Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-08@03:04:26 GMT

پسر ۱۷ساله مادرش را با دستمال خفه کرد

تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۸۷۲۷۵

پسر ۱۷ساله مادرش را با دستمال خفه کرد

آفتاب‌‌نیوز :

یکم شهریور امسال پسر نوجوانی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس گرفت و با صدایی لرزان به ۱۱۰ گفت: من مادرم را خفه کرده‌ام. پس از این تماس خیلی زود مأموران گشت کلانتری به محل زندگی پسر نوجوان رفتند و وقتی مأموران پلیس وارد آپارتمان شدند پسر نوجوانی به‌نام فرزاد ۱۷ساله در را باز کرد و گفت: من مادرم را کشته‌ام.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سپس مأموران را به سمت آشپزخانه برد و جسد مادرش را که به پهلو روی زمین افتاده بود، نشان داد.

پسر نوجوان که گریه می‌کرد، گفت: نفهمیدم چه کار کردم حالم خوب نبود انگار دچار توهم شده بودم. مادرم در آشپزخانه سرگرم آشپزی بود که یک دفعه به طرفش رفتم. یک دستمال قرمز رنگ برداشتم و از پشت دور گردنش انداختم و آنقدر کشیدم تا مادرم خفه شد اما وقتی روی زمین افتاد یک دفعه به خودم آمدم. اما دیگر مادرم نفس نمی‌کشید.

وی درباره انگیزه خود از این جنایت هولناک گفت: چند سال قبل پدر و مادرم از هم جدا شدند. پدرم معتاد و بیکار بود با این حال حضانت ما به پدرم رسید اما وقتی پدرم دوباره ازدواج کرد من خیلی سرخورده شدم و در 12 سالگی شروع به مصرف مواد مخدر کردم. بعد از مدتی وقتی بزرگتر شدم چون می‌دانستم مادرم تنها و بی‌پناه است تصمیم گرفتم پیش مادرم برگردم و اعتیادم را ترک کنم تا بتوانم از مادرم حمایت کنم. برای ترک اعتیادم از داروهای اعصاب و روانی که مادرم استفاده می‌کرد می‌خوردم اما این قرص‌ها به من حالت توهم می‌داد و امروز هم به خاطر همین توهم مادرم را کشتم.

به‌ دنبال اعتراف‌های تکان‌دهنده پسر نوجوان، وی به اداره پلیس آگاهی منتقل شد. به دستور بازپرس کشیک قتل جسد زن جوان به پزشکی قانونی منتقل شد. با تکمیل پرونده پسر نوجوان به اتهام قتل به کانون اصلاح و تربیت معرفی شد.

همچنین نتایج تست روانی و شخصیتی متهم نشان می‌داد وی دچار اختلال در شخصیت بوده است بدین ترتیب تحقیقات بیشتر در این پرونده ادامه دارد.

منبع: روزنامه ایران

منبع: آفتاب

کلیدواژه: نوجوان قتل مادر پسر نوجوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۸۷۲۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرا بعد از دستشویی، شستشو با آب بهتر از پاک کردن با دستمال است؟

گرچه موضوعی نیست که در مکالمات روزمره از آن صحبت شود، اما می‌توان گفت روش ثابتی برای تمیز کردن خود بعد از مدفوع کردن وجود ندارد. برخی صرفاً از دستمال توالت برای پاک کردن خود استفاده می‌کنند، اما برخی هم شستشوی خود با آب را ترجیح می‌دهند.

به گزارش روزیاتو، اما اینکه چرا به لحاظ علمی بهتر است به پاک کردن خود با دستمال توالت کفایت نکنیم و حتماً از آب برای شستشوی خود استفاده کنیم، سؤالی است که در ادامه به آن پاسخ خواهیم داد.

۱- پاک کردن با دستمال باعث پخش باکتری‌ها می‌شود

بله درست است که پاک کردن با دستمال توالت اگر به درستی انجام شود می‌تواند عمده‌ی مدفوع را از مقعد پاک کند، اما این کار باعث پخش مدفوع در سرتاسر مقعد می‌شود. این مسأله به ویژه برای زنان خطرناک است، چرا که ممکن است باکتری‌ها وارد مجرای ادرارشان شوند.

۲- ممکن است مدفوع به طور کامل پاک نشود

صرف پاک کردن مقعد با دستمال توالت همیشه کارساز نیست و ممکن است بقایای مدفوع در قسمت‌هایی که دسترسی به آن‌ها دشوار است باقی بماند، امری که باعث خارش مقعد و کثیف شدن لباس زیر می‌شود.

۳- استفاده‌ی بیش از اندازه از دستمال می‌تواند مضر باشد

وقتی تنها از دستمال برای تمیز کردن مقعد استفاده می‌کنید، اگر با اولین تلاش هایتان موفق به تمیز کردن نشوید، ممکن است در استفاده از دستمال زیاده روی کنید. این کار می‌تواند باعث تحریک شدن پوست حساس دور مقعد شود و مشکلات پزشکی‌ای ایجاد کند.

۴- دیگر خبری از گرفتگی چاه توالت نخواهد بود

اگر بعد از دستشویی رفتن از آب برای شستشوی خود استفاده کنید، احتمالاً دستمال کمتری مصرف خواهد شد و اگر عادت به انداختن دستمال در چاه توالت داشته باشید، احتمال گرفتگی چاه هم کمتر می‌شود. توالت‌های فرنگی که بعد از کشیدن سیفون، جریان آب را به خوبی از خود عبور نمی‌دهند، بسیار غیر بهداشتی هستند، چون احتمالاً حاوی باکتری‌هایی هستند که می‌توانند هم سطوح دستشویی و هم هوای آن را آلوده کنند، امری که می‌تواند منجر به عفونت شود.

۵- در معرض مواد شیمیایی کمتری قرار خواهید گرفت

برخی دستمال‌های توالت حاوی مواد سمی‌ای از جمله وایتکس هستند و می‌توانند مشکلات پزشکی ایجاد کنند. دستمال‌های مرطوب کننده هم ممکن است حاوی مواد محرکی مانند پروپیلن گلیکول باشند. با استفاده از آب برای شستشوی خود می‌توانید مطمئن شوید که آن مواد شیمیایی تا مدت طولانی روی پوست تان باقی نخواهند ماند.

دیگر خبرها

  • خاطره خاص بلینگام: این زیدان که می‌گی کی هست!‏
  • پسر جوان مادرش را در خانه آتش زد
  • بیمار روانی مادرش را در خانه آتش زد
  • چرا بعد از دستشویی، شستشو با آب بهتر از پاک کردن با دستمال است؟
  • بیوه شدن دختر ۲۳ ساله در شب عروسی/ ۲۰ بار مچ شوهرم را با زن‌های غریبه گرفتم
  • بیوه شدن دختر ۲۳ ساله در شب عروسیش
  • بیوه شدن دختر ۲۳ ساله در شب عروسیش | ۲۰ بار مچ شوهرم را با زن‌های غریبه گرفتم
  • قتل زن میانسال در دعوای مادر و دختری | دختر جوان تا یک‌قدمی چوبه دار رفت
  • مجازات دختر‌ی که باعث مرگ مادر معتادش شد
  • اعلام حکم دختری که باعث مرگ مادرش شد