Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-01@05:44:14 GMT

پیشرفت ۴۰ درصدی پردیس تئاترشهر مشهد

تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۸۶۶۳۹

پیشرفت ۴۰ درصدی پردیس تئاترشهر مشهد

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری مشهد، گفت: عملیات اجرایی پروژه پردیس تئاتر شهر مشهد درحال حاضر دارای حدود ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی است.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی شهرداری مشهد امیرسیاوش حجازی، گفت: عملیات اجرایی پروژه پردیس تئاتر شهر واقع در خیابان پیروزی ۱۴ در زمینی با مساحت ۵/۲ هکتار با زیربنای تقریبی ۱۴ هزار متر مربع در ۴ طبقه، شامل یک سالن نمایش اصلی به ظرفیت ۷۰۰ نفر، سه سالن بلک باکس به ظرفیت ۲۰۰ نفر، یک سالن سینما ۱۳۰ نفره و سایر کاربری‌ها همچون کتابخانه و نگارخانه ۳۱ خرداد ۹۹ آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: از جمله پیچیدگی‌های این پروژه که زمان‌بر بوده است می‌توان به ۲۸ نوع تیپ دیوار بتنی با ارتفاع متفاوت تا ۱۷ متر و ترکیب اسکلت بتنی و فلزی و اجرای بیشتر تأسیسات مکانیکی در داخل دیوارها اشاره کرد.

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری مشهد، ادامه داد: با توجه به افزایش فعالیت‌های نازک کاری آمفی تئاتر اصلی، فضای اداری همچنین اصلاح برنامه زمانبندی، این پروژه در انتهای سال ۱۴۰۱ آماده بهره برداری خواهد شد.

کد خبر 518912

منبع: ایمنا

کلیدواژه: کلانشهر کلانشهر مشهد پروژه هاي عمراني تئاتر شهر شهرداری مشهد شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۸۶۶۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت فیزیکی ۹۲ درصدی پل سفیدرود

مهدی عالمی، ناظر پروژه پل سفیدرود گفت: اجرای عملیات ساخت پل بزرگ سفیدرود با عرشه فلزی و پایه‌هایی با ۲ دهانه ۴۰ و ۵۰ متری به طول کلی ۹۰ متر، عرض ۵.۵ متر و عرض پیاده رو کناری ۵۰ سانتیمتر در بحرانی‌ترین قسمت رودخانه و در محدوده استملاکی سد سفیدرود منجیل با به کارگیری به روزترین اصول فنی و مهندسی در حال انجام است.

او هدف از ساخت این پل را تسهیل دسترسی، بهبود کیفیت تردد و روان سازی و حذف گره ترافیکی مسیر اعلام و تصریح کرد: محل قرارگیری این پل در محور اصلی منجیل _ سه راهی طارم شهرستان رودبار نقش چشمگیری در جابجایی مسافران، محصولات کشاورزی و فعالیت اقتصادی استان‌های شمالی و شمال غربی کشور دارد.

ناظر پروژه پل بزرگ سفیدرود افزود: در حال حاضر پل قدیمی بین ۲ شهر منجیل گیلان و طارم زنجان بر روی رودخانه سفیدرود استفاده می‌شود. 

به گفته عالمی، با توجه به اینکه مسیر عبوری از پل فلزی موجود ظرفیت تردد یک خودرو را دارد و نیز بخشی از مسیر راه فرعی طارم رودبار به منظور عملیات اجرایی بخش دوم آزادراه منجیل - رودبار مسدود شده است و محدودیت مراودات تجاری و کشاورزی دو سویه شهرستان طارم با شهرستان‌های استان گیلان، تکمیل این طرح در حداقل زمان ممکن با همت مسئولان استانی و شهرستانی بیش از پیش ضروری به نظر می‌رسد.

او همچنین گفت: با تکمیل و بهره برداری از این پل فلزی که این روز‌ها با پیشرفت ۹۲ درصدی و ارزش ۲۱۰ میلیارد ریال در دست اجرا است، راه گیلان به استان‌های همجوار اعم از زنجان، قزوین، اردبیل و ... هموار می‌شود و طبق برنامه ریزی انجام شده در صورت تأمین اعتبار بالغ بر ۹۰ میلیارد ریال انتظار می‌رود در نیمه نخست امسال به بهره برداری برسد.

پروژه ساخت پل بزرگ سفیدرود در شهریور سال ۱۳۹۸ آغاز به کار کرده بود. 

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • پیشرفت فیزیکی ۹۲ درصدی پل سفیدرود
  • اجرای ۲۰۰۰ پروژه با پیشرفت ۹۰ درصدی در شهرداری قم
  • پیشرفت ۸ درصدی عملیات اجرایی احداث باغ مشاهیر
  • پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصدی پروژه نهضت ملی مسکن هیدج
  • پیشرفت پروژه‌های شهرداری حمیدیا در قاب تصویر
  • سالن‌های تئاتر ۱۴ و ۱۵ اردیبهشت اجرا ندارند
  • پیشرفت ۴۰ درصدی رمپ خروجی پل امام خمینی (ره)
  • پیشرفت ۶۳ درصدی کتابخانه مرکزی کرمانشاه
  • پیشرفت ۸۵ درصدی عملیات احداث پل عابر پیاده خیابان آبشار + فیلم
  • پیشرفت ۷۵ درصدی پروژه احداث فرودگاه بین المللی کربلا