Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا علی‌اکبر مرتضایی روز چهارشنبه در آیین تکریم و معارفه فرمانده بسیج ادارات امام رضا (ع) کاشان افزود: با توجه به آغاز فعالیت دولت سیزدهم و سیاستگذاری و برنامه‌های جدید، با روحیه و تفکر بسیجی و جهادی می‌توان به اجرای برنامه‌های مشترک و اهداف عالیه در اداره‌ها رسید.

وی با بیان اینکه رسیدن به اهداف عالیه، رفع مشکلات و برآورده شدن انتظارات از دولت جدید فقط با فرهنگ بسیجی و جهادی میسر است، اظهار داشت: دولتمردان و کارکنان دستگاه‌های اداری شهیدان رجایی و باهنر را الگو قرار دهند که غیر از خدمت، تفکر و انتظاری از مقام و موقعیت خود نداشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار ویژه کاشان داشتن روحیه بسیجی را عامل نظم، اعتقاد، تفکر و تحمل سختی‌ها دانست و افزود: در ابتدای دولت جدید بهره‌مندی از توان، تحمل، پشتکار، مقاومت و تمامی ارزش‌های بسیجی برای خدمت درخور به ملت در کوتاهترین مدت ضروری است؛ ملتی که از بدو انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، دوران سازندگی و در برهه کنونی تحریم‌ها در خط مقدم عرصه جهاد و کوشش حضور دارد.

مرتضایی با قدردانی از بسیج کاشان، تعامل بیشتر این نهاد در قالب بسیج ادارات را خواستار و یادآور شد: تفکر بسیجی ضامن و بیمه‌کننده عملکرد و فعالیت‌های کارکنان زن و مرد در راستای اعتلای ایران است.

وی با تاکید بر اینکه موفقیت‌های در دوران شیوع کرونا در کشورمان ناشی از کارکرد و فرهنگ بسیجی با اتکا به توان داخلی است گفت: واکسن برکت نیز با پشتوانه تفکر بسیجی، اتکا به توان بومی و داخلی، روحیه خودکفایی و ایمان به ظرفیت داخلی تولید شد.

فرماندار ویژه کاشان اظهار امیدواری کرد: مسوولان و کارکنان دستگاه‌های اجرایی به‌عنوان خدمتگذار واقعی، دارای تفکر بسیجی باشند و در کنار بسیجیان بتوانند اتفاقات خوبی در عرصه خدمت به مردم رقم بزنند.

در این آیین با تکریم خدمات سرهنگ محمد عیشی، سرهنگ رجبی به عنوان مسوول جدید بسیج ادارات امام رضا (ع) معرفی شد. 

شهرستان کاشان با جمعیت افزون بر ۳۶۴ هزار نفر در فاصله حدود ۲۰۰ کیلومتری شمال اصفهان واقع شده است. 

برچسب‌ها سپاه پاسداران انقلاب اسلامی فرمانداران واکسن کاشان سازمان بسیج مستضعفان دولت سیزدهم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی فرمانداران واکسن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی فرمانداران واکسن کاشان سازمان بسیج مستضعفان دولت سیزدهم تفکر بسیجی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۸۵۹۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حرکت به سمت بیانیه گام دوم انقلاب وظیفه اصلی فرماندار کاشان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ حجت الاسلام والمسلمین حسینی در دیدار با فرماندار جدید کاشان با حمایت وهمراهی از حمیدرضا محمدی فشارکی گفت::بیانیه گام دوم انقلاب فرموده رهبر معظم انقلاب باید دغدغه فرماندار در دوره مسئولیتش باشد.
امام جمعه کاشان افزود: بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی وظیفه اصلی ما نسبت به امام عصر (عج) است یعنی ما ظهور را در پیش داریم، حضرت امام خمینی (ره) سال ۱۳۴۲ قیام کردند و در بیانات ایشان آمده که هدف من بسترسازی اجتماعی در جهان برای ظهور است.
حجت الاسلام والمسلمین حسینی گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در حکمشان به حقیر از کلمه مکرم استفاده کرده و فرمودند شما را به شهر مکرم کاشان اعزام می‌کنم انتظار از فرماندار جدید تقویت وجه مکرم شهر است وفرماندار جدید همه تلاش خود را برای صیانت از مکرم بودن کاشان انجام دهند و برای تقویت این تکریم تلاش کنند.
امام جمعه کاشان افزود: خود سازی، جامعه سازی و تمدن سازی سه جمله نخست بیانیه گام دوم انقلاب است، نگاه فرماندار جدید کاشان این باشد که قرار است فرمایش ولی امر را در کاشان اجرایی شود.

دیگر خبرها

  • اردوی جهادی ۷۰ نفره دانشجویان بسیجی علوم پزشکی گلستان
  • گشایش دفتر بسیج ورزشکاران شهرستان ساری
  • معلم تراز در جمهوری اسلامی باید روحیه انقلابی و جهادی داشته باشد
  • امدادرسانی گروه‌های جهادی کاشان در سیل
  • نشست هم اندیشی روسای دانشگاه‌ها و تشکل‌های دانشگاهی گیلان
  • امدادرسانی گروه‌های جهادی کاشان در سیل + فیلم
  • خدمت‌رسانی گروه‌های جهادگر بسیج در پی آبگرفتگی مناطق شیراز
  • توصیه نماینده ولی فقیه به فرماندار کاشان
  • حرکت به سمت بیانیه گام دوم انقلاب وظیفه اصلی فرماندار کاشان
  • کار سخت بسیج برای رفاقت با وزیر/ زلفی‌گل از پس مطالبات بسیج دانشجویی بر می‌آید؟