Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-05@21:42:55 GMT

جنگ در افغانستان بیش از ۹۰۰ هزار نفر را به کشتن داد

تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۸۷۳۴۹

جنگ در افغانستان بیش از ۹۰۰ هزار نفر را به کشتن داد

به گزارش خبرگزاری مهر، «برنی سندرز»، نماینده ایالت ورمونت در سنای آمریکا در حساب کاربری خود در توئیتر از خروج نظامی آمریکا از افغانستان دفاع کرد.

سندرز در این ارتباط گفت: تروریسم یک مسئله بسیار جدی بوده و خواهد ماند. اما در نبرد با تروریسم باید هوشمند باشیم و نباید یک وضعیت بد را بدتر از گذشته کنیم.

نماینده کنگره آمریکا همچنین در ادامه پیام خود با اشاره به جنگ افغانستان افزود: بر اساس گزارشی که به تازگی منتشر شده، جنگ ۲۰ ساله ما علیه تروریسم بیش از ۹۰۰ هزار نفر را به کشتن داد و ۸ تریلیون دلار هزینه داشته است، اما این هوشمندانه نیست و باید بهتر عمل کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که پیش تر «کوین مک‌کارتی» رهبر اقلیت جمهوری‌خواهان مجلس نمایندگان پس از اعلام خبر خروج کامل نیروهای نظامی آمریکایی از افغانستان اعلام کرده بود که دولت جو بایدن باید پاسخگو باشد. او گفت هنوز صدها آمریکایی در افغانستان باقی‌مانده‌اند.

همچنین «دن کرانشاو»، دیگر نماینده جمهوری‌خواه ایالت تگزاس در واکنش به خروج شتاب زده و غیرمسئولانه نظامیان آمریکایی از افغانستان گفته است: امیدوارم هیچ‌کس این تیتر را نزند که ما طولانی‌ترین جنگ آمریکا را پایان دادیم. ما جنگ را پایان ندادیم، بلکه در جنگ شکست خوردیم.

در جریان خروج آمریکا از افغانستان، منتقدان جو بایدن او را به خیانت به متحدان افغان، به خطر انداختن منافع امنیتی آمریکا و ضربه زدن به اعتبار ایالات متحده در جهان متهم کرده‌اند.

کد خبر 5295002

منبع: مهر

کلیدواژه: برنی سندرز ایالات متحده امریکا افغانستان افغانستان ایالات متحده امریکا عراق طالبان رژیم صهیونیستی فلسطین طالبان افغانستان فرودگاه کابل لبنان روسیه ترکیه جو بایدن ایران امانوئل ماکرون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۸۷۳۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشجویان آمریکایی همراه با طوفان! + فیلم

تظاهرات ضد جنایت و نسل‌کشی صهیونیست‌ها هر روز بیشتر از گذشته در دانشگاه‌های آمریکا پر رنگ‌تر می‌شود. دانشجویان دانشگاه «مینه‌سوتا» آمریکا با وجود بارش باران و شرایط جوی نامساعد کماکان دست از تظاهرات خود برنداشته و خواهان توقف جنگ در غزه هستند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • (ویدئو) نطق نماینده آمریکا علیه ماشین سرکوب دانشجویان
  • فیلم| نطق نماینده آمریکا علیه ماشین سرکوب دانشجویان
  • دنیا باید منتظر کسی که پول دارد بماند!/ کشتن انسان‌ها بدون ترس
  • پولشویی
  • خروج قطار افغانستان_ترکیه از مرز شمتیق+فیلم
  • سنتکام به کشتن کشاورز سوری به جای سرکرده القاعده اعتراف کرد + عکس
  • اعتراف عجیب سیدمحمد خاتمی /مولوی سُنی فراری از مشهد در افغانستان کشته شد /بازخوانی خاطرات آیت الله هاشمی رفسنجانی
  • ببینید | دانشجویان آمریکایی همراه با طوفان!
  • دانشجویان آمریکایی همراه با طوفان! + فیلم
  • قشر ضعیف جامعه در گرانی های افسارگسیخته تحت فشار است