Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-29@19:19:30 GMT

واکنش سائول به شایعه انتقال به بارسلونا

تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۸۶۷۸۳

واکنش سائول به شایعه انتقال به بارسلونا

سائول نیگز، ستاره جدید چلسی شایعات انتقال تابستانی به بارسلونا و معاوضه با آنتوان گریزمان را رد کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، در اواسط فصل تابستان بود که اخباری در مورد احتمال معاوضه بین دو باشگاه بارسلونا و اتلتیکومادرید بر سر آنتوان گریزمان و سائول نیگز مطرح شد که به جایی نرسید. البته در نهایت ستاره فرانسوی بارسلونا راهی اتلتیکومادرید شد و سائول نیگز نیز دیشب در لحظات پایانی پنجره تابستانی برای انتقالی قرضی به تیم چلسی به توافق دست یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سائول نیگز گفت: "از ابتدای فصل نقل و انتقالات تابستانی متوجه شدم که جایی در برنامه های اتلتیکومادرید ندارم و باشگاه خواهان ماندن من نیست که این برایم بسیار دردناک بود. اما حالا قصد دارم با تمام توان به چلسی کمک کرده و سائولی که خودم می خواهم در این تیم باشم. تیم های فوق العاده ای در لیگ برتر انگلیس حضور دارند.

حضور کپا آریزابالاگا در چلسی نیز نقشی مهم در تصمیم گیری من برای انتقال به چلسی داشت. من در حال حاضر بلد نیستم انگلیسی صحبت کنم و فقط می توانم اسم خودم را بگویم، اما می خواهم این زبان را یاد بگیرم. چلسی مدافع عنوان قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا است و حضور در این تیم فرصت خوبی برای من خواهد بود. من می توانم در پست های مختلفی در خط میانی بازی کنم، اما چلسی به من قول داد در پست خودم به میدان بروم و این برای من بسیار مهم بود.

شایعات انتقال به بارسلونا و معاوضه با آنتوان گریزمان؟ این باشگاه هرگز به صورت جدی برای انتقال من اقدام نکرد و مطبوعات شایعات زیادی از خود نقل می کنند."

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: بارسلونا سائول اتلتیکو مادرید سائول نیگز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۸۶۷۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شایعه جنجالی درباره دستمزد شهاب حسینی در سریال گناه فرشته

کاربری توئیتری به نام فرزین در این باره نوشت: به علت اینکه شهاب حسینی باید به آمریکا می‌رفت و عجله داشت، ابتدا تمام سکانس‌های مربوط به شهاب حسینی ضبط شد! ضمن اینکه او برای بازی در این سریال ۵ میلیارد تومان دریافت کرد.

منبع: برترین‌ها

tags # شهاب حسینی سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • شایعه جدید برای آخرین بازی استقلال و پرسپولیس
  • شایعه داغ در اصفهان؛ «محمد» نام جدید ژوزه مورایس؟
  • واکنش باشگاه پرسپولیس به یک شایعه
  • پیام بایرن مونیخ به بارسلونا؛ معاوضه کیمش با فرنکی دی یونگ یا رونالد آرائوخو
  • برتری 1-0 اتلتیکو مادرید مقابل بایرن مونیخ با گل دیدنی سائول نیگز (لیگ قهرمانان اروپا - 2016/4/28) / فیلم
  • واکنش مائوریسیو پوچتینو به مردود شدن گل چلسی مقابل استون ویلا + عکس
  • صعود بارسای زنان به فینال چمپیونزلیگ
  • شایعه عجیب درباره «شهریار»؛ با عالم غیب در ارتباط است!
  • بارسلونا در آستانه جذب گیدو رودریگز از رئال بتیس
  • شایعه جنجالی درباره دستمزد شهاب حسینی در سریال گناه فرشته