Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل آب و فاضلاب استان تهران در آیین کلنگ‌زنی مخزن 5000 مترمکعبی شهر فرون‌آباد گفت: بیش از ۸۰۰ پروژه با اعتباری افزون بر 9000 میلیارد تومان توسط شرکت آب و فاضلاب استان تهران در حال اجراست که تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش «انرژی امروز» از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، محمدرضا بختیاری گفت: برای اجرای طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی سال جاری 4000 میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده که پیش‌بینی می‌کنیم با این اعتبار پروژه‌هایی را به ارزش 8000 میلیارد تومان تا آخر امسال به بهره‌برداری برسانیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بختیاری با بیان این‌که ۳۰ درصد ظرفیت آب و فاضلاب کشور در استان تهران قرار دارد، افزود: سال گذشته ۱۳ هزار میلیارد تومان پروژه در بخش آب و فاضلاب در استان تهران به بهره‌برداری رسید.

وی با اشاره به این‌که در حال حاضر بیش از ۳۰۰ پیمانکار در شرکت آب فاضلاب استان تهران مشغول فعالیت هستند تا پروژه‌های جدید را به بهره‌برداری برسانند، افزود: اجرای رینگ آبرسانی تهران از جمله پروژه‌هایی است که امسال بخش اعظمی از آن به بهره‌برداری می‌رسد و وارد مدار می‌شود.

مدیرعامل آب و فاضلاب استان تهران با اشاره به کاهش ۳۷ درصدی بارش‌ها و کسری ۳۸۰ میلیون مترمکعبی مخازن سدهای استان تهران گفت: استان تهران به هیچ عنوان قطع آب به صورت برنامه‌ریزی شده نداشته و جمعیت حدود ۱۷ میلیون نفر را بی‌وقفه آبرسانی کرده و قطع آب پراکنده در برخی نقاط استان ناشی از قطع برق بوده است.

وی خاطرنشان کرد: در چند سال اخیر و با احداث تصفیه‌خانه هفتم در منطقه پاکدشت، مردم این شهرستان از آب سد ماملو برخوردار شدند و امروز همان آبی که مردم شهر تهران استفاده می‌کنند در این شهرستان در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

برچسب هاایران پایگاه اطلاع رسانی وزارت نیرو (پاون) شرکت آب و فاضلاب استان تهران (آبفای تهران) شرکت آب و فاضلاب کشور محمدرضا بختیاری

منبع: انرژی امروز

کلیدواژه: ایران پایگاه اطلاع رسانی وزارت نیرو پاون شرکت آب و فاضلاب استان تهران آبفای تهران شرکت آب و فاضلاب کشور محمدرضا بختیاری آسیا اروپا اقتصاد انرژی امروز ایران بین الملل تحریم خبرگزاری بین المللی خبرگزاری داخلی خبرگزاری دانشجویان ایران ایسنا ریاست جمهوری سازمان های بین المللی سایتهای اینترنتی شرکت ملی نفت ایران NIOC شرکت های بین المللی مجلس شورای اسلامی وزارت نفت وزارت نیرو آب و فاضلاب استان تهران بهره برداری میلیارد تومان شرکت آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت energytoday.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «انرژی امروز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۸۵۹۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری افغان ترانس در ۲۰۲۷

جسوربیک چوریف، معاون وزارت حمل‌ونقل ازبکستان اظهارداشت انتظار می‌رود پروژه راه‌آهن «افغان ترانس» تا پایان سال ۲۰۲۷ تکمیل شود.

چوریف در جریان سومین نشست سرمایه گذاری بین المللی تاشکند، گفت: «این پروژه به اتصال سه کشور ازبکستان، افغانستان و پاکستان کمک خواهد کرد. راه‌آهن نقش مهمی در ایجاد دهلیز ترانسپورتی اوراسیا ایفا خواهد کرد. در نتیجه کشورهای آسیای مرکزی به یک بندر اقیانوس هند دسترسی خواهند داشت.»

وی تصریح کرد: این راه‌آهن زمان انتقال کالا را از ۳۵ روز به ۵ روز و هزینه انتقال کالاها را حداقل ۴۰ درصد کاهش می‌دهد.

این درحالیست که امروز هیأت تجاری و اقتصادی ترکمنستان با هدف بررسی شرایط افزایش تجارت میان ترکمنستان و افغانستان وارد هرات شد.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • دسترسی بزرگراه همت غرب تا خرداد سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد
  • افزایش ظرفیت منابع تامین آب شرب در شهرستان علی آباد کتول
  • بهره‌برداری از چمن مصنوعی پارک درخشان تا یک ماه آینده
  • پارکینگ طبقاتی خیابان امام خمینی (ره) تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد
  • پل صاحب روضات آماده بهره‌برداری است
  • پروژه نوسازی شبکه توزیع آب روستای چاه حسین جمال به بهره‌برداری رسید
  • سه پروژه بهداشتی و درمانی در شهرستان چالدران به بهره‌برداری می‌رسد
  • بهره برداری از راه آهن افغان ترانس در ۲۰۲۷
  • بهره برداری افغان ترانس در ۲۰۲۷
  • بهره‌برداری از ۱۳ پروژه ورزشی تا پایان اردیبهشت ماه در تبریز