Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به توکیو، مهدی اولاد بعد از کسب مدال نقره پرتاب دیسک بازیهای پارالمپیک توکیو، گفت: در ایران رکورد خوبی داشتم. برای کسب مدال طلا به پارالمپیک آمده بودم. در ایران تجربه تمرین در هوای بارانی را نداشتیم. بخشی از تمریناتمان در جزیره کیش بود که بارانی نبود. در اردوها هم در دایره خیس پرتاب نکردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در پاسخ به این سئوال که آیا پیش بینی شرایط تمرینی در این آب و هوا صورت نگرفته بود؟ تاکید کرد: بحث پیش بینی نیست. برای برگزاری اردوها بیشتر مدنظرشان شرجی بودن هوا بود. تقریبا در هوای بارانی تمرین نکرده بودم. در این شرایط دیسک در دست نمی ماند و پرتاب اول تا سوم دیسک از دستم در رفت. اگر یکی از این پرتاب ها درست انجام می شد، مدالم طلا می شد.

این پرتابگر دیسک ایران در پارالمپیک توکیو در پایان گفت: نفر اول این ماده حریف برزیلی است که رکورددار هم هست. من قبلا در رنکینگ سوم بودم که امروز به رده دوم صعود کردم.عملکردم از نظر رده بندی قابل قبول است ولی توقعم از خودم بیشتر بود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: مهدی اولاد پرتاب دیسک بازی های پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو پرتاب دیسک مهدی اولاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۸۸۰۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصفهان پایان هفته بارانی است

آفتاب‌‌نیوز :

مینا معتمدی با اشاره به اینکه تا اواسط روز سه‌شنبه جوی پایدار در اصفهان حاکم است، اظهار داشت: از شامگاه سه شنبه با ورود سامانه بارشی از سمت غرب و جنوب به تدریج وقوع ناپایداری‌هایی را تا پایان هفته انتظار داریم.

وی ادامه داد: از اواخر وقت سه شنبه تا پایان هفته ابرناکی، گاهی وزش تند باد لحظه‌ای و از روز چهارشنبه بارش باران و رعد و برق به ویژه در غرب و جنوب استان پیش بینی می‌شود که به تدریج از بعدازظهر اکثر مناطق استان را فراخواهد گرفت.

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان با بیان اینکه از امروز تا سه شنبه وضعیت جوی صاف و گاهی افزایش ابر و در ساعات بعدازظهر گاهی وزش تند باد لحظه‌ای پیش بینی می‌شود، افزود: دمای هوای استان طی ۲۴ ساعت آینده در بیشتر مناطق بین ۲ تا سه درجه افزایش دارد، گفت: بیشینه دمای هوای کلانشهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات امروز به ۲۸ درجه سلسیوس بالای صفر و کمینه آن بامداد فردا به ۱۳ درجه سلسیوس بالای صفر می‌رسد.

به گفته وی، مهاباد با بیشینه دمای ۳۳ درجه سلسیوس بالای صفر و بویین میاندشت با کمینه دمای ۲ درجه سلسیوس بالای صفر به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان خواهند بود.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • تیک آف تماشایی هواپیما در هوای بارانی کرمانشاه + فیلم
  • اردبیل بارانی می‌شود
  • هوای استان کرمانشاه روز‌های پنجشنبه و جمعه بارانی است
  • کدام استان‌ها بارانی است؟
  • ۱۸ استان امروز بارانی می‌شوند | این دریا مواج است
  • هوای تهران دوباره سرد و بارانی می شود | پیش بینی هوای پایتخت در روزهای پایان هفته
  • لرستان بارانی می‌شود
  • زیارت اماکن مقدس عراق در هوای بارانی + فیلم
  • اصفهان پایان هفته بارانی است
  • هوای ایلام از عصر امروز بارانی می‌شود