Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، کاروان ایران در روز هشتم رقابت‌های پارالمپیک توکیو روز خلوتی را پشت سر گذاشت. روزی که با وجود آرامش خاص خود، اما باز هم با کسب یک مدال طلا برای ایران همراه بود.

کاروان ایران امروز در رشته‌های تیر اندازی و دو و میدانی (پرتاب نیزه و دوی ۴۰۰ متر) به مصاف حریفان پر قدرت خود رفت و در انتها ایران روز هشتم را با کسب یک مدال طلا به پایان رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه به نتایج نماینده‌های کشورمان در روز پنجم اشاره خواهیم کرد.

پارا تیراندازی

رقیه شجاعی

رقیه شجاعی بانوی پاراتیرانداز ایران در مرحله مقدماتی مسابقات تفنگ ۱۰ متر درازکش مختلط پارالمپیک توکیو به مصاف رقیبان خود رفت که در نهایت نتوانست به مرحله بعد مسابقات راه پیدا کند.

رقیه شجاعی در پایان رقابت‌های مرحله مقدماتی با کسب ۶۲۶.۶ امتیاز در رده سی و نهم قرار گرفت. شجاعی قبل از این هم در مسابقات تفنگ بادی ۱۰ متر هم شرکت کرده بود که به عنوانی بهتر از ششمی نرسید.

دو و میدانی

وحید علی نجیمی

نجیمی نماینده دوی ۴۰۰ متر کشورمان در رقابت‌های پارالمپیک توکیو در دور مقدماتی این رقابت‌ها به مصاف رقیبان خود رفت.

علی نجیمی با ثبت زمان ۵۰ ثانیه و ۲۵ صدم ثانیه در گروه خود پنجم شد و از صعود به فینال رقابت‌های پارالمپیک توکیو بازماند و حذف شد.

سعید افروز

افروز نماینده پرتاب نیزه ایران در رقابت‌های پارالمپیک توکیو عملکرد بسیار مطلوبی داشت و توانست در حضور رکورددار این حرکت و با رکورد شکنی صاحب مدال طلای پاالمپیک توکیو شد.

سعید افروز با پرتاب ۴۰.۰۵ متر ضمن شکستن رکورد جهان در جایگاه نخست قرار گرفت و نام خود را در تاریخ ورزش ایران ثبت کرد.

مائوریسیو والنسیا از کلمبیا با رکورد ۳۷.۸۴ متر دوم شد و به مدال نقره رسید. دیه‌گو فرناندو مندس دیگر کلمبیایی حاضر در این مسابقه نیز با رکورد ۳۷.۱۱ متر مدال برنز این رشته را کسب کرد.

بیشتر بخوانید

۴ مدال رنگارنگ حاصل افتخار آفرینی کاروان ایران در روز ششم پارالمپیک توکیو / جای سیامند خالی بود

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو پارالمپیک توکیو پارالمپیک۲۰۲۰ رقابت های پارالمپیک توکیو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۸۶۱۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هواداران سپاهان با شعارهای طلایی در ورزشگاه آزادی +فیلم

هواداران تیم فوتبال سپاهان برای حمایت از این تیم در مصاف با پرسپولیس از اصفهان به ورزشگاه آزادی آمده‌اند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های فوتبال پرسپولیس تهران و سپاهان اصفهان امروز _چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت_ در چارچوب هفته بیست‌وپنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر می‌روند و الکلاسیکوی فوتبال ایران را در حضور تماشاگران برگزار خواهند کرد.

هواداران تیم فوتبال سپاهان نیز امروز کیلومترها راه را طی کرده‌اند و از اصفهان به پایتخت آمده‌اند تا با حضور در ورزشگاه آزادی از شاگردان ژوزه مورایس در تقابل حساس و مهم با پرسپولیس تهران حمایت کنند.

طرفداراران طلایی‌پوش در محوطه ورزشگاه آزادی با شعارهای مخصوص تیم‌شان به‌سمت سکوهای ورزشگاه می‌آیند و امیدوار هستند که این تیم بتواند در ادامه روند خوبی که دوباره در پیش گرفته این بار در الکلاسیکوی مهیج فوتبال ایران به پیروزی دست پیدا کنند.

کد خبر 749834

دیگر خبرها

  • کشتی‌گیر شیروانی مدال برنز قهرمانی کشور را کسب کرد
  • تیم ملی گلبال به فینال پارالمپیک فکر می‌کند
  • اهدای مدال قهرمانی پاراالمپیک به سردار حاجی‌زاده
  • ورزشکار کرمانی مدال پارالمپیک را به سردار حاجی‌زاده تقدیم کرد
  • هواداران سپاهان با شعارهای طلایی در ورزشگاه آزادی +فیلم
  • بازدید پولادگر از اردوی تیم ملی پاراکانو
  • کاروان المپیک و پارالمپیک پاریس نگران بودجه!
  • آخرين خبرها از كاروان ايران در پارالمپيک پاریس
  • نایب‌ قهرمانی ‌خوزستان‌ در کشتی فرنگی نونهالان ایران
  • از دریافتی یک میلیونی تا مشکل اشتغال ملی‌پوش پارادوومیدانی خوزستانی