Web Analytics Made Easy - Statcounter

آرن داوودی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد اینکه باشگاه نفت آبادان بازیکنان و کادرفنی را جریمه ۳۰ درصدی کرده است، اظهار داشت: من به دلیل تجربه‌هایی که در سالهای گذشته داشتم از این اتفاق سورپرایز نشدم چون عادت کرده‌ام. ذوب‌آهن، همیاری زنجان و شهرداری تبریز نیز این اتفاقات را رقم زدند و بخشی از پول مرا ندادند، حالا هم به نفت آبادان رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی ادامه داد: با بضاعتی که تیم داشت، بچه‌ها چقدر زحمت کشیدند تا تیم نتیجه بگیرد تا مردم خونگرم آبادان خوشحال شوند، اما متأسفانه چهار پنج ماه است که تماس ما را پاسخ نمی‌دهند. ما را در بلک‌لیست قرار داده‌اند. 

بازیکن فصل گذشته تیم بسکتبال نفت آبادان عنوان کرد: روز گذشته مبلغی را به حساب ما واریز کردند و وقتی گفتیم چرا کم است، آنها اعلام کردند که بخشی از قرارداد به عنوان جریمه کسر شده است. آنها باید جوابگوی زحمات بازیکنان باشند. این حق خانواده بازیکنان و کادرفنی است که کسر شده است و کسی باید جلوی این رفتارها را بگیرد.

داوودی ادامه داد: وقتی با پارو مدیرعامل باشگاه صحبت کردیم که چرا جریمه شدیم، او گفت: به خاطر اینکه تیم نتیجه نگرفته است و بعد از چند دقیقه تلفن را قطع کرد. اگر می‌توانستند بازیکن خارجی می‌گرفتند. بازیکنان ما تمام تلاش‌شان را کردند و هیچ‌کس کم‌کاری نکرد. نمی‌توانید پراید سوار شوید و اندازه بنز از آن توقع داشته باشید. اگر بازیکن خارجی داشتیم نتیجه بهتری می‌گرفتیم. این رفتارها ناشایست است حیف آن زحمتی که بچه‌ها کشیدند و دیده نشد.

 

بازیکن فصل گذشته نفت اظهار داشت: شاید آنها دوست داشتند ما این فصل هم در این تیم بمانیم و قرارداد ببندیم اما این اتفاق نیفتاد و به خاطر همین به فکر جریمه افتادند. این حرکت اصلاً درست نیست چون بازیکن حق دارد برای آینده‌اش تصمیم بگیرد؛‌ ما مگر چند سال می‌توانیم بازی کنیم. 

وی در مورد اینکه آیا به فدراسیون شکایت کرده‌اید یا خیر، گفت: هنوز این کار را انجام نداده‌ایم و بستگی به رفتار باشگاه دارد. ما نمی‌خواهیم وارد جنگ شویم و به دنبال این هستیم که همان چیزی که در قرارداد ذکر شده را پرداخت کنند. باید بترسند از روزی که حقی که از خانواده ما می‌خورند روزی دامن‌شان را بگیرد. 

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۸۷۵۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویسی فکر می‌کرد جریمه‌اش به ریال است!

به گزارش "ورزش‌سه"، دقایقی پیش از آغاز نشست خبری عبدالله ویسی که تیمش را آماده مصاف روز آینده برابر تراکتور در ورزشگاه فولاد آرنا می‌کند، خبری روی خروج سایت سازمان لیگ قرار گرفت و بر این اساس عبدالله ویسی به دلیل اظهاراتش پس از تساوی یک بر یک مقابل آلومینیوم در اراک با جریمه ۲ میلیارد تومانی مواجه شد.

این موضوعی بود که ویسی در نشست خبری درباره آن صحبت کرد و واکنش جالب توجهی از سوی سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان به همراه داشت و در واکنش به آن گفت: «من حرفی زدم که به برخی از دوستان برخورد. الان شنیدن که کمیته انضباطی دو میلیارد ریال یا ۲۰۰ میلیون تومان من را جریمه کردند.»

جریمه دو میلیون دو میلیارد تومانی عبدالله ویسی یکی از سنگین‌ترین جرایم انضباطی تاریخ فوتبال ایران است که باید دید در ادامه چه حواشی دیگری به همراه می‌آورد.

دیگر خبرها

  • ویسی فکر می‌کرد جریمه‌اش به ریال است!
  • واکنش ویسی به جریمه دو میلیاردی/ اصلا نمی دانم چرا جریمه شدم!
  • واکنش رسمی پورتو حضور طارمی در اینتر
  • دردسر بزرگ لوزانو در تیم ملی والیبال اوکراین
  • سرمربی پورتو: اینتر با طارمی قدرتمند‌تر می‌شود
  • محور بندر امام ـ آبادان بازگشایی شد
  • توماس توخل: وقتی به اندازه کافی بازیکن ندارد، نمی‌توانید از ترکیب دوم استفاده کنید
  • قول جالب پپ به خبرنگار: شماره‌ام را یادداشت کن!
  • عربستانی‌ها آماده می‌شوند: آتش‌بازی در تابستان
  • کشته شدن دوچرخه‌سوار قزوینی در تصادف با پراید