Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون برنامه ریزی شرکت شهرک های صنعتی قزوین گفت: ۲۳۰ هکتار زمین امسال در شهرک ها و نواحی صنعتی این استان برای استقرار صنایع کوچک و متوسط آماده سازی شده است.

کاظم رضا قلیان روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: آماده سازی اراضی در شهرک ها و نواحی صنعتی شامل طراحی و زون بندی استقرار صنایع، تسطیح اراضی، ایجاد تاسیسات زیربنایی شامل شبکه آب، برق و گاز، آسفالت کشی خیابان ها و معابر و جدول گذاری، ایجاد شبکه روشنایی و فضای سبز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: بیشترین میزان آماده سازی اراضی در شهرک های صنعتی استان مربوط به مناطق کم برخوردار بوده و به شهرک های صنعتی خرمدشت تاکستان، کوهین قزوین و حکیمیه و ناحیه صنعتی شال در بوئین زهرا اختصاص داشته است.

عضو هیات مدیره شرکت شهرک های صنعتی قزوین با اشاره به گسترش توان عملیاتی این شرکت در آماده سازی اراضی تعیین شده در شهرک ها و نواحی صنعتی استان برای استقرار صنایع،گفت: چهار سال قبل سالانه ۷۰ هکتار آماده سازی اراضی در دستور کار داشت که این رقم به ۲۳۰ هکتار افزایش یافته که نشان از استقبال بالای سرمایه گذاران برای حضور در شهرک های صنعتی قزوین را می رساند.

این مسوول گفت: شرکت شهرک های صنعتی قزوین به منظور پذیرش سرمایه گذاران سالانه قادر به آماده سازی بیش از ۲۰۰ هکتار از اراضی مصوب در شهرک ها و نواحی صنعتی است.

رضاقلیان با بیان اینکه شهرک های صنعتی هزینه های سرمایه گذاران بخش صنعت را کاهش داده است،اظهار داشت: زمین ارزان قیمت دارای امکانات و زیرساخت ها علاوه بر مشوق های مالیاتی و تقسیط در هزینه زمین از جمله مزایای حضور سرمایه گذاران در شهرک ها و نواحی صنعتی به شمار می رود که با اعتبارات دولتی آماده سازی می شوند.

استان قزوین علاوه بر یک شهر صنعتی دارای ۱۳ شهرک و ۶ ناحیه صنعتی است.


 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: شهرک ها و نواحی صنعتی شهرک های صنعتی قزوین آماده سازی اراضی سرمایه گذاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۸۸۳۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأمین هزار و ۵۰۰ هکتار زمین برای طرح‌های نهضت ملی مسکن در زنجان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ حیدری با بیان اینکه معاونت املاک و حقوقی اداره راه و شهرسازی وظایف بسیار مهمی برعهده دارد، گفت: تامین زمین، تعیین تکلیف اراضی موات، انطباق زمین‌های محدوده شهری و حراست و حفاظت از اراضی ملی از وظایف مهم این معاونت است.

وی با بیان اینکه ۱۱ هزار هکتار از اراضی ملی استان زنجان تحت مالکیت سازمان ملی زمین و مسکن است، افزود: یگان حفاظت اراضی سازمان ملی زمین و مسکن استان حفاظت از این اراضی را بر عهده دارد.

معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان ادامه داد: در چند سال أخیر واگذاری زمین در بخش مسکن مهر و نهضت ملی مسکن به صورت خیلی گسترده و قابل توجه در استان اتفاق افتاده است.

حیدری با بیان اینکه ۷۸۰ پرونده حقوقی در این معاونت در دست اقدام است، گفت: این معاونت با حداقل نیرو برای انجام وظایف سازمانی خود به بهترین نحو تلاش می‌کند.

وی افزود: با کار‌های انجام گرفته زمین مورد نیاز استان برای پروژه‌های نهضت ملی مسکن تأمین شد که بخشی از زمین در دستور الحاق به محدوده شهری زنجان است.

دیگر خبرها

  • ۲ شهرک مولد کشاورزی در بوشهر ساخته می‌شود
  • توافق برای ورود ۱۰۰ مگاوات برق برای تامین انرژی واحد‌های تولیدی
  • ۱۵۰۰ هکتار زمین در زنجان برای نهضت ملی مسکن تامین شد
  • شکوفایی صنعت همدان با ایجاد بندر خشک
  • یک هزار و ۵۰۰ هکتار زمین در زنجان برای نهضت ملی مسکن تامین شد
  • تأمین هزار و ۵۰۰ هکتار زمین برای طرح‌های نهضت ملی مسکن در زنجان
  • یکپارچه‌سازی اراضی کشاورزی؛ گل یا پوچ
  • آزادسازی۲۰ هزار مترمربع زمین راکد در شهرک‌های صنعتی سیستان و بلوچستان
  • آزادسازی زمین های راکد در شهرک های صنعتی سیستان و بلوچستان
  • آزادسازی زمین‌های راکد در شهرک‌های صنعتی سیستان و بلوچستان