Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@05:39:03 GMT

غیاثوند: به تشکیل فدراسیون مستقل امیدوار هستیم

تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۸۵۸۴۷

غیاثوند: به تشکیل فدراسیون مستقل امیدوار هستیم

به گزارش ایرنا؛ «ایمان غیاثوند» در این رابطه اظهار داشت: امروزه موی‌تای در دنیا با توجه به جاذبه‌های فنی خود و همچنین موقعیت ارزنده در مجامع مهم ورزشی از جمله رسمیت در کمیته بین‌المللی المپیک، دارای بالاترین میزان محبوبیت در میان ورزش‌های مبارزه‌ای رینگی است که در ایران نیز از این قاعده مستثنی نیستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: با توجه به مسیر رو به رشدی که انجمن موی‌تای در پیش گرفته است شاهد هستیم قهرمانان سرشناس سایر ورزش‌های مبارزه‌ای برای فعالیت و حضور در این انجمن اعلام آمادگی کرده‌اند که ما نیز این موضوع را به فال نیک گرفته و از آن استقبال می‌کنیم.

مسئول پیگیری‌های ویژه انجمن موی‌تای یادآور شد: اخیرا شهربانو منصوریان قهرمان ارزنده ووشوی جهان با پیوستن به انجمن موی تای، به عنوان مسئول برنامه‌ریزی تیم‌های ملی کار خود را در این انجمن آغاز کرده که بازتاب گسترده‌ای در میان جامعه رزمی داشته است. وی از مفاخر ورزش کشور محسوب می شود و مطمئنا تجربیاتش می‌تواند کمک شایانی به رشد و توسعه موی‌تای در کشور کند.

غیاثوند همچنین گفت: سیاست کلی انجمن موی تای، ارج نهادن به تلاش‌های قهرمانان و حفظ شان و جایگاه آنها در عرصه ورزش است. از این رو، هر قهرمان شاخصی که با پذیرش قوانین و دستورالعمل های انجمن، تمایل به فعالیت در موی‌تای را داشته باشد، قطعا از حمایت‌های انجمن برخوردار خواهد بود.

مدیر تیم های ملی انجمن موی‌تای تاکید کرد: آن دسته از قهرمانانی که از گذشته در موی‌تای حضور داشته و افتخارآفرین بوده‌اند، همچنان جایگاه خاص خود را داشته و مطمئنا بیش از ادوار قبل از حمایت های انجمن برخوردار خواهند بود.

این پیشکسوت موی‌تای خاطرنشان کرد: مجموعه موی‌تای ایران با مدیریت صحیح جواد نصیری و همراهی تمامی دلسوزان این ورزش، به دنبال نقش آفرینی در اقتدار ورزش کشور است. در انجمن هدفی جز سربلندی و موفقیت ورزشکاران این مرز و بوم نداریم و در این راه از هیچ اقدام مثبت و انگیزه بخشی فروگذار نیستیم.

غیاثوند در پایان تصریح کرد: از  زمانی که برای این هدف هم قسم شدیم، محکم و استوار به جلو پیش رفتیم و با تمام توان مقابل سنگ اندازی‌ها ایستادیم تا جایگاه این ورزش را در کشور و حتی جهان ارتقاء ببخشیم. انشالله از این پس نیز با حفظ این همدلی و انسجام به قله‌های رفیع موفقیت دست یافته و امیدوار هستیم که در آینده نزدیک با تشکیل فدراسیون مستقل موی تای، آرزوی دیرینه اهالی این رشته محقق شود.

برچسب‌ها شهربانو منصوریان کمیته بین المللی المپیک موی‌تای

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهربانو منصوریان کمیته بین المللی المپیک موی تای شهربانو منصوریان کمیته بین المللی المپیک موی تای انجمن موی تای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۸۵۸۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسمی: میزبانی جام باشگاه‌های آسیا به ایران رسید

به گزارش "ورزش سه"، با دعوت مسئولان باشگاه شهداب یزد، سید میلاد تقوی رئیس فدراسیون والیبال ایران به همراه دکتر مرادی و مهدی اسلامی نایب رئیس و خزنه‌دار فدراسیون والیبال صبح امروز (سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت) با استقبال رسمی مدیران ورزش استان از طریق فرودگاه بین‌المللی شهید صدوقی (ره) وارد شهر یزد شد.

در این سفر یک روزه مسئولان فدراسیون والیبال از شرایط و امکانات این استان برای میزبانی از بیست و چهارمین دوره رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا بازدید کردند و سپس سید میلاد تقوی در جلسه‌ای با دکتر فاطمی استاندار یزد به بررسی شرایط و موراد مربوط به میزبانی این رقابت‌ها پرداخت.

در این جلسه علاوه بر مرادی و اسلامی، امیر شرافت مدیرعامل باشگاه شهداب با استاندار و مدیرکل ورزش و جوانان یزد نیز حضور داشتند و در نهایت مقرر شد با توجه به توافقات نهایی فدراسیون والیبال، شهر یزد و باشگاه شهداب به عنوان میزبان رقابت‌های والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا به کنفدراسیون والیبال آسیا و والیبال ورلد معرفی شود.

مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا از پنجم شهریور ماه به میزبانی شهر یزد برگزار خواهد شد که بر اساس توافق‌های صورت گرفته تیم فولاد سیرجان ایرانیان به عنوان قهرمان ایران در این مسابقات شرکت می‌کند و شهداب یزد نیز به عنوان میزبان مسابقات، دیگر نماینده ایران در این رقابت‌ها خواهد بود.

دیگر خبرها

  • جوان مازندرانی عضو هیأت رئیسه فدراسیون وزنه‌برداری شد
  • رسمی: میزبانی جام باشگاه‌های آسیا به ایران رسید
  • قول باشگاه فولاد ‌خوزستان برای تشکیل تیم قایقرانی
  • انتخابات آتی ژیمناستیک و بازهم تخلفات قانونی
  • ملایر در میزبانی مسابقات قهرمانی کشور سنگ تمام گذاشت
  • نامه اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل به نخبگان دانشگاه‌های ایالات متحده
  • شادابی و طراوت در حوزه ورزش کارگری استان مرکزی ایجاد شود
  • تاریخ برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • رویکرد ما همگانی کردن ورزش در سطح محلات است
  • زمان برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد