ریزی آن از هم اکنون با شرکت شهر سالم انجام شده و واحد سیار این شرکت با حضور در ساختمان سازمان نسبت به واکسینه کردن کارکنان اقدام خواهد کرد. کارکنان دو روز پیش از تزریق دوز دوم از طریق پیامک اطلاعات لازم را دریافت می کنند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: مدیریت بحران شهر تهران واکسیناسیون کارکنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۸۵۵۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور به کرمانشاه سفر می‌کند

افشین یگانه در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: محمدحسن نامی معاون وزیر و رئیس سازمان مدیریت بحران کشور به منظور بررسی میزان آمادگی این استان در حوادث غیرمترقبه سفری یک روزه به استان کرمانشاه خواهد داشت.

وی افزود: هدف از این سفر بررسی مجموعه موضوعات و آخرین اقدامات پیشگیرانه در حوزه مدیریت بحران در کرمانشاه است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه به برنامه‌های این سفر اشاره کرد و گفت: قرار است رئیس سازمان مدیریت بحران بازدیدی از مناطق زلزله زده سرپل ذهاب داشته باشد و از نزدیک در جریان آخرین اقدامات ساخت و ساز در منطقه قرار بگیرد.

یگانه افزود: بازدید از بافت فرسوده، بررسی آخرین اقدامات انجام شده و روند پیشرفت ساخت و ساز در این مناطق و بازدید از آبشوران به عنوان یک نقطه حادثه خیز در شهر کرمانشاه از دیگر برنامه‌های این سفر است.

وی خاطرنشان کرد: در نهایت جلسه ستاد مدیریت استان کرمانشاه با ریاست دکتر نامی و حضور مدیران استانی برگزار می‌شود.

کد خبر 6088989

دیگر خبرها

  • ثبت ۱۶ هزار زلزله در سال گذشته
  • ورود واکسن خوراکی روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور
  • یک واکسن دیگر در لیست واکسیناسیون کودکان ایرانی
  • واکسن روتاویروس به جدول واکسیناسیون کشوری اضافه می‌شود
  • واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور وارد شد
  • ورود واکسن خوراکی روتاویروس برای برنامه ایمن‌سازی کشور
  • ورود واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور
  • نظارت مدیریت بحران بر ایمنی نمایشگاه کتاب تهران
  • عملیات تیم مدیریت بحران تهران با هدف امدادرسانی به سیل‌زدگان
  • رئیس سازمان مدیریت بحران کشور به کرمانشاه سفر می‌کند