Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-02@06:06:50 GMT

فرایند انتخاب شهردار اردستان شفاف انجام می شود

تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۸۷۹۱۵

ایسنا/اصفهان سخنگوی شورای شهر اردستان گفت: فرایند انتخاب شهردار اردستان محصول کار کارشناسی و قانونی است و تاکید می کنیم که این مهم در فضایی شفاف و علنی انجام می شود.

معین مهدانیان شامگاه گذشته (چهارشنبه-  دهم شهریورماه) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اولین قدمی که شورای ششم باید بردارد شفافیت است و اگر شفافیت در راس کار مسئولان نباشد، تشخیص مشکلات بسیار دشوار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه رسانه ها بازوی کمک کننده شورای شهر برای پیشرفت کارها و پیگیری مطالبات هستند، افزود: رسانه ها سهم بسیار زیادی در پیشبرد کار شوراها دارند و با آسیب شناسی مشکلات می توانند به حل هرچه بهتر آن کمک کنند.

سخنگوی شورای شهر اردستان با بیان اینکه اعضای شورای شهر ششم، کمیسیون‌های تخصصی خود را تشکیل دادند، گفت: یکی از مهمترین اقدامات منتخبین شورای ششم شهر اردستان انتخاب شهردار است که فرایند انتخاب شهردار ابتدا به صورت فراخوان عمومی اطلاع رسانی خواهد شد.

مهدانیان اضافه کرد: فرایند انتخاب شهردار اردستان محصول کار کارشناسی و قانونی است و تاکید می کنم که این مهم در فضایی شفاف و علنی انجام می شود، از مسئولان و افراد شاخص شهر برای انتخاب شهردار مشورت می گیریم، اما مطمئنا شورای شهر در انتخاب شهردار مسائل سیاسی را مدنظر قرار نمی دهد و فرد توانمندی که بتواند مشکلات شهر را با کمک شورای شهر حل کند، انتخاب خواهیم کرد.

وی در خصوص اختلاف بین اعضای شورای شهر اردستان گفت: واقعیت این است که برخی از اعضای شورای شهر هنوز درگیر حواشی انتخابات هستند و کمی اختلاف وجود دارد که تلاش می کنیم به مرور زمان این اختلافات برطرف شود.

سامانه ۱۳۷ در شهرداری اردستان راه اندازی می شود

همچنین در ادامه محسن قاسمی - رئیس شورای شهر اردستان گفت: خبرنگاران بازوی شورای شهر جدید و شهردار آینده باشند تا بتوانیم نگاه مردم را نسبت به مدیریت شهری تغییر دهیم.

وی با بیان اینکه از رسانه های اردستان خواهش می کنیم در مسیر خدمت رسانی به مردم کمک رسان شورای شهر باشند، افزود: در تلاش هستیم تا سامانه جدید ۱۳۷ را راه اندازی کنیم تا مردم بتوانند مشکلات شهر را بدون واسطه با مسئولان شهرداری درمیان بگذارند، زیرا معتقدیم توجه به حقوق شهروندی در صدر برنامه کاری است.

قاسمی گفت: بنده و همه همکاران به موضوع شفافیت اعتقاد داریم و انتظار می رود رسانه‌ها نیز دغدغه‌های مردم و مشکلات شهر را به نحو مطلوب منعکس کنند و باید این ارتباط دو سویه باشد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها شهردار اردستان فرایند انتخاب شهردار شورای شهر اردستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۸۷۹۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عباسی: : تضارب آرا در مجلس امری طبیعی و لازم برای قانون‌گذاری بهتر است/ وحدت در حل مشکلات مردم و اقتدار نظام اولویت اصلی مجلس است + فیلم

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد : تنوع افکار و تضارب آرا، ایرادات قوانین را به حداقل می‌رساند و کارایی آن‌ها را افزایش می‌دهد و مشکل زمانی به وجود می‌آید که اختلاف نظر به بن‌بست و عدم پیشرفت کار منجر شود.

علیرضا عباسی، نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجوگفت : اختلاف نظر در مجلس تا زمانی که به پیشرفت قانون‌گذاری و حل مشکلات مردم کمک کند، مثبت است.

وی افزود: تنوع افکار و تضارب آرا، ایرادات قوانین را به حداقل می‌رساند و کارایی آن‌ها را افزایش می‌دهد و مشکل زمانی به وجود می‌آید که اختلاف نظر به بن‌بست و عدم پیشرفت کار منجر شود.

عباسی اظهار داشت : وظیفه اصلی مجلس، قانون‌گذاری و نظارت بر عملکرد دولت است، نه پرداختن به حاشیه‌ها و مسائل فرعی است و باید وحدت و انسجام در مجلس برای حل مشکلات مردم وجود داشته باشد.

وی افزود : تغییر در هیئت رئیسه مجلس امری طبیعی است و نمایندگان جدید با دیدگاه‌های تازه می‌توانند در راس مجلس قرار بگیرند.

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد : احتمال اینکه یک گروه به تنهایی ریاست مجلس را تعیین کند بعید است و اتحاد گروه‌ها برای این کار لازم است.

دیگر خبرها

  • عباسی: تضارب آرا در مجلس، طبیعی و لازم برای قانون‌گذاری بهتر است / وحدت در حل مشکلات و اقتدار نظام اولویت اصلی + فیلم
  • عباسی: : تضارب آرا در مجلس امری طبیعی و لازم برای قانون‌گذاری بهتر است/ وحدت در حل مشکلات مردم و اقتدار نظام اولویت اصلی مجلس است + فیلم
  • سند دار شدن املاک زمین‌های زراعی روستاهای فیروزکوه در سال جاری
  • تغییر ۲۱ شهردار و شورای شهر نسیم‌شهر در ۴ سال
  • محسن تویسرکانی، به سمت شهردار کرمان منصوب شد
  • ۲۵ اردیبهشت آخرین مهلت تبدیل مجوز‌های کاغذی به الکترونیکی
  • ضرب‌العجل به شورای شهر کنگاور برای تعیین شهردار
  • افشاگری روحانی درباره دلایل ردصلاحیتش
  • به فکر تلفات تصادفات در جاده تایباد ـ خواف باشید
  • وعده‌های پوچ نمکی بر زخم اهالی شهرک ابریشم چهارباغ