Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، مقام‌های نظامی آمریکا امروز چهارشنبه اعلام کرده‌اند یک فروند بالگرد نیروی دریایی این کشور سه‌شنبه در نزدیکی سواحل کالیفرنیای جنوبی سقوط کرده است.

ناوگان نیروی دریایی آمریکا در اقیانوس آرام در بیانیه‌ای گفت بعد از سقوط این بالگرد مدل MH-60S  در ساعت ۱۶:۳۰ به وقت محلی روز سه‌شنبه، عملیات امداد و نجات آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مقام‌های نظامی آمریکا اعلام کرده‌اند که یکی از کادر پرواز این بالگرد نجات داده شده و عملیات جستجو برای یافتن ۵ خدمه دیگر در جریان است. سقوط هنگام یکی از عملیات‌های عادی بالگرد اتفاق افتاده است.

در بیانیه نیروی دریایی آمریکا تصریح شده که این بالگرد جزو هواگردهای ناو یو اس اس آبراهام لینکلن بوده و پنج نفر از خدمه این ناو هم بر اثر این سانحه زخمی شده‌اند. وضعیت تمامی افراد زخمی باثبات گزارش شده است.

طبق اعلام ناوگاه اقیانوس آرام نیروی دریایی آمریکا، «عملیات جستجو و نجات با امکانات نیروی هوایی، گارد ساحلی و نیروی دریایی ادامه دارد. اطلاعات بیشتر به محض دریافت اعلام می‌شود».

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: آمریکا بالگرد نظامیان آمریکا نیروی دریایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۸۶۵۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیروهای ارتش ترکیه مورد حمله عناصر «پ.ک.ک» قرار گرفتند

«حزب کارگران کردستان ترکیه» (پ.ک.ک) امروز (شنبه) از هدف قرار دادن یک تیم نظامی و یک فروند بالگرد ترکیه خبر داد.

به گزارش مشرق به نقل از رسانه‌های عراق، حزب کارگران کردستان ترکیه در بیانیه‌ای اعلام کرد: ۲۰ نظامی ترکیه در منطقه «عمادیه» با سلاح‌های سنگین مورد حمله قرار گرفتند.

طبق اعلام این گروه، یک بالگرد ترکیه نیز که قصد فرود در «شیلادزی» دهوک را داشت، هدف قرار گرفت و از فرود آن جلوگیری شد.

ترکیه مدت‌هاست به بهانه مقابله با عناصر گروه مسلح موسوم به پ. ک. ک که در فهرست تروریستی کشورهای ترکیه، آمریکا و اتحادیه اروپا قرار دارد، تمامیت ارضی عراق را نقض می‌کند.

بغداد بارها حملات ترکیه به شمال عراق را مصداق اشغالگری خوانده و بسیاری از مناطق شمال سوریه و عراق به دنبال حملات پیاپی ارتش ترکیه خالی از سکنه شده است.

دیگر خبرها

  • نیروی دریایی امنیت شاهرگ اقتصادی کشور را تضمین کرده
  • سقوط بالگرد ارتش کلمبیا در منطقه جنگی/ تمام ۹ سرنشین کشته شدند
  • بیانیه مهم ارتش یمن درباره عملیات نظامی امروز تا دقایق دیگر
  • عملیات «فتح موعود» و تحقیر نیروی دریایی آمریکا
  • نیروی دریایی ارتش امنیت شاهرگ اقتصادی کشور را تضمین کرده است
  • بیگانگان به دنبال فروش سلاح در خلیج فارس هستند
  • ببینید | خط و نشان فرمانده نیروی دریایی سپاه برای آمریکا در خلیج فارس
  • تداوم کمک‌رسانی نیروی دریایی ارتش به مناطق سیل‌زده در سیستان و بلوچستان
  • نیروهای ارتش ترکیه مورد حمله عناصر «پ.ک.ک» قرار گرفتند
  • مسابقه‌ای برای کلاه‌سبزان نیروی دریایی