Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، تیم نوجوانان روسیه با پذیرش شکست مقابل بلغارستان باید فردا در آخرین بازی خود در رقابت‌های تهران برای رتبه سوم و مدال برنز تلاش کند.

ماکسیم ماکسیمف، سرمربی روسیه احساسات را عامل اصلی باخت تیمش در بازی امروز دانست و گفت: این بازی می‌توانست یک مسابقه بسیار آسان برایمان باشد اما به خودمان فشار وارد کردیم و اجازه دادیم احساست بر ما غلبه کند و همین مسئله باعث شد عملکردی که باید را نتوانیم در مرحله نیمه‌نهایی نشان دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: شاید از لحاظ فنی در طول بازی از بلغارستان برتر بودیم، اشتباهات پرتکرارمان در ست‌های اول و پنجم کمی کاهش یافت اما در ست دوم و سوم اشتباهتمان به قدری زیاد بود که تیم را دچار مشکل کرد. به اشتباهات فردی باختیم و دلیلش هم همان بود که اجازه دادیم احساسات بر ما غلبه کند.

سرمربی روسیه اما برای کسب مدال برنز مسابقات برنامه دارد و درباره آن گفت: مطمئنا با برنامه جلو خواهیم رفت. مطمئنا اجازه نمی‌دهیم مثل بازی امروز احساسات بر ما غلبه کند. تمام تمرکزمان را برای پیروزی در بازی فردا به کار خواهیم گرفت.

ماکسیمف در پاسخ به این که تیمش در چه بازه زمانی مهیای حضور در قهرمانی جهان شده هم گفت: برای آمادگی نیاز به ۴۵ روز زمان داشتیم اما طی یک ماه خود را به مسابقات رساندیم. قبل از آمدن به مسابقات بازی تدارکاتی نداشتیم و شاید اگر بازی تدارکاتی داشتیم می‌توانستیم پرقدرت‌تر مقابل حریفانمان بازی کنیم.

کاپیتان تیم والیبال نوجوانان روسیه درباره شکست برابر بلغارستان گفت: به اشتباهات فردی خودمان باختیم. به قدری اشتباهات فرد‌ی‌مان زیاد بود که امتیازات کسب شده برای رسیدن به پیروزی برایمان کافی نبود.

میخائیل لابینسکی در واکنش به بازی تیمش برای کسب رتبه سوم یا چهارمی مسابقات هم گفت: درست است که این بازی اهمیت زیادی برایمان داشت اما دیگر به این باخت فکر نمی‌کنیم و سعی می‌کنیم با آن کنار بیاییم تا بتوانیم برای مدال برنز مسابقات بجنگیم.

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۸۵۹۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یزدانی اردوی تیم ملی کشتی را ترک کرد

با پایان مسابقات انتخابی المپیک کشتی آزاد در قاره آسیا ترکیب تیم ملی در ۵ وزن برای بازی‌های پاریس مشخص شد. کشتی آزاد فقط در وزن ۵۷ کیلوگرم سهمیه نگرفته که آخرین شانس علیرضا سرلک برای رسیدن به سهمیه مسابقات جهانی ترکیه است که از ۲۰ اردیبهشت آغازخواهد شد.

باتوجه به اینکه در اوزان غیر المپیکی هم وضعیت محمد نخودی و امیرمحمد یزدانی برای مسابقات جهانی که آبان برگزار می‌شود، مشخص شده کادر فنی به این ۲ کشتی‌گیر مرخصی یک ماهه داده است.

محمد نخودی هم که از ناحیه کتف آسیب‌دیدگی داشت در این مدت در قائم‌شهر فیزیوتراپی خواهد داشت. هر دو کشتی‌گیر زیر نظر کادر فنی هستند و با مجوز کادر به آنها استراحت داده شده است.

  منبع:خبرورزشی 

 

دیگر خبرها

  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۱۶ اردیبهشت
  • دومین قهرمانی تیم والیبال ساحلی نوجوانان در آسیا
  • تیم نوجوانان والیبال ساحلی ایران قهرمان آسیا شد
  • یزدانی اردوی تیم ملی کشتی را ترک کرد
  • والیبال ساحلی زیر 19 ساله‌ ایران سهمیه جهانی گرفت
  • والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال آسیا؛ ایران سهمیه جهانی گرفت
  • والیبال ساحلی زیر ۱۹ ساله‌ ایران سهمیه جهانی گرفت
  • مسابقات برنامه‌نویسی و رباتیک کودکان و نوجوانان در دانشگاه شریف
  • ستاره حریف والیبال ایران VNL را از دست داد
  • لیگ ملت‌های والیبال یکی از ستاره‌هایش را از دست داد