Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش رکنا ، ساعت 5 بعدازظهر دوشنبه ۲۵ مرداد، گزارش قتل پسر جوانی در یکی از بیمارستان‌های پایتخت به بازپرس حبیب‌الله صادقی اعلام شد.

با اعلام این خبر تحقیقات به دستور بازپرس جنایی آغاز شد و تیم جنایی به تحقیق از شاهدان ماجرا پرداختند. یکی از شاهدان در تحقیقات گفت: قاتل پسر 19 ساله‌ای به نام شاهرخ است که از دوستان و بچه محل مقتول است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روز حادثه، متهم با مقتول بر سر یک جفت کفش کتانی دعوایش شد، اما اینکه کفش متعلق به چه کسی بود و جزئیات دیگر ماجرا را نمی‌دانم. فقط دیدم شاهرخ با چاقویی که به همراه داشت، ضربه‌ای به قفسه سینه مقتول زد و متواری شد.

با شناسایی هویت متهم، بازپرس شعبه چهارم دادسرای امور جنایی پایتخت دستور بازداشت متهم فراری را صادر کرد.

با گذشت ۱۵ روز از این جنایت، پسر جوانی به اداره آگاهی پایتخت رفت و مدعی شد که قاتل دوستش است. به‌دنبال اعتراف پسر جوان به قتل، بازپرس صادقی دستور انتقال به بازداشتگاه و ادامه تحقیقات را صادر کرد.

گفت‌و‌گو با متهم

چرا دوستت را کشتی؟

چند وقت قبل مقتول از من سه میلیون تومان قرض گرفت.‌ به حساب دوستی و رفاقت به او پول را دادم. اما وقتی خواستم پولم را بگیرم، مدام بهانه آورد که پول ندارد و مهلت گرفت تا اینکه یک روز قبل از قتل من کتانی دو میلیون و پانصد هزار تومانی پای مقتول دیدم.

سر همین دعوا کردید؟

وقتی فهمیدم چقدر بابت کفش پول داده عصبانی شدم و گفتم تو که پول داشتی چرا پول مرا ندادی؟ کلی بهانه آورد و در نهایت قرار شد که کتانی‌ها دست من امانت باشد تا او پول مرا بیاورد.

روز حادثه چه اتفاقی افتاد؟

مقتول به سراغم آمد و گفت می‌خواهد به میهمانی برود و کتانی‌هایش را به او قرض بدهم. عصبانی شدم و دعوای ما بالا گرفت بعد مقتول چاقویی از جیبش درآورد. باهم درگیر شدیم که ناگهان چاقو از دست مقتول به زمین افتاد و من آن را برداشتم و ناخواسته دست به قتل زدم.

چرا فرار کردی؟

ترسیده بودم، سال‌ها قبل پدر و مادرم از هم جدا شدند و خواهر کوچکم در شمال با یکی از اقوام زندگی می‌کند. چند روزی به آنجا رفتم اما عذاب وجدان جنایتی که مرتکب شده بودم رهایم نکرد و تصمیم گرفتم خودم را معرفی کنم.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا اخبار حوادث ایران کفش خونین کشت پسر جوان سهام عدالت قیمت خودرو کرونا قیمت بازیگران کرونا سحر قریشی در استادیوم بهاره رهنما بازیگران سینمای جهان سحر قریشی سریال گاندو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۸۸۷۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار؛ متروسواران تهرانی حتما بخوانند!

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری مردی که به بهانه کمک کردن در خرید بلیت مترو اقدام به دریافت کارت بانکی شهروندان و تعویض آن با کارت دیگر کرده بود، خبر داد.

به گزارش ایسنا، سردار علی ولیپور گودرزی در این‌باره گفت: چندی پیش زن جوانی به پایگاه هفتم پلیس آگاهی تهران بزرگ مراجعه و با طرح شکایت خود گفت که قصد داشته تا در مترو بلیت بخرد که مرد میانسالی نزد او رفته و با چرب زبانی کارت این زن را را برای کمک کردن در پرداخت از او گرفت، اما ساعتی بعد با پیامک بانکی برداشت پول متوجه شده که این مرد کارت او را گرفته و کارت دیگری را در اختیار او گذاشته است.

وی افزود: کارآگاهان در نخستین‌گام برای تحقیقات میدانی راهی ایستگاه مورد نظر شدند و با بازبینی دوربین‌های مداربسته هویت متهم را شناسایی کردند که در ادامه نیز مشخص شد وی از افراد زیادی با همین شیوه سرقت کرده است. کارآگاهان در گام بعدی با روش‌های علمی و بررسی‌های تخصصی مخفیگاه متهم را شناسایی کرده و پس از انجام هماهنگی‌های لازم با مرجع قضایی و اخذ مجوز عملیات، این فرد را در یک عملیات پلیسی دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

ولیپور گودرزی گفت: متهم پس از انتقال به پایگاه هفتم پلیس آگاهی هدف تحقیقات قرار گرفت و در جریان بازجویی‌های انجام شده به جرم سرقت از کارت بانکی مالباخته با شگرد تعویض کارت اعتراف کرد.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ با بیان اینکه متهم برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار کارآگاهان پایگاه هفتم پلیس آگاهی قرار گرفت، خاطرنشان کرد: چنانچه شهروندان با این شگرد هدف سرقت قرار گرفته‌اند می‌توانند به پایگاه هفتم پلیس آگاهی تهران بزرگ مراجعه کنند.

دیگر خبرها

  • یخ؛ جواهر کمیاب!
  • عامل جنایت گاندی نمی‌دانست قاتل است | گفت و گو با متهم
  • سرمایه‌گذاری ۲ هزار میلیارد تومانی در حوزه تامین برق تهران
  • سرمایه گذاری دو هزار میلیارد تومانی در حوزه تامین برق شهر تهران
  • قتل سه نفر از اعضای یک خانواده با سلاح شکاری
  • دستگیری قاتل زباله گرد در سلسله
  • هشدار؛ متروسواران تهرانی حتما بخوانند!
  • دو متهم به قتل وکیل بابلی دستگیر شدند
  • پایان زندگی مخفیانه بوکسور قاتل در پاسداران
  • قاتل زباله گرد در الشتر دستگیر شد