Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا ، حجت‌الاسلام حمید فتاحی در بازدید از طرح‌های در حال تکمیل بنیاد علوی در خلخال اظهارکرد: همگام با برنامه‌های محرومیت‌زدایی در کشور با مشارکت مردم و دستگاه‌های اجرایی مسئول برخی پروژه‌های نیمه‌تمام در بخش‌های عمرانی، اقتصادی ، اشتغال‌زایی ، فرهنگی ، اجتماعی و سلامت را تکمیل کرده و برخی عقب‌ماندگی‌ها  در مناطق محروم و کم‌برخوردار خلخال و کوثر را جبران خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بنیاد علوی همزمان با راه‌اندازی استقرار دفتر خود در خلخال اولویت‌ها را شناسایی و بازدیدهای زیادی را از پروژه‌های نیمه‌تمام در حوزه نوسازی مدارس، راهداری، آبخیزداری، اشتغال و مسکن محرومین انجام داده است.

 وی ادامه داد: بزودی در آینده نزدیک بخشی از مشکلات موجود طرح‌های نیمه‌کاره منطقه بویژه در روستاها و مناطق محروم برطرف خواهد شد.

حجت‌الاسلام فتاحی توجه به عمران و طرح‌های زیربنایی را از مهم‌ترین سیاست‌های محرومیت‌زدایی بنیاد علوی در مناطق محروم دانست و اظهارکرد:  همین اصول و مبنا در خلخال و کوثر نیز رعایت شده و عمران ، آبادانی ، آموزش و نوسازی مدارس در اولویت قرار گرفته است و برای اجرای ده‌ها پروژه در بخش‌های اشتغال و سلامت نیز تلاش می‌شود.

او ساخت مدرسه روستای گزوَر در کوثر،  اجرای پایاب سد خاکی روستای نساز در بخش خورش‌رستم ، آسفالت جاده روستاهای یلوجه و گلوجه در بخش مرکزی ، ساخت مسکن در روستای آل‌هاشم و تکمیل ورزشگاه نیمه‌تمام روستای طولاش و خانه عالم در بفراجرد شهرستان خلخال را از جمله برنامه‌های این بنیاد ذکر کرد.

وی با بیان اینکه  بنیاد علوی ۹۰۰ میلیارد ریال در بخش‌های عمرانی و اشتغال‌زای شهرستان خلخال سرمایه‌گذاری می‌کند، افزود: از این میزان ۷۰۰ میلیارد ریال مربوط به اجرای طرح‌های عمرانی و محرومیت‌زدایی در بخش‌هایی از جمله تامین آب شرب ، احداث راه روستایی و نوسازی مدارس بوده و ۲۰۰ میلیارد ریال نیز به عنوان تسهیلات بانکی ارزان‌قیمت در اختیار مجریان طرح‌های اشتغال‌زا قرار می‌گیرد.

وی اظهارکرد: در صورت معرفی طرح‌های مربوط به اجرای استخرهای ذخیره آب کشاورزی خلخال برای سرمایه‌گذاری و کمک ۲۵ میلیارد ریالی تکمیل این گونه‌ها در منطقه جنوب استان آمادگی داریم.

نماینده بنیاد علوی استان اردبیل در منطقه جنوب استان اردبیل گفت: این بنیاد ساخت ۵۳۶ واحد مسکونی محرومان در مناطق روستایی شهرستان‌های خلخال و کوثر را در دستور کار قرار داده و این واحدها در قالب امضای دو تفاهم‌نامه با بنیاد مسکن احداث می‌شود.

وی اظهارکرد: ۲۰۲ واحد مسکونی در مناطق روستایی شهرستان کوثر و ۳۲۴ واحد مسکونی در بخش‌های مرکزی ، شاهرود و خورش‌رستم شهرستان خلخال احداث خواهد شد.

او بیان کرد: بنیاد علوی استان اردبیل ساخت ۵۰ واحد مسکونی برای خانوارهای دارای فرزند دو معلول در شهرستان‌های خلخال و کوثر را اجرا می‌کند.

وی جنوب استان را دارای ظرفیت‌های عظیم خدادادی بویژه در حوزه گردشگری،  معدنی، کشاورزی، دامداری، صنایع دستی دانست و بیان کرد: برغم داشتن پتانسیل‌های عظیم، ما در این ۲ شهرستان شاهد محرومیت‌های زیادی هستیم و انتظار است دستگاه‌های دولتی در جذب سهم مشارکت خود برای اجرای پروژه‌های مشارکتی با بنیاد، نهایت اهتمام خود را به‌کار گیرند تا با همراهی مردم برای انجام کارهای موثر در بهبود معیشت و اشتغال و اقتصاد پایدار خانوارهای شهرستان فعالیت کنیم.

برچسب‌ها خلخال پروژه ساختمانی استان اردبیل بنیاد علوی اعتبارات مسکن

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خلخال پروژه ساختمانی استان اردبیل خلخال پروژه ساختمانی استان اردبیل بنیاد علوی اعتبارات مسکن استان اردبیل خلخال و کوثر واحد مسکونی بنیاد علوی نیمه تمام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۸۷۴۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروژه فاضلاب مسکن ملی خلخال با عدم تامین اعتبار روبرو است

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود خیرجو بعدازظهر یکشنبه در بازدید از پروژه‌های شبکه فاضلاب واحدهای مسکن ملی شهرستان خلخال اظهار کرد: پروژه شبکه فاضلاب واحدهای نهضت ملی خلخال علیرغم تخصیص اعتبار عمرانی با منابع داخلی در حال اجرا است.

وی به پیشرفت ۷۰ درصدی این پروژه اشاره کرد و گفت: طول شبکه جمع‌آوری فاضلاب ۷۳۰ متر با مسیری تماماً سنگی در حال اجرا است که بنیاد مسکن استان نیز در این پروژه مشارکت دارد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل ادامه داد: این شرکت بنا بر وظیفه ذاتی و حمایت از سیاست کلان دولت در بخش تولید مسکن و حمایت از قشر آسیب پذیر و محروم جامعه پروژه فاضلاب مسکن ملی را اجرایی می‌کند.

خیرجو با بیان اینکه پروژه فاضلاب مسکن ملی خلخال اسفند ماه سال گذشته از سوی اداره کل بنیاد مسکن اردبیل به این شرکت ابلاغ شده است، خاطرنشان کرد: عملیات اجرایی این پروژه همزمان با دریافت ابلاغیه شروع شد.

وی تصریح کرد: در حال حاضر پیمانکار پروژه در حال انجام عملیات پیکور زنی در مسیر بوده و تلاش خواهیم کرد پروژه در حداقل زمان ممکن به اتمام و بهره برداری برسد.

کد خبر 6091189

دیگر خبرها

  • تکمیل ۳۳ طرح نیمه تمام ورزشی در ایلام
  • حرکت به سمت قله و پیشرفت/ کشور وقت آزمون و خطا ندارد
  • حرکت به سمت قله و پیشرفت/ کشور وقت آزمون خطا ندارد
  • وعده معاون رئیس جمهور برای تکمیل خط انتقال آب شهرستان بهمئی
  • پروژه فاضلاب مسکن ملی خلخال با عدم تامین اعتبار روبرو است
  • شهر یزد به اعتبارات ملی نیاز دارد/ پروژه‌های نیمه‌تمام دفع آب‌های سطحی تکمیل می‌شود
  • مدارس نیمه‌تمام آذربایجان‌غربی تکمیل می‌شود
  • برنامه ریزی برای واگذاری ۲ هزار میلیارد تومان پروژه نیمه تمام ایلام
  • وجود یکهزار و 700 کلاس درس نیمه تمام در آذربایجان‌غربی
  • تکمیل مدارس نیمه تمام آذربایجان‌غربی با جذب ۱۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار