Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر کشور با بیان اینکه "مردم انتظار معجزه از مسئولان ندارند"، گفت: در انتخاب مدیران باید طوری عمل کنیم که هم جوانگرایی و هم کفایت، همزمان محقق شود.

به گزارش ایسنا، احمد وحیدی با بیان اینکه "امروز نیازمند تقویت اعتماد اجتماعی برای گذر از مشکلات و چالش‌های پیش روی کشور هستیم"، اظهار کرد: پایه اعتماد اجتماعی این است که مردم احساس کنند مسئولان با همه وجود در خدمت و کنار آن‌ها هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته مسئولان ما همیشه برای مردم بودند، اما خیلی مهم است مردم این را احساس کنند که مسئولان با همه توان در خدمت آن‌ها هستند.

وزیر کشور با بیان اینکه لازمه این احساس، ارتباط نزدیک مسئولان با مردم است، افزود: اعتماد مردم با مسئولان از مسیر ارتباط می‌گذرد و نوع ارتباط هم باید ارتباطی صمیمی، اعتماد برانگیز و موثر باشد و برای همین باید مجاری ارتباطی میان مسئولین و مردم تقویت شود.

وحیدی موضوع مهم دیگر  برای افزایش اعتماد اجتماعی را رسیدگی به مشکلات مردم و خواسته های آنها دانست و گفت: مردم مطالباتی دارند و باید به این مطالبات پاسخ داده شود و این امر زمینه را برای تقویت اعتماد عمومی در جامعه میان دولت و مردم فراهم می سازد.

وزیر کشور در ادامه صحبت هایش، با تأکید بر این مسأله که مردم عزیز کشورمان  انتظار معجزه از مسئولین ندارند، گفت: خواسته اصلی مردم تحقق وعده های مسئولان است و باید این موضوع به جد مورد توجه قرار گیرد.

وحیدی در بخش دیگری از صحبت هایش با اشاره به بزرگ‌منشی مردم ایران، خاطرنشان کرد: اگر ما به وعده‌هایی که می‌دهیم عمل کنیم و به تعبیر مقام معظم رهبری اگر هم در مسأله‌ای اشتباهی کردیم، اعلام کنیم اشتباه کردیم و عذرخواهی کنیم، مردم حتما اعتماد خواهند کرد.

وزیر کشور دولت سیزدهم عمل به موقع به تعهدات و پذیرش مسئولیت از سوی مسئولان را پایه اساسی سرمایه اجتماعی خواند و تصریح کرد:  سرمایه اجتماعی یک رکن مهم قدرت ملی، و قدرت ملی اساس بقاء کشور و جامعه است.

وحیدی در ادامه با اشاره به لزوم استفاده از جوانان در انتخاب پست های مدیریتی گفت: نخستین معیار من برای انتخاب مدیران، استانداران و فرمانداران، شایستگی، توانمندی و کفایت فرد مورد نظر برای اداره آن مجموعه است.

وی ادامه داد: مدیر انتخاب شده باید حتما کفایت لازم را داشته باشد تا بتواند پاسخگوی نیاز مردم باشد، و در این انتصابات باید توجه به جوانگرایی هم باشد، اما مفهوم جوان گرایی این نیست که فرد غیر کفایت داری  را برای کاری انتخاب کنیم.

وزیر کشور در پایان گفت: در انتخاب مدیران باید طوری انتخاب کنیم که هم جوانگرایی و هم کفایت همزمان محقق شود و اگر  هم در مواردی امکان انتخاب همزمان محقق نشد، باید با نگاه به جوان گرایی به طور تدریجی آن انتخاب منجر به جوان گرایی شود.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: وزیر کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۸۵۶۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عذرخواهی رسمی روبن آموریم به خاطر سفر به لندن و مذاکره با وست هم

آموریم از تصمیم خود پشیمان است. 

روبن آموریم، سرمربی اسپورتینگ لیسبون، از هواداران و بازیکنان این باشگاه به خاطر سفر خود به لندن برای مذاکره با وست هم یونایتد، عذرخواهی کرد.

طرفداری | به گزارش سایت گل، آموریم با توجه به این‌که یورگن کلوپ در پایان فصل از سمت سرمربیگری لیورپول کنار خواهد رفت، به این باشگاه لینک شده بود، اما در ادامه مشخص شد که وست هم پیشتاز رقابت برای جذب سرمربی اسپورتینگ است. طبق گزارش‌ها، مذاکره این سرمربی ۳۹ ساله با وست هم باعث شد تا لیورپول به سراغ آرنه اسلوت از فاینورد برود و حالا آموریم اعتراف کرده است که دیدار با وست هم برای جانشینی احتمالی دیوید مویس در تابستان امسال، یک «اشتباه» بوده است.

آموریم به خبرنگاران گفت:

اولین نکته‌ای که باید بگویم این است که باشگاه از سفر من خبر داشت. این اولین نکته است، زیرا مهم است و زمینه داستان را تغییر می‌دهد. موضوع دومی که باید به آن پرداخت، «محرمانگی» این سفر است. این‌طور نیست که من «به طور مخفیانه» ماشینم را بیرون پارک کردم، «به طور مخفیانه» از کنار ۱۵ نفر رد شدم، با آن‌ها صحبت کردم، با آن‌ها عکس گرفتم و سوار هواپیما شدم. چنین چیزی بدون اطلاع باشگاه اتفاق نیفتاده است.

آموریم در ادامه تصریح کرد: 

و حالا مهم‌ترین نکته، این است که این کار به وضوح یک اشتباه بود. این سفر و زمانبندی آن کاملاً اشتباه بود. در آن زمان این‌طور فکر نمی‌کردم اما اشتباه بود، به خصوص وقتی خودم از بازیکنانم خیلی انتظار دارم، و همیشه اولین نفری هستم که می‌گویم مشکلات افراد نمی‌تواند تیم را تحت الشعاع قرار دهد، و من بازیکنان را برای انجام کارهای خیلی کمتر از این، از تیم کنار گذاشته‌ام. تقصیر من بود، باید این را بپذیرم و با آن کنار بیایم. در آن زمان فکر نمی‌کردم این‌قدر بد باشد، اما وقتی به عقب نگاه می‌کنم کاملاً واضح است. من این موضوع را به بازیکنان و کارکنان باشگاه توضیح داده‌ام، اما مهم‌ترین چیز در حال حاضر ادامه دادن است. من از این کنفرانس برای عذرخواهی از هواداران اسپورتینگ، کارکنان باشگاه و بالاتر از همه برای عذرخواهی علنی از بازیکنان به خاطر اشتباهی که مرتکب شدم استفاده می‌کنم.

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • وحیدی: ۷۰۰ همت برنامه سرمایه‌گذاری در فارس تعریف شده است
  • عذرخواهی رسمی روبن آموریم به خاطر سفر به لندن و مذاکره با وست هم
  • وزیر کشور : تقسیم استان تهران به ۲ استان شرقی و غربی
  • توضیحات وزیر کشور درباره انسداد مرز‌ها
  • مسئولان، صدای مردم میمند درخصوص موقوفه میمند باشند
  • در انتظار آخرین معجزه؛ نادال هوادارانش را غافلگیر می‌کند؟
  • در انتظار آخرین معجزه | نادال هوادارانش را غافلگیر می کند؟
  • اعتراض نمایندگان به وحیدی درباره تغییرات شهرستان ری
  • عکس‌| پیام وحید امیری پس از حذف پرسپولیس
  • پست عذرخواهی وحید امیری از پرسپولیسی‌ها