Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-07@22:06:02 GMT

تصاویر| لحظه به لحظه پایان پادشاهی علی دایی

تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۸۷۹۵۲

تصاویر| لحظه به لحظه پایان پادشاهی علی دایی

خبرورزشی –

از مرحله مقدماتی راه یابی به جام جهانی فوتبال، تیم های پرتغال و جمهوری ایرلند به مصاف هم رفتند که سلسائو اروپا با نتیجه دو بر یک به پیروزی رسید.

در این بازی کریس رونالدو موفق به ثبت دبل شد. وی با دو گلی که به ثمر رساند با ۱۱۱ گل زده در دیدارهای ملی از رکورد علی دایی اسطوره فوتبال ایران با ۱۰۹ گل زده عبور کرد و به تنهایی آقای گل فوتبال جهان لقب گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بازی رونالدو یک ضربه پنالتی هم در نیمه اول از دست داده بود.

ضربه پنالتی رونالدو که دروازه بان ایرلندی آن را مهار کرد در ویدیوی زیر ببینید:

در شرایطی که بازی تا دقایق پایانی با پیروزی ایرلند همراه بود در نهایت رونالدو زهر خود را ریخت و دو گل در ثانیه های پایانی به ثمر رساند.

ببینید: این گل رونالدو عنوان آقای گلی جهان را از علی دایی گرفت:

کریستیانو رونالدو با ۲ گلی که زد تاریخ‌ساز شد و ضمن رساندن شمار گل‌هایش به عدد ۱۱۱ به تنهایی آقای‌گل جهان نام گرفت.

رونالدو که به‌شدت از زدن گل پیروزی‌بخش تیمش خوشحال بود لباسش را هم از تن درآورد تا کارت زرد را به جان بخرد.

اما این گل‌ها که باعث شد پرتغال مقابل حریف سرسختش کامبک بزند، حواشی‌ای هم در پی داشت. ایرلندی‌ها که به‌شدت از نحوه قضاوت ماتِی یوگ داور اسلوونیایی ناراضی بودند، عکسی از لحظه‌ای که او پس از گلزنی رونالدو لبخند بر لب دارد را منتشر کردند و به این داور تاختند. حتی برخی در ویکی‌پدیا بلافاصله نوشتند که او بازیکن پرتغال است، نه یک داور!

یوگ در لحظه‌ای که می‌خواهد به رونالدو کارت زرد نشان بدهد می‌خندد. علاوه بر این که گل رونالدو بعد از ۵ دقیقه وقت‌های اضافه که اعلام شده بود به ثمر رسید.

 به رؤیایی‌ترین شکل ممکن کریستیانو رونالدو موفق شد تعداد گل‌های ملی‌اش با پیراهن پرتغال را به عدد ۱۱۱ برساند و از علی دایی کاملاً گذر کند، چرا که در دقایق پایانی باعث شد تیم ملی کشورش مقابل ایرلند کامبک بزند و پیروز شود.

حالا علی دایی دیگر آقای‌گل جهان نیست و رونالدو شریکی ندارد. رونالدو بیش از همه به لیتوانی و سوئد گل زده که ۷ گل بوده. او یکی از گل‌های ملی‌اش را هم سال ۲۰۰۶ در جام‌جهانی وارد دروازه ایران زد.

با ۲ گل مقابل جمهوری‌ایرلند تعداد گل‌های رونالدو در انتخابی جام‌جهانی هم به عدد ۳۳ رسید. علاوه بر این شمار تیم‌هایی که از رونالدو گل خورده‌اند هم ۴۵تا شد، چرا که او قبل از این بازی به ایرلند گل نزده بود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: علی دایی کریستیانو رونالدو تیم ملی تیم ملی تیم ملی پرتغال خبر ویژه علی دایی کریستیانو رونالدو علی دایی آقای گل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۸۷۹۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمودار تورنومنت پادشاهی رینگ برای اسمکدان منتشر شد؛ رندی حریف ای جی شد/ اخبار WWE

دور نخست تورنومنت پادشاهی عربستان از دیشب آغاز شد.

طرفداری | همانطور که در ماندی نایت راو دیشب دیدیم، دور نخست تورنومنت پادشاهی رینگ با برگزاری چند دیدار آغاز شد. امروز کمپانی WWE نیمه دیگر نمودار این تورنومنت را که به برند اسمکدان مربوط است، منتشر کرد.

طبق این نمودار در جذاب‌‌ترین بازی از دور نخست رقابت‌ها رندی اورتون برابر ای جی استایلز قرار می‌گیرد. در 3 دیدار دیگر برن کوربن به مصاف کارملو هیز خواهد رفت، ال ای نایت حریف سانتوز اسکوبار خواهد بود و در نهایت بابی لشلی مقابل تاما تونگا قرار خواهد گرفت.

در دور دوم برنده بازی رندی اورتون/ ای جی استایلز مقابل برنده بازی برن کوربن/ کارملو هیز قرار خواهد گرفت و برنده بازی ال ای نایت/ سانتوز اسکوبار نیز به مصاف برنده بازی بابی لشلی/ تاما تونگا می‌رود.

تا لحظه نگارش این خبر هنوز مشخص نشده که کدام یک از این دیدارها در اپیزود بعدی اسمکدان برگزار خواهند شد. رویداد پادشاهی رینگ در تاریخ 25 می به میزبانی شهر جده در عربستان سعودی برگزار خواهد شد.

از دست ندهید ????????????????????????

مجری آرسنالی خطاب به سرمربی منچستریونایتد: حالا آرامبخش بخور! سوپرگل شهاب زاهدی در جی لیگ چطور به ثمر رسید؟ (فیلم) اریک تن باخت؛ رکورد بیشترین شکست منچستریونایتد شکسته شد خشم اسطوره منچستریونایتد: شب بخیر!

دیگر خبرها

  • نمودار تورنومنت پادشاهی رینگ برای اسمکدان منتشر شد؛ رندی حریف ای جی شد/ اخبار WWE
  • گزارش ماندی نایت راو 6 می؛ تورنومنت پادشاهی رینگ شروع شد/ اخبار WWE
  • یک شایعه‌ی جذاب درباره‌ی همکاری مسی و رونالدو
  • احتمال حضور رونالدو و مسی در یک تیم قوت گرفت
  • تصمیم بزرگ دیوید بکام؛ مسی و رونالدو در یک تیم!
  • پیشنهاد اینترمیامی به ستاره پرتغالی/ رونالدو و مسی در یک تیم
  • گسترش دامنه اعتراضات به ایرلند
  • واکنش رونالدو پس از ثبت رکورد جدید
  • رونالدو:‌ رکوردها به دنبال من هستند
  • هت تریک جدید کریستیانو رونالدو در جشنواره گل النصر