Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@18:29:51 GMT

هیئت رئیسه شورای شهر آبیک انتخاب شد

تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۸۶۷۸۰

هیئت رئیسه شورای شهر آبیک انتخاب شد

ایسنا/قزوین جلسه انتخاب اعضای هیئت رئیسه شورای اسلامی شهرستان آبیک روز ۱۰ شهریور به ریاست فرماندار شهرستان آبیک برگزار شد.

جلسه انتخاب اعضای هیئت رئیسه شورای اسلامی شهرستان آبیک روز ۱۰ شهریور به ریاست شهرام احمدپور، فرماندار شهرستان آبیک و با حضور بغدادی معاون فرمانداری و اعضای شورای شهر آبیک در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنا بر اعلام روابط عمومی فرمانداری آبیک، این انتخابات با حضور نمایندگان شوراهای اسلامی شهرها و بخش‌های شهرستان و بین ۶ نفر برگزار و منتخبین به این صورت معرفی شدند: وحید ابراهیمی به عنوان رئیس، ولی صباغ زیارانی به‌عنوان نایب رئیس، سید فرهاد حسینی به‌عنوان سخنگو، عباس قاسمی به‌عنوان خزانه‌دار، نوید مافی به‌عنوان منشی و علی مافی نیز به‌عنوان منشی انتخاب شدند.

لازم به ذکر است سید فرهاد حسینی به‌عنوان نماینده شورای اسلامی شهرستان آبیک در استان قزوین به مدت چهار سال انتخاب و معرفی شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شوراي شهر شهرداري قزوين استانی شهرستانها شهرستان آبیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۸۶۷۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محتمل‌ترین زمان برای برگزاری انتخابات فدراسیون دوومیدانی

رئیس جدید فدراسیون دوومیدانی به احتمال فراوان در دهه سوم خرداد ماه سال جاری معرفی خواهد شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، نشست هیئت رئیسه فدراسیون دوومیدانی روز گذشته (پنجشنبه) در حالی برگزار شد که مهم‌ترین مصوبه آن، صدور مجوز برگزاری مجمع انتخاباتی بود که مورد توافق میان اعضا قرار گرفت.

برگزاری نشست کمیسیون‌ ورزشکاران و مربیان فدراسیون دوومیدانی

پژمان معتمدی سرپرست دبیری فدراسیون دوومیدانی در این باره به خبرگزاری تسنیم گفت: در مشخص شدن زمان مجمع، باید برای قوانین و قواعد را رعایت کنیم. یکی از این قواعد، برگزاری مجمع انتخاباتی 45 روز بعد از نشست هیئت رئیسه و مورد دوم برگزاری آن 75 روز بعد از انتخابات کمیسیون‌ها است. با توجه به همین موضوع، فکر می‌کنیم که انتخابات در نیمه خرداد برگزار شود، اما با توجه به تعطیلی 14 و 15 خرداد، به نظر می‌رسد که هفته سوم ماه آینده، زمان مناسبی برای برگزاری مجمع انتخاباتی باشد.

وی ادامه داد: تاریخ دقیقی در نشست هیئت رئیسه مشخص نشد، اما با هماهنگی با وزارت ورزش، قطعاً به زودی زمان انتخابات مشخص و اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • چند خبر کوتاه از شهرستان های تربت حیدریه و نیشابور
  • مخالفت عضو هیئت رئیسه مجلس با جدایی ری از تهران
  • معرفی اعضای شورای سیاست‌گذاری و دبیر جشنواره فیلم کوثر
  • اولین جلسه هیئت مدیره استقلال با هلدینگ خلیج فارس
  • تاریخ برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • تاثیر مثبت انتخاب فرد اصلح در دور دوم انتخابات بر آبادانی شهرستان
  • رئیس و عضو هیئت رئیسه هیئت ووشو کیش به مسابقات جهانی استرالیا
  • مراسم تجلیل از قهرمانان کشتی اصفهان برگزار شد
  • اعضای شورا از بطن مردم انتخاب شده و همیشه و در تمام سختی‌ها در کنار مردم هستند
  • محتمل‌ترین زمان برای برگزاری انتخابات فدراسیون دوومیدانی