Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،ائتلاف متجاوز سعودی اماراتی علیه یمن بیش از شش سال، هرآنچه در آستین داشت را رو کرد تا شاید کوچک‌ترین و کم‌ترین پیروزی را در تجاوز خود به دست آورد. اما مردم یمن و رهبرانش در کمین آنها(متجاوزان) بودند و چنین فرصتی را به آنها ندادند.

از این رو، دشمنان اخیرا به راهبرد تحریک و پخش شایعه در رسانه‌هایشان روی آورده‌اند تا در جبهه داخلی یمن نفوذ و رخنه کنند و در این راستا، سعی در اختلاف افکنی و فتنه انگیزی در جامعه یمن دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«حسن الوریث» تحلیلگر سیاسی یمنی می‌گوید: تجاوز سعودی اماراتی آمریکایی، صرفا تجاوز نظامی نبود، بلکه اقتصادی و امنیتی نیز بود، همچنین تلاش‌هایی برای نفوذ در جبهه داخلی از طریق تردیدافکنی و مشکل‌آفرینی صورت می‌گرفت.

وی درباره چگونگی مقابله با جنگ نرم دشمن گفت: بدون تردید، ائتلاف متجاوز در این جنگ‌ها و جبهه‌های مختلف شکست‌های زیادی متحمل شد و این اولا به لطف انسجام و یکپارچگی جبهه داخلی و ثانیاً مهمتر از همه آگاهی درباره خطر این تجاوز روز به روز بیشتر ‌می‌شود. مبنی بر اینکه دشمن متجاوز خواهان تضعیف جبهه داخلی و همچنین تضعیف کشور و به زانو درآوردن مردم است.

رهبران سیاسی تاکید می‌کنند که متجاوزان و در رأس آنها عربستان سعودی در ایجاد اختلاف و فتنه میان مردم و رهبران جنبش و متحدانشان ناکام ماند . رهبران سیاسی اتحاد در جبهه داخلی را مورد تاکید قرار می‌دهند.

«حزام الاسد» عضو شورای سیاسی انصارالله در این باره می‌گوید: تلاش‌های دشمن متجاوز برای هدف قرار دادن جبهه داخلی و ملی و به طور کلی همه گروه‌ها و طیف‌های مردم یمن به شکست منجر شده است.

وی افزود: ممکن است اختلاف نظرها و تعارض آرایی در اینجا و آنجا در چارچوب‌های فرعی رخ دهد که ایستادگی مردم یمن در مقابله با تجاوز را تقویت می‌‌کند، اما واقعا هیچ تعارض و اختلاف واقعی وجود ندارد که سبب شکاف در جبهه داخلی مقابله با تجاوز شود. به ویژه اینکه مردم یمن در مقابله با تجاوز متحد می‌شود. مهمتر از همه اینکه، متجاوزان تمام یمنی‌ها و هرچه را که با ملت یمن در ارتباط باشد،هدف قرار داده‌اند.

تمام تلاش‌های کشورهای ائتلاف متجاوز سعودی و اماراتی در نتیجه آگاهی و هوشیاری مردم یمن و رهبرانش با شکست روبرو شد. رهبرانی که تلاش می کنند، اتحاد مردم یمن را حفظ کنند و صفوف مردم را در برابر نیروهای متجاوز به یمن و مزدورانشان متحد کنند.

این رهبران، علاوه بر آن به افشای دروغ‌های هر روزه رسانه‌های دشمن می‌پردازند. بعد از شکست‌هایی که ائتلاف متجاوز در یمن متحمل شد و سوختن تمام برگ‌های برنده‌اش، به هدف گیری جبهه داخلی روی آورده، اما ایستادگی مردم یمن و تدبیر رهبرانش،این طرح‌ها را نیز با شکست روبرو کرد.

منبع:تسنیم

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انصارالله یمن ائتلاف متجاوز جبهه داخلی مردم یمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۸۶۷۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فهرست مشترک جبهه پایداری و شانا برای دور دوم انتخابات تهران

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز؛ مجید متقی‌فر با تاکید بر اهمیت حضور مردم در مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، گفت: حضور غرور انگیز ملت حماسه ساز ایران اسلامی در انتخابات یازدهم اسفندماه سال گذشته، با وجود مشکلات اقتصادی و کمبودها، برگ زرین دیگری از دفتر رشادت و وفاداری به انقلاب اسلامی بود که ان‌شاءالله در ۲۱ اردیبهشت ماه و در مرحله دوم انتخابات با حضور پرشور مردم تکمیل خواهد شد.

بیشتر بخوانید؛ لیست «ائتلاف امناء» برای دور دوم انتخابات مجلس در تهران

وی افزود: جبهه پایداری انقلاب اسلامی بر مبنای ادای تکلیف و انجام وظیفه، تلاش کرد با در نظر گرفتن شاخص‌های گفتمان انقلاب اسلامی در زمینه انتخابات و ویژگی‌های یک نماینده اصلح در مجلس شورای اسلامی نسبت به معرفی نامزدهای اصلح به مردم اقدام کند.

متقی‌فر افزود: جبهه پایداری انقلاب اسلامی مفتخر است با درک صحیح از دغدغه‌های رهبر معظم انقلاب که در خطبه نماز عید سعید فطر در فروردین ماه سال جاری نیز به صورت علنی بر آن تأکید کردند و توفیق ملت ایران را در توحید کلمه دانستند و همه فعالان سیاسی_اجتماعی را توصیه به عدم ایجاد دودستگی‌های جعلی کردند، در مسیر حفظ وحدت میان نیروهای انقلاب با اعتقاد کامل گام بردارد و در همین راستا در مرحله دوم از انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی نیز لیست نهایی جبهه انقلاب از سوی جبهه پایداری انقلاب اسلامی و شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس جمع بندی و مورد توافق قرار گرفت.

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری انقلاب اسلامی، یادآور شد: آنچه از منظومه فکری امامین انقلاب بر می‌آید، این است که در انتخاب و گزینش نامزدهای انتخابات برای معرفی به مردم، ملاک‌ها و شاخص‌ها مهم است و صرف وابستگی به حزب و گروه و یا قبیله سیاسی نمی‌تواند ملاک عمل قرار گیرد.

فهرست مشترک جبهه پایداری و شانا برای دور دوم انتخابات تهران اعلام شد

سخنگوی جبهه پایداری انقلاب اسلامی اسامی نامزدهای لیست نهایی جبهه انقلاب که مورد حمایت مشترک جبهه پایداری انقلاب اسلامی و شورای ائتلاف نیروهای انقلاب هستند را به ترتیب زیر اعلام کرد:

۱- علیرضا سلیمی
۲- غلامحسین رضوانی
۳- محمد سراج
۴- زهره سادات لاجوردی
۵- زهره طبیب‌زاده
۶- فاطمه قاسم پور
۷- مجتبی زارعی
۸- حسین صمصامی
۹- حسین نجابت
۱۰- محمدحسین حسین‌زاده بحرینی
۱۱- علی اصغر پورمحمدی
۱۲- حسن خجسته باقرزاده
۱۳- مهدی شریفیان
۱۴- مهدی عسگری
۱۵- عبدالحسین روح الامینی
۱۶- سعید آجرلو

انتهای پیام/

کد خبر: 1229361 برچسب‌ها انتخابات مجلس شورای اسلامی

دیگر خبرها

  • لیست نهایی کاندیداهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب منتشر شد
  • کاندیداهای شورای ائتلاف در حوزه انتخابیه قائم‌شهر معرفی شد
  • انصراف قالیباف از نمایندگی مجلس جدی است؟ /برنامه ریزی ۵ ساله برای ورود به انتخابات ۱۴۰۸ /دولت رئیسی علیه قالیباف دست به کار شد
  • حمایت جبهه فرهنگی یزد از اجرای طرح نور
  • احتمال انصراف قالیباف از ادامه حضور در مجلس
  • تک‌روی و سهم‌خواهی به نظام و مردم آسیب می‌زند
  • ذکی زاده: امنا مخالف دیکته شدن ریاست مجلس از سوی جریانات بیرونی است/ همه نمایندگان باید در اداره مجلس نقش داشته باشند
  • توصیه تاریخی پادشاه عربستان به صدام حسین درباره جنگ با ایرانی‌ها (فیلم)
  • دیوان لاهه خواهان توقف تلاش‌ها برای تضعیف این نهاد شد
  • فهرست مشترک جبهه پایداری و شانا برای دور دوم انتخابات تهران