Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-26@17:58:50 GMT

کرونای دلتا در مرداد ماه جاده‌های مازندران را خلوت کرد

تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۸۷۱۴۴

کرونای دلتا در مرداد ماه جاده‌های مازندران را خلوت کرد

محسن هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: کل تردد در محورهای برون‌شهری استان مازندران طی مرداد ماه امسال حدود ۴۳ میلیون و ۹۱۰ هزار تردد بوده که این میزان از تردد در مقایسه با ماه قبل از آن ( تیر ماه ۱۴۰۰) حدود ۱۸ درصد کاهش داشته است.

وی، دلیل عمده کاهش را اعمال محدودیت‌های تردد به‌دلیل شرایط شیوع بیماری کرونا اعلام کرد و افزود: همچنین میزان کل تردد ثبت شده از وسایل نقلیه طی ۵ ماه نخست امسال بیش از ۲۴۵ میلیون تردد بوده که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل حدود ۱۱ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران با اشاره به اینکه میزان کل تردد در محورهای مواصلاتی استان طی مرداد ماه امسال در مقایسه با تیر ماه حدود ۲۷ درصد کاهش داشته و به حدود ۳میلیون تردد رسیده است، تصریح کرد: مقایسه ۵ ماه نخست امسال با دوره مشابه سال قبل حاکی از آن است که تغییرات چندانی در میزان کل تردد در محورهای مواصلاتی به‌وجود نیامده است.

هاشمی با بیان اینکه در مرداد ماه امسال پیک تردد مربوط به روز چهارشنبه ۶ مرداد ماه امسال به میزان یک‌میلیون و ۶۰۰ هزار تردد بوده است، اضافه کرد: بیشترین تردد در  محورهای مواصلاتی استان روز جمعه ۸ مرداد ماه امسال بیش از ۱۲۳ هزار تردد بوده است.

وی در پایان گفت: عمده این تردد مربوط به خروج مسافران از استان پس از پایان تعطیلات مربوط به عید سعید غدیر خم بوده است.

انتهای پیام/۸۶۰۳۴/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: مرداد ماه امسال تردد بوده کل تردد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۸۷۱۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حدود ۶۰ هزار تن چغندرقند از مزارع خوزستان برداشت شد

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالرضا سید احمدی پیش از ظهر امروز چهارشنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای با اعلام اینکه در سال زراعی جاری حدود ۱۹ هزار هکتار از اراضی کشاورزی خوزستان به زیر کشت چغندرقند رفته است، بیان کرد: از زمان آغاز برداشت چغندرقند در استان تاکنون به میزان ۵۹ هزار و ۸۰۰ تن چغندرقند برداشت شده است.

معاون بهبود تولیدات گیاهی جهاد کشاورزی خوزستان اضافه کرد: این میزان برداشت از ۹۲۰ هکتار از مزارع چغندرقند استان انجام شده است.

وی اظهار کرد: پیش بینی شده امسال بیش از یک میلیون و ۲۰۰ هزار تن محصول چغندر قند از مزارع استان خوزستان برداشت شود.

کد خبر 6087439

دیگر خبرها

  • کندوان یک‌طرفه شد
  • اجرای اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران
  • ثبت بیش از ۶۴ میلیون تردد در جاده های مازندران
  • کاهش حدود ۱۰ درصدی جانباختگان تصادفات در نوروز امسال
  • ثبت بیش از ۶۴ میلیون تردد در جاده‌های مازندران
  • استمرار محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های مازندران
  • حدود ۶۰ هزار تن چغندرقند از مزارع خوزستان برداشت شد
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های مازندران
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران
  • تردد در راه های مازندران عادی و روان است