Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از ایندیپندنت، انگلیس امروز (چهارشنبه) با اعلام ۲۰۷ مورد جانباخته ناشی از ویروس کووید-۱۹ بالاترین آمار مرگ و میر کرونایی در ۶ ماه گذشته را ثبت کرد.

از ماه مارس (اسفند) تاکنون این اولین بار است که شمار جانباختگان کرونا در انگلیس طی ۲۴ ساعت از مرز ۲۰۰ نفر عبور می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آخرین بار در تاریخ ۹ مارس (۱۹ اسفند) شمار افراد جان باخته ۲۳۱ نفر اعلام شده بود.

در هفته‌های اخیر شمار مبتلایان جدید به کرونا در انگلیس روزانه از مرز ۳۰ هزار نفر نیز بالاتر رفته است. همچنین در تاریخ ۱۷ ژوئیه (۲۶ تیر) بالاترین آمار مبتلایان به کرونا در انگلیس با حدود ۵۵ هزار مبتلای جدید اعلام شد. این در حالی است که از ماه ژوئن (خرداد) به تدریج شمار جانباختگان کرونایی در انگلیس روبه افزایش رفت.

بر اساس آمار سایت "ورلد او مترز"، شمار مبتلایان به ویروس کرونا در جهان به بیش از ۲۱۸ میلیون و ۸۶۸ هزار نفر رسیده است. همچنانکه تعداد جان‌باختگان به ۴ میلیون و ۵۳۹ هزار نفر افزایش یافته است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کرونا در اروپا جانباختگان کرونا ویروس کرونا شیوع کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۸۶۱۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت پخش بازی منچستریونایتد و برنلی امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

دو تیم فوتبال منچستریونایتد و برنلی از سری رقابت‌های لیگ برتر انگلیس امروز شنبه ۸ اردیبهشت ماه ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه به وقت ایران در ورزشگاه اولدترافورد برگزار خواهد شد. بازی رفت دو تیم در لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه اختصاصی برنلی با نتیجه یک بر صفر به سود منچستریونایتد به پایان رسید.

tags # منچستر یونایتد سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • بالاتر از فرگوسن، مورینیو و کلوپ؛ رکورد تاریخی گواردیولا در لیگ برتر انگلیس!
  • ناتینگهام فارست در نقش رئال مادرید؛ رکورد عجیب پپ گواردیولا در آمار شوت
  • چند باوراشتباه درباره بیماری ام اس
  • ساعت پخش زنده بازی منچسترسیتی و ناتینگهام فارست از تلویزیون+ شبکه ۳ و آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی تاتنهام و آرسنال‌ از تلویزیون+ شبکه ۳ و آنلاین
  • شمار کودکان جان باخته در غزه،بیشتر از تمام جنگ‌های ۴ سال اخیر است
  • هری کین به آمار 400 گل در دوران حرفه‌ای خود رسید
  • ساعت پخش زنده بازی منچستر یونایتد و برنلی از تلویزیون+ شبکه ۳ و پخش آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی لیورپول و وستهام + پخش آنلاین
  • ساعت پخش بازی منچستریونایتد و برنلی امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳