Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-04@18:51:23 GMT

ویرانه‌ای به نام بارسلونا

تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۸۸۸۰۸

ویرانه‌ای به نام بارسلونا

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ اگر نشریات بخواهند برای وضعیت بارسلونا در فصل نقل و انتقالات یک عنوان انتخاب کنند، شاید خیلی از آن ها به تیتر «تابستان سیاه» برسند.

آبی اناری ها که امیدوار بودند با بازگشت خوان لاپورتا به ریاست باشگاه دوران طلایی‌شان را تکرار کنند، این روزها با چالش سخت خروج مسی از باشگاه روبرو شده اند و باید دید دوران پسا لئو برای این تیم چگونه پیش خواهد رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لیونل مسی به دلایلی همچون عدم موافقت ستارگان پردرآمد با کاهش حقوق و ناتوانی در ثبت نام بازیکنان جدید با وجود اینکه مبلغ قراردادش را به میزان قابل توجهی کاهش داده بود، نهایتا راهی درهای خروجی باشگاه شد مسافر پاریس شود.

این ها در حالی است که تا پایان پنجره تابستانی، هر ۳ کاپیتان نخست بارسا دستمزد خود را کاهش دادند و آنتوان گریزمن (یکی از پردرآمدترین‌ها) از بارسا جدا شد! حالا سوالی که پیش می آید این است اگر همه این‌ها زودتر اتفاق می‌افتاد، مسی قادر به ماندن نبود؟

 ۲ سال قبل، بارسلونا برای جذب آنتوان گریزمن ۱۲۰ میلیون یورو به اتلتیکومادرید پرداخت کرد. اما او امسال، با قراردادی قرضی به اتلتیکو بازمی‌گردد، در حالی که اتلتی می‌تواند با پرداخت تنها ۴۰ میلیون یورو این قرارداد را دائمی کند!

حالا طرفداران بارسلونا که تیمشان با یک شرایط سخت دست و پنجه نرم می کند، در فضای مجازی به طعنه از خط حمله تیم خود یاد می کنند که قرار بود خط حمله رویایی باشگاهشان متشکل از مسی، گریزمن، ممفیس دپای و آگوئرو باشد اما حالا با گزینه هایی همچون برایتویت، لوک دی‌یانگ، و اگوئرو روبرو هستند که سرخیو به علت آسیب‌دیدگی تا ۲ماه آینده دور از میادین خواهد بود.

۲۵۴ ۲۵۱

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: بارسلونا بارسلونا لیونل مسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۸۸۸۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک جو وحشتناک در انتظار پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس پس از اینکه نتوانست با پیروزی برابر سپاهان به صدر جدول برسد، حالا باید دلخوش به پیروزی احتمالی در پنج بازی آینده و از دست دادن امتیاز توسط استقلال برای دفاع از عنوان قهرمانی باشد.

سرخ‌ها در هفته ۲۶ باید به قائم شهر سفر کنند. آنها فصل پیش در هفته سی‌ام با پیروزی پرگل برابر نساجی جام قهرمانی را بالای سر بردند اما قطعا حالا کار بسیار سخت‌تری پیش روی‌شان است چراکه نساجی برای بقا به کسب امتیاز نیاز دارد.

نساجی با ساکت الهامی در سه هفته اخیر فوق العاده عمل کرده و پس از متوقف کردن سپاهان، تراکتور و ذوب آهن را نیز شکست داد تا با کسب ۷ امتیاز فعلا از قعر جدول و منطقه سقوط دور شود.

هواداران نساجی در بدترین روزهای تیم‌شان هم به وطنی می‌رفتند و حالا با این نتایج بدون شک این ورزشگاه جای سوزن انداختن هم نخواهد داشت تا پرسپولیس کار بسیار سختی داشته باشد.

پیروزی دو گله روز گذشته نساجی در اصفهان برابر ذوب آهن باعث شادی گسترده مردم قائمشهر شده بود. جالب اینکه بسیاری از هواداران نساجی روز گذشته نیز برای حمایت تیم‌شان به اصفهان رفته بودند.

عکس: مجتبی حمیدیان

دیگر خبرها

  • بدجوری دل درد گرفتیم  
  • دستیار آینده مسعود شجاعی از حالا مشخص است!
  • بازیکن پرافتخار تیم ملی: همین حالا کمک کنید
  • سکانس‌هایی از فیلم جنگل پرتقال
  • ببینید | تصاویر هولناک جدید از بقایای آتش‌سوزی در گیلان | اینجا دیگر ویرانه است!
  • یک جو وحشتناک در انتظار پرسپولیس
  • تصاویر آخرالزمانی از ویرانه‌های آتش‌سوزی در گیلان
  • ویرانه برجای‌مانده از آتش‌سوزی روستای گردشگری
  • تصاویر آخرالزمانی از ویرانه‌های آتش‌سوزی در ماسوله چوبی
  • هوادار با مسعود شجاعی پرواز می‌کند