Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران باید با سوریه دیدار کند

ایران فردا به مصاف سوریه خواهد رفت.

اطلاعات بازی

تورنمنت: مرحله نهایی انتخابی جام جهانی / هفته اول
بازی: ایران - سوریه
تاریخ: پنجشنبه / 11 شهریور
زمان: ساعت 20:30
مکان: ورزشگاه آزادی
داور وسط: ریوجی ساتو
کمک داورها: میهارا و یاماکوجی
داور چهارم: کیمورا

پیش بازی

- فردا به صورت رسمی مرححله نهایی انتخابی جام جهانی آغاز خواهد شد و در اولین گام تیم ملی ایران باید به مصاف تیم ملی سوریه برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

- بعد از کش و قوس های فراوان این بازی قرار است در ورزشگاه آزادی برگزار شود. اعتراض سوری ها به میزبانی ایران هم جواب نداد تا این بازی در تهران برگزار شود.

تیم ملی ایران

- تیم ملی ایران برای بازی فردا مقابل سوریه احسان حاج صفی، مرتضی پورعلی گنجی، عارف غلامی، مجید حسینی و علی کریمی را به دلیل مصدومیت و سردار آزمون را به دلیل محرومیت در اختیار نخواهد داشت.

مجید حسینی، یکی از غایبان تیم ملی

- تیم ملی ایران در حالی با سوریه بازی خواهد کرد که ملی پوشان در این مدت حتی یک بازی ملی را هم نداشتند! علاوه بر آن سفیدپوشان تمرینات درست و حسابی هم پشت سر نگذاشتند و سرمربی و مربی تیم ملی هم در تمرینات غایب بودند. البته فدراسیون فوتبال عقیده چندانی به نقش مربی و بازیکن در نتایج تیم ملی ندارد!

وحید هاشمیان و دراگان اسکوچیچ

ترکیب احتمالی تیم ملی ایران برای دیدار فردا به شرح زیر است:

دروازه بان: علیرضا بیرانوند دفاع: صادق محرمی، شجاع خلیل زاده، حسین کنعانی زادگان و وحید امیری هافبک: سعید عزت الهی و احمد نورالهی وینگر ها و مهره پشت مهاجم: علی قلی زاده، مهدی ترابی یا علیرضا جهانبخش (این پست بستگی به سیستم با دو مهاجم یا یک مهاجم دارد) مهاجم: مهدی طارمی و کریم انصاری فرد (در صورت بازی با سیستم 1-3-2-4 طارمی در پست پشت مهاجم یا وینگر هم می تواند بازی کند) آمار تقابل های ایران - سوریه

ایران و سوریه تا حالا 28 بار باهم بازی کرده اند که ایران در 26 مسابقه به پیروزی رسیده و یک بار هم شکست خورده است.

همچنین یک دیدار هم با نتیجه مساوی تمام شده است. 

اخبار داغ 

شورت بدن نما و کوتاه این زن پارالمپیک را به هم ریخت + عکس برترین های قرن با ناصر عظیمی: برومند انقدر خوب بود که همزمان کاپیتان تیم ملی ایران و لبنان شد نشانه های بازگشت ارسلان مطهری به استقلال پایان نقل و انتقالات پرسپولیس قبل از محرومیت احتمالی رسمی؛ لوک دی یونگ به بارسلونا پیوست استوری جنجالی ام باپه که پاک شد؛ به زودی رویاهایت را دوباره از سر می گیری!

منبع: طرفداری

کلیدواژه: تیم ملی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۸۵۸۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهاجم اسبق پرسپولیس آماده بازی با قرمزها

به گزارش قدس آنلاین، مسعود شجاعی از زمان حضور در هوادار به عنوان سرمربی به احیای بازیکنان باتجربه خود پرداخته و از آنها به بهترین شکل بازی گرفته است.

یکی از این بازیکنان یونس شاکری است که در باوجود۱۳ هفته سکونشینی در دوران محمود فکری، با تاثیرگذاری به لیگ برگشت و حتی در بازی قبلی هوادار در لیگ برتر به پیکان یک گل زیبا زده بود.

با این حال مصدومیت شاکری از ناحیه همسترینگ باعث شد او بازی صنعت نفت را از دست بدهد و با لباس شخصی در استادیوم حضور داشت.

او در گفت‌وگویی کوتاه با ورزش سه اعلام کرد احتمالا در بازی با پرسپولیس در هفته بیست و هفتم به ترکیب برمی‌گردد.

دیگر خبرها

  • چرا مهاجم آرژانتینی استقلال تا آخرین لحظه بازی کرد؟
  • هویلوند: فرناندز یک کاپیتان فوق العاده است؛ انتقادات از او منصفانه نیست
  • مهاجم اسبق پرسپولیس آماده بازی با قرمزها
  • یازده ستاره تیم ملی ایران که زود خاموش شدند
  • فصل برای تیمو ورنر تمام شد
  • پرسپولیس - سپاهان؛ جنگ جهانی برای ماندن در کورس قهرمانی/ پیش بازی
  • چرایی پیش‌بینی‌ناپذیری ایران فردا / قواعد بازی حکومت و جامعه پیچیده‌تر شده
  • فوتسال ایران درجام‌جهانی موفق می‌شود/برخی انتقادات غیرمنصفانه بود
  • ضعف‌هایی که نباید پشت قهرمانی فوتسال ایران در آسیا پنهان شود
  • لیموچی: پرسپولیس تمام شد، فردا بازی داریم!