Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-01@00:22:48 GMT

خرید مبلمان اداری کلاسیک از NDK

تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۸۵۸۴۵

خرید مبلمان اداری کلاسیک از NDK

به طور کلی می توان گفت که راندمان کاری شرکت شما در گرو کیفیت و نوع مبلمانی است که انتخاب می کنید بنابراین باید هنگام تصمیم گیری، دقت داشته باشید.  مبلمان اداری ارگونومیک، استاندارد و مناسب علاوه بر افزایش کیفیت کاری کارمندان، بازدهی آنان را نیز افزایش می‌دهد و منجر به پیشرفت و توسعه کسب و کار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مقاله همراه ما باشید تا بیشتر با این موضوع آشنا شوید.

اهمیت استفاده از مبلمان اداری لاکچری و با کیفیت

 همانطور که گفته شد، انتخاب و خرید مبلمان اداری موضوع بسیار مهمی است که متاسفانه بسیاری از مدیران به آن توجه نمی کنند. کیفیت مبلمان و تجهیزات اداری می تواند تضمین کننده پیشرفت شما باشد! هرچه قدر از وسایل و مبلمان مرغوب و استاندارد در محیط کار استفاده کنید، کارمندان احساس رضایت و راحتی بیشتری داشته و با انرژِی بیشتری به انجام فعالیت های خود می پردازند. هم چنین ظاهر شیک و زیبای مبلمان، جذابیت بصری محیط را افزایش داده و نظر مشتریان را به سوی خود جلب می کند.

به طور کلی برای خرید راحت تر و بهتر هرگونه تجهیزات اداری باید نکات زیر را در نظر داشته باشید: 

تعیین میزان بودجه برای خرید مبلمان اداری

بدون شک، اولین و مهم ترین نکته در خرید هر محصولی، میزان بودجه ای است که در نظر گرفته اید. مبلغ مورد نظر شما می تواند تاثیر قابل توجهی در انتخاب مبلمان اداری داشته باشد. به طور طبیعی هرچه قدر بیشتر هزینه کنید می توانید محصولات بیشتر و باکیفیت تری را تهیه کنید.

به نیاز های خود توجه کنید

مبلمان و میز اداری باید متناسب با نیازهای کارمند انتخاب شود تا بتواند از عملکرد خوبی برخوردار باشد.  طبیعتا استفاده از یک میز کوچک برای کارمندی که تمام کارهای خود را با کامپیوتر انجام می دهد مناسب نیست!  بنابراین قبل از هر چیزی، خواسته ها و نیاز کارمندان را در نظر گرفته و سپس مبلمان متناسب با فعالیت هایشان را خریداری کنید.

ظاهر و سبک مبلمان اداری

 شما می توانید از انواع مبلمان اداری مدرن و مبلمان اداری کلاسیک برای چیدمان محیط کارتان استفاده کنید. این موضوع کاملا به سلیقه شما و سبک طراحی مورد نظرتان بستگی دارد.

 نکته ای که قابل توجه می باشد، دقت به هماهنگی طرح و رنگ در انتخاب مبلمان و دکوراسیون اداری است. سعی کنید از المان های متناسب و هماهنگ استفاده کنید تا یک هارمونی زیبا در محیط ایجاد کرده و جذابیت فضا را دو چندان کنید.

اهمیت کاربرد میز و مبلمان

در یک محیط اداری، افراد با سمت ها و مسئولیت های متفاوتی از جمله، مدیر، مشاور، مسئول پذیرش و غیره مشغول به کار هستند  و هر کدام استفاده های متفاوتی از میز و مبلمان اداری دارند. بنابراین هنگام خرید تجهیزاتی مانند میز اداری، حتما باید نوع کاربرد آن را در نظر بگیرید و برای هر بخش از مبلمان مخصوصی استفاده کنید.

راحتی مبلمان اداری

یکی از مهم ترین فاکتور ها در خرید مبلمان اداری، راحتی آن می باشد. هنگام خرید مبلمان حتما آن ها را امتحان کنید و  مطمئن شوید که از راحتی کافی برخوردار هستند و بهترین و مناسب ترین انتخاب را کرده اید. بسیاری از کارمندان بیش از 6 ساعت از روز خود را  پشت میز کارشان سپری می کنند به همین دلیل، انتخاب میز و مبلمان راحت و با کیفیت بسیار حائز اهمیت بوده و می تواند از از بروز مشکلات جسمی از جمله درد در ناحیه گردن، مچ دست و کمر جلوگیری نماید.

انتخاب متریال مناسب برای خرید میز اداری

شما می توانید با توجه به سلیقه خود از انواع مبلمان با متریال های گوناگون استفاده کنید. معمولا میز های اداری از جنس چوب، MDF  با روکش طبیعی، شیشه و فلز تولید می شوند. انتخاب نوع متریال در قیمت محصول نیز تاثیرگذار می باشد. در نظر داشته باشید میزهای شیشه ای فلزی نسبت به میزهای چوبی گران تر هستند و میزهای چوبی نسبت به میزهای ام دی اف هزینه بیشتری دارند.

انتخاب سایز درست میز اداری

انتخاب ابعاد و اندازه مبلمان محیط کار بسیار مهم است. سایز مبلمان اداری نباید بیش از حد بزرگ بزرگ و یا کوچک باشد زیرا در این صورت از زیبایی کافی برخوردار نخواهند بود.

 قبل از خرید مبلمان و تجهیزات اداری، ابعاد محیط موردنظرتان را به دقت اندازه گیری کنید و از مبلمان متناسب با آن فضا استفاده کنید.

به جزئیات توجه کنید

هنگام خرید انواع مبلمان و تجهیزات اداری به جزئیات و مشخصات محصول مورد نظر توجه کنید. به عنوان مثال اگر قصد خرید میز اداری برای کامپیوتر را دارید، دقت کنید که میز دارای مشخصاتی از جمله صفحه کشویی برای صفحه کلید ، فایل کشو کناری، کمد، منافذی برای عبور سیم ها و کابل ها و فضای مناسب برای قرارگیری کیس باشد.

خرید بهترین مبلمان اداری از NDK

 اگر می خواهید بهترین و ارزان ترین مبلمان اداری را تهیه کنید، برند NDK را به شما پیشنهاد می کنیم. گروه طراحی و ساخت NDK یک تیم حرفه ای و مجرب است که سالهاست در زمینه تولید انواع مبلمان و تجهیزات اداری استاندارد و با کیفیت فعالیت می کند. متخصصان و طراحان ماهر این تیم، از بهترین متریال ها استفاده کرده و از جدید ترین تکنیک های طراحی بهره می گیرند تا بهترین نتیجه را دریافت کنند. شما می توانید بهترین و مرغوب ترین مبلمان اداری را با قیمتی ارزان و کاملا اقتصادی از این برند تهیه کنید چرا که هدف اصلی آن ها، جلب رضایت و اطمینان شماست. پس فرصت را از دست ندهید و همین حالا از طریق شماره های 09122775966،09122375842 و 47531(021) با کارشناسان و مشاوران تیم تماس حاصل فرمایید. از انواع محصولات متنوع NDK می توان به موارد زیر اشاره کرد:

انواع میز مدیریت میز منشی میزهای کار گروهی در طرح های مختلف میزهای شیک کنفرانس انواع میز های کارشناسی در ابعاد و طرح های گوناگون میزهای پایه فلزی، میز چوبی، ام دی اف، شیشه ای و غیره انواع کمد و فایل اداری انواع پارتیشن شیشه ای شیک و مدرن با مشخصات کاربردی کد خبر 1550705

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: مبلمان و تجهیزات اداری خرید مبلمان اداری استفاده کنید انواع مبلمان میز اداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۸۵۸۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشجویان معترض ساختمان اداری دانشگاه کلمبیا را تسخیر کردند+ فیلم

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، دانشجویان معترض در دانشگاه کلمبیا در شهر نیویورک آمریکا بامداد سه شنبه ساختمان «همیلتون هال» این دانشگاه را تسخیر کرده و همزمان هشدار دادند تا زمانی که مطالبات آنها پاسخ داده نشود، این مکان را ترک نخواهند کرد.

ده‌ها دانشجوی معترض طرفدار فلسطین در دانشگاه کلمبیا بامداد روز سه شنبه وارد همان ساختمان پردیسی شدند (همیلتون هال) که دانشجویان طرفدار عدالت نژادی در دهه ۱۹۶۰ آن را اشغال کرده بودند.

دانشجویان حامی فلسطین بامداد سه شنبه وارد ساختمان هملیتون دانشگاه کلمبیا شده و ضمن تسخیر این مکان، نام آن را به «هند رجب» کودک ۶ ساله غزه‌ای که در جریان حملات اسرائیل کشته شده، تغییر دادند.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شورای اداری استان تهران
  • خرید بیش از ۹۵میلیارد ریال وسایل کمک توانبخشی برای معلولان قزوینی
  • دانشجویان معترض ساختمان اداری دانشگاه کلمبیا را تسخیر کردند+ فیلم
  • راهنمای جامع انتخاب و خرید دزدگیر منزل
  • آهنگسازی در موسیقی کلاسیک ایرانی کتاب شد/ خواندن چند پژوهش
  • ارسال گل اینترنتی با 3 کلیک
  • خرید بیش از ۹۵ میلیارد ریال وسایل کمک توانبخشی برای معلولان قزوینی
  • بهترین تلویزیون های ساخت داخل و با گارانتی
  • دانشکده طراحی سوئیس: مبلمان را در بسته بندی به اندازه پیتزا بخرید، در خانه به اندازه واقعی می رسند! (+عکس)
  • ۸ انیمیشن کلاسیک که باید حتما ببینید | از والت دیزنی تا میازاکی