Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی شورای شهر تهران نسبت به اخباری مبنی بر عدم موافقت هیات وزیران با تغییر آیین‌نامه اجرایی شرایط احراز تصدی سمت شهردار به نفع شهردارشدن علیرضا زاکانی واکنش داد.

به گزاترش ایمنا، علیرضا نادعلی سخنگوی شواری شهر تهران در پاسخ به سوالی مبنی بر موافقت نکردن هیات وزیران با تغییر آیین‌نامه اجرایی شرایط احراز تصدی سمت شهردار به نفع شهردار شدن علیرضا زاکانی گفت: این اخبار درست نیست و مطلب در هیات دولت نیز مطرح شده و اختیار کل کار به وزارت کشور داده شده است و در آستانه صدور حکم شهردار منتخب هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: هرچه پیش آید فردا مشخص می شود و اطلاع رسانی خواهم کرد اما در هیات دولت با توجه به ارتباط دائمی که با دوستان داریم، به هیچ عنوان چنین اتفاقی رخ نداده است.

سخنگوی شورای شهر تهران افزود: طبعاً برخی تلاش می کنند تا به دلیل برخی دلخوری ها و نکات سیاسی و جریاناتی که نسبت به آقای زاکانی دارند از این اتفاق جلوگیری کنند.

منبع: ایلنا

کد خبر 518920

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شوراي شهر تهران هيأت وزيران شهردار علیرضا زاکانی هیأت دولت شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۸۶۸۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) واکنش سخنگوی شورای نگهبان به گفته‌های حسن روحانی

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • افشاگری عبدالرضا داوری درباره شهردار تهران/ پرداخت ۲۵/۵ میلیارد تومان کمک هزینه مسکن به ۳۶ مدیر انقلابی منصوب زاکانی
  • (ویدیو) واکنش سخنگوی شورای نگهبان به گفته‌های حسن روحانی
  • ۲۰۰۰ تاکسی برقی بزودی به ناوگان حمل و نقل تهران می‌پیوندد
  • زاکانی: تخصیص ارز تاکسی‌های برقی تهران تامین شده است
  • زاکانی به حواشی قرارداد چینی واکنش نشان داد/ شکایت می‌کنیم
  • واکنش دانشگاه علوم خانواده دانشگاه تهران به انتقادات از همکاری با همسر سید ابراهیم رئیسی: جمیله علم الهدی فقط برای هیات جذب اساتید دانشکده تازه تاسیس «علوم خانواده» انتخاب شده، نه کارگروه هیات جذب کل اساتید دانشگاه تهران
  • ببینید | واکنش جدید زاکانی به حواشی قرارداد چینی: شهردار تهران طلبکار شد!
  • واکنش زاکانی به حواشی قرارداد چینی: شکایت می‌کنیم
  • تخصیص ارز برای واردات تاکسی‌های برقی از سوی بانک مرکزی
  • شهردار تهران: تخصیص ارز واردات ۲ هزار خودرو برقی توسط بانک مرکزی صورت می گیرد