Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه منچستریونایتد آماده است تا برای خرید ارلینگ هالند، ستاره گلزن دورتموند وارد عمل شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، منچستریونایتد در تابستان امسال دست به خریدهای بزرگی زده و ستاره هایی چون کریستیانو رونالدو و جیدون سانچو را برای تقویت  خط حمله خود جذب کرد. اما با توجه به جدایی احتمالی ادینسون کاوانی در تابستان سال بعد و علیرغم انتقال کریستیانو رونالدو، منچسستریونایتد سعی خواهد کرد در تابستان سال 2022 ارلینگ هالند را نیز به خدمت بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ESPN مدعی شد جذب کریستیانو رونالدو به یونایتد کمک می کند تا برای خرید ارلینگ هالند  با مینو رایولا به توافق برسد، زیرا این بازیکن علاقه زیادی دارد با ستاره پرتغالی همبازی شود و حالا ممکن است این اتفاق در اولدترافورد رخ بدهد.

همچنین اوله گونار سولسشر نیز بسیار علاقمند است تا هموطن خود ارلینگ هالند نروژی را به اولدترافورد بیاورد. این دو در گذشته و در مولده تیم با هم کار کرده بودند و حالا ممکن است این بار هالند در اولدترافورد شاگرد سولسشر شود.

بند آزادسازی این بازیکن با رقمی در حدود 75 میلیون یورو در تابستان سال 2022 فعال می شود و البته بی تردید یونایتد کار دشواری در بین این همه مشتری متمول برای خرید هالند خواهد داشت. البته در صورتی که خود این بازیکن خواهان انتقال به یونایتد باشد، مدبران این باشگاه از شانس بالاتری نسبت به دیگر رقبا برای جذب او برخوردار خواهند بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: فوتبال منچستریونایتد ارلینگ هالند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۸۶۹۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

می‌ترسم لیورپول با اسلوت مثل یونایتد شود!

به گزارش "ورزش سه"، مایکل اوون نگران است که جدایی یورگن کلوپ باعث شود که لیورپول مانند منچستر یونایتد پس از بازنشستگی سر الکس فرگوسن با افت زیادی مواجه شود.

کلوپ در پایان فصل بعد از تقریبا ۹ سال آنفیلد را ترک خواهد کرد. در طی این مدت او قرمزها را به قهرمانی در انگلیس، اروپا و جهان و همچنین قهرمانی در جام حذفی، دو جام اتحادیه و سوپرجام اروپا رساند.

لیورپول آرنه اسلوت، سرمربی فاینورد را به عنوان جانشین کلوپ معرفی کرده است و با پرداخت غرامت برای این مربی هلندی هم موافقت کرده و انتصابش به تایید رسمی نزدیک است.

اوون نگران است اسلوت تبدیل به نسخه دوم دیوید مویس شود. او گفت: «من می‌ترسم لیورپول هم مانند یونایتد شود و افت کند. واقعا امیدوارم چنین نشود و با یک مربی جدید، رویکرد جدید و چند خرید خوب همه چیز مثل دوران کلوپ ادامه پیدا کند.

من فکر نمی‌کنم که اسلوت خیلی متفاوت از لیورپول کنونی بازی کند. اما مسلما هر هوادار لیورپول نگران است که آنها تبدیل به یونایتد و حتی آرسنال و چلسی شوند.

دیگر خبرها

  • می‌ترسم لیورپول با اسلوت مثل یونایتد شود!
  • مایکل اولیسه، نامی محبوب در اولدترافورد و آنفیلد
  • روی کین: هالند پیشرفت کرده و در سطح چمپیونشیپ است! / فیلم
  • انتخاب آلفونسو دیویس بین ام باپه و هالند / فیلم
  • ارلینگ هالند، کرکتر جدید در بازی Clash of Clans / فیلم
  • کار تن‌هاخ در یونایتد با اخراج رونالدو تمام شد!
  • هالند به جای پادشاه بربرها در بازی کلش آف کلنز!
  • ارلینگ هالند، ستاره نروژی منچسترسیتی در کلش آف کلنز ! (فیلم)
  • غول نروژی در دنیای گیم؛ شخصیت ارلینگ هالند به بازی کلش آو کلنز اضافه می‌شود
  • پیام ترسناک هالند: آماده حمله هستم!