Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی شهرستان "اقلید" از دستگیری فردی که به نام پزشک از مراجعه کنندگان در فضای مجازی سوء استفاده می‌کرد خبر داد.     به گزارش پول نیوز، سرهنگ "مراد صارمی" بیان کرد: کارشناسان پلیس فتا حین بررسی و رصد فضای مجازی مطلع شدند فردی اقدام به بارگذاری عکس‌های خصوصی زنان اقلیدی بدون پوشش اسلامی در اینستاگرام می‌کند که بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی بیان کرد: ماموران با اقدامات فنی و تخصصی موفق شدند متهم را شناسایی و وی را در یکی از محلات اقلید دستگیر کنند.

پزشک متخلف اقلید کارشناس تغذیه بود
فرمانده انتظامی شهرستان "اقلید" گفت: در بررسی‌های تخصصی مشخص شد متهم کارشناس تغذیه می‌باشد و با سوء استفاده از نام پزشک و به بهانه معاینه، از مراجعین عکس تهیه و در فضای مجازی منتشر می‌کرده است.

سرهنگ "صارمی" با بیان اینکه کلینیک متهم توسط پلیس اماکن پلمب گردید، بیان کرد: فرد متخلف برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه پلیس با تمام توان و اقتدار با هنجار شکنان برخورد می‌کند و از حقوق قانونی شهروندان دفاع می‌کند، از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه بی‌نظمی اقتصادی و اجتماعی مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا در کمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی مجرمان اقدام شود.   منبع: رکنا

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: پزشک عکس های برهنه بیمار عکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۸۵۷۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سازنده صفحه جعلی از یک خواننده معروف در اینستاگرام دستگیر شد

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سرهنگ داود معظمی گودرزی درباره جزئیات این خبر گفت: چندی پیش یکی از خواننده‌های سرشناس کشور به پلیس فتا مراجعه و با طرح شکایتی اعلام کرد که صفحه‌ای جعلی با نام و تصاویر او در یکی از شبکه‌های اجتماعی ساخته شده و گرداننده یا گردانندگان این صفحه اقدام به دریافت وجه و کلاهبرداری از طرفداران این خواننده کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: مرگ تلخ ۲ مرد جوان در داخل چادر مسافرتی

وی با بیان اینکه با توجه به حساسیت موضوع بلافاصله تیمی از کارشناسان پلیس فتای تهران بزرگ تحقیقات خود را در این زمینه آغاز کردند، گفت: در بررسی‌های انجام‌شده مشخص شد یک صفحه اینستاگرامی با بیش از ۴۰۰ هزار دنبال کننده با سوءاستفاده از جایگاه اجتماعی و محبوبیت این خواننده معروف فعالیت دارد. این صفحه با جعل هویت شاکی و با استفاده از تصاویر آرشیوی و ترفند کمک به افراد بی بضاعت از کاربران کلاهبرداری کرده است.

رئیس پلیس فتای تهران بزرگ ادامه داد: کارآگاهان سایبری پلیس فتای پایتخت با بهره‌گیری از روش های علمی، مجرم را در فضای مجازی شناسایی و با به دست آمدن اطلاعات هویتی وی پس از تشریفات قضایی متهم در یکی از مناطق شمالی تهران بزرگ دستگیر و به پلیس فتا منتقل کردند. این فرد در مقر انتظامی تحت بازجویی قرار گرفت که در جریان آن به ساخت صفحه جعلی با نام و مشخصات شاکی در شبکه اجتماعی اینستاگرام و دریافت وجه از بیش از ۳۰ نفر از شهروندان اعتراف کرد. او انگیزه خود را کسب مال نامشروع و مطرح شدن در فضای‌ مجازی عنوان کرد.

معظمی گودرزی با بیان اینکه برای متهم پرونده‌ای تشکیل شد، گفت: این فرد به همراه پرونده متشکله و برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1229035 برچسب‌ها اخبار حوادث

دیگر خبرها

  • حمله عنابستانی به رشیدی کوچی: به دروغ طرح صیانت را فیلترینگ معرفی کرد | کج‌فهم به فضای مجازی ظلم کردی!
  • سازنده صفحه جعلی از یک خواننده معروف در اینستاگرام دستگیر شد
  • پشت پرده مسمومیت الکلی پزشکان در شیراز
  • حمله عنابستانی به رشیدی کوچی: به دروغ طرح صیانت را فیلترینگ معرفی کرد /از او پرسیدم طرح را خوانده ای گفت نه /با کج فهمی به فضای مجازی ظلم کرد
  • بازداشت کلاهبردار اینترنتی با جعل هویت یک خواننده سرشناس
  • کلاهبرداری اینترنتی با جعل هویت یک خواننده سرشناس
  • کلاهبرداری با جعل هویت یک خواننده سرشناس 
  • کلاهبرداری اینترنتی با جعل هویت یک خواننده سرشناس 
  • شناسایی ۱۲هزار صفحه فروش سلاح در فضای مجازی
  • ۹۰ درصد از جرایم فضای مجازی در لرستان کشف شد